En kestä enää!! Antti Häkkänen on niin seksikäs ja komea!! Just mun tyylinen mies ja perhana varattu.
Kommentit (24)
Kuka se on?
Jos maailmassa on vain yksi ihminen josta olet kiinnostunut, sinulla on pakkomielle.
Mulle tulee siitä mieleen Amerikan Psykon Christian Bale, tai no ehkä ennemmin sen näyttelijä :D jotenkin paljon samaa näköä ja on usein aika tiptop
Mun mielestä se on miellyttävä ja fiksun tuntuinen, vaikka äänestän ihan eri puoluetta enkä oikeastaan edes ole tuollaisen tyylin perään. Mutta ymmärrän kyllä, että Antti vaikuttaa unelmalta, jos ylipäänsä pukumiestyyli viehättää.
Onko Antti isomunanen ? Exiä paikalla tai Antin kanssa lukion jumppatunnin jälkeen suihkussa olleita ?
Isäpappa ja kaverit on Anttia puskeneet Kokoomuksen kärkeen kuin Elisabetti Charlesia kuninkaaksi.
On varmasti kova panomies, joka vain hiljaa panee ja puuskuttaa kovaa nenän kautta. Jotenkin sen oloinen.
Ei ole miellyttävä ihminen ja komeus on tietysti katsojan silmissä, itseäni ei sytytä yhtään mihin.kyllä vaikuttaa ko. hlön luonne ja tapa olla.
Eikös se ole oikeasti homo. Vaimo on vain hämäämässä äänestäjiä.
Sen takia ap on ilman kun vain varatut kiinnostaa.
Antti Häkkänen! Killisilmäinen lahta...krhm kokoomukselainen. Ei millään tavoin komea tai edes kiinnostavan näköinen. Puoluekin on niin vastenmielinen et jottae.
Komeusluokaltaan nyrpeän rokokoohahmon (valkea palmikkoperuukki vain puuttuu) Halla-ahon tasoa.
Ja siinäkin vastenmielinen puolue.
Aloittaja on taatusti Ana itse.
Kelmeä kokkari. Jos vetäisi telakkahaalarin päälle, hyvin menisi sekin, mutta ei herättäisi minkäänlaista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Antti Häkkänen! Killisilmäinen lahta...krhm kokoomukselainen. Ei millään tavoin komea tai edes kiinnostavan näköinen. Puoluekin on niin vastenmielinen et jottae.
Komeusluokaltaan nyrpeän rokokoohahmon (valkea palmikkoperuukki vain puuttuu) Halla-ahon tasoa.
Ja siinäkin vastenmielinen puolue.
Aloittaja on taatusti Ana itse.
REPS, mainasin tukehtua juustonaksuun.
ai se tapani kansan lehtolapsi?
yhtä seksikäs kuin suolatikku.
Minusta se näyttäå ihan Kettu Repolaiselta. Isot korvat vain puuttuu.
Antilla on kyllä tyyli hallussa. Edustavuuden puolesta kehtaisi kyllä asettaa esim Ulkoministeriksi. Antti on kuin vaaleampi versio Itävallan Sebastian Kurzista.
Imagokonsultti luultavasti käskenyt laihduttamaan. Nyt näyttää jo itseasiassa aika komealta. Vielä vuosi pari sitten oli aivan jäätävä pullaposki kun rasvaa liikaa kehossa.