Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kodinhoidontuesta?

Vierailija
12.04.2012 |

Eli siis kun minulla loppuu äippäloma toukokuun lopulla ja sen perään saan pitää kesäloman ja sitten alkais hoitovapaa niin voinko kelalle ilmoittaa,että hoitovapaa alkais jo kesäkuun alusta vaikka saan työnantajalta kesälomapalkan siltä kuulta?Eli tarviiko työnantajan ilmoittaa kelaan,että koska mulla oikeesti alkaa hoitovapaa?Kieroa,tiedän kyllä,mutta joka penni tulisi nyt tarpeeseen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jäät kiinni.

Vierailija
2/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi ei ole kunnan päivähoidossa. Voit siis olla samanaikaisesti "töissä" ja saada kotihoidontukea.

Ja se tuki on KOTIhoidontuki, ei kodinhoidontuki. Lasta hoidetaan kotona ja siitä maksetaan tukea, kotihommista ei avustuksia saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinhoidontuki eikä kodinhoitotuki!

Se on kotihoidontuki!

Kotihoito on eri asia kuin kodinhoito!

Vierailija
4/4 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kun minulla loppuu äippäloma toukokuun lopulla ja sen perään saan pitää kesäloman ja sitten alkais hoitovapaa niin voinko kelalle ilmoittaa,että hoitovapaa alkais jo kesäkuun alusta vaikka saan työnantajalta kesälomapalkan siltä kuulta?Eli tarviiko työnantajan ilmoittaa kelaan,että koska mulla oikeesti alkaa hoitovapaa?Kieroa,tiedän kyllä,mutta joka penni tulisi nyt tarpeeseen!

kyllä voit saada kesälomapalkan ja kotihoidontuen yhtäaikaa. Mahdolliseen hoitolisään se tosin vaikuttaa.