Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tuota yhtä sisustusbloggaajaa

Vierailija
12.04.2012 |

Siis oikeasti, se on pyörittänyt niitä samoja valkoisia huonekalujaan joka viikko eri järjestykseen ja jokin aika sitten voivotteli kun ei ollut enää mitään sisustettavaa... Ta-daa, tänään löytyi vielä yksi variaatio siitä kuinka ne valkoiset huonekalut voidaan sijoittaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syysripulin aikaan. Ei sille minkään voi.

Vierailija
22/38 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kerrostaloasunto meilläkin. En minä siitä jutunjuurta keksi kuin pikaisen esittelyn verran kun joku tulee ekaa kertaa käymään.

En oikein ymmärrä miksi blogisti tästä ketjusta on niin pillastunut. En seuraa suomalaisia blogeja, mutta on kai se selvää, että jonkin ajan kuluttua ideat alkavat huveta, kun ei joka viikko voi laittaa roviota pihalle.

Kaunis koti, mutta ihmeen äkäinen bloggaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on kateutta. ihan aina. Kliininen sisustus, prassaileva, lämpöinen kotoisuus puuttuu.

Vain minun pieni mielipiteeni, älä loukkaannu ;)

Vierailija
24/38 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kerrostaloasunto meilläkin. En minä siitä jutunjuurta keksi kuin pikaisen esittelyn verran kun joku tulee ekaa kertaa käymään.

En oikein ymmärrä miksi blogisti tästä ketjusta on niin pillastunut. En seuraa suomalaisia blogeja, mutta on kai se selvää, että jonkin ajan kuluttua ideat alkavat huveta, kun ei joka viikko voi laittaa roviota pihalle.

Kaunis koti, mutta ihmeen äkäinen bloggaaja.

Njaa... taisi kyllä sen kirjoitus koskea jotakin muutakin kuin tätä ketjua. Äkäiseltä ei kyllä vaikuta.

Vierailija
25/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarvitse toiste vierailla tuossa blogissa. Lähinnä puistatti ja tuli kylmiä väreitä, kun kuvia katselin.

Vierailija
26/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä valokuvakehyksiä? Se on sisustamista?

Outoa.

Melko kammottava koti, itse en viihtyisi hetkeäkään. Mutta makuja on monia, ymmärrän että joku moisesta viehättyy, sallittakoon kaikenlaiset mielipiteet.

Ehkä en sitten tarpeeks trenditietoinen, mut en laittais. Jos on itse tyytyväinen niin ok..

Vierailija
27/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

get a life!

Vierailija
28/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se ikinä onkaan...

Vierailija
29/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on aikaa siihen vielä enemmän

Vierailija
30/38 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä nyt saa oman mielipiteen sanoa?

Vierailija
31/38 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko ainoa jonka mielestä on menny vähän yli..?

Vierailija
32/38 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
33/38 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kämppä en muuta sano.

Vierailija
34/38 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman väriä :). Kai se valkoisen kalseus alkaa jo tympiä.

Tykkään kyllä katella hänen kuviaan, mutta en haluaisi asua tuollaisessa kodissa. Liian kliinistä mulle. Ja ihailen sitä, miten tempaisee tyhjästä noita bloggauksia. Se on jo taito sinänsä.

Vierailija
35/38 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin jossain vaiheessa ko. blogia. Mutta sitten kaikki postaukset oli seinän maalaamista ja huonekalujen uudelleen asettelua. Enpä edes muistanut koko blogia enää.

Ottamatta siis mitenkään kantaa kyseisen kodin kauneuteen, niin minustakin ainakin keväällä aiheet oli jotenkin lopussa. Ilmeisesti asunto oli sitten tosi pieni tai jotain.

Vierailija
36/38 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku siis ottaa itsestään kuvan ja selostaa asusteensa ja minne on menossa!

tai kuvaa koiran oksennuksen ja sen siivoamisen?

eikö se muuta tarvitse? multahan tulisi tuota juttua sitten vaikka kuinka!

Vierailija
37/38 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, että valkoisesta kodista on tullut joka toisen bloggaajan unelma.

On se tietenkin kuvissa kiva ja tyylitelty, mutta olen parissa tuollaisessa ollut sisällä, ja ei niitä kodikkaaksi voi kutsua.

Meneeköhän valokuvauksellisuus ja esitteleminen sen kodissa viihtymisen yli?

Vierailija
38/38 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini muutti ekaan omaan asuntoon ja osti kaikki uutta. Kaikki valkoista.

Kyseli minulta mielipidettä verhoista, esitteli eri värivaihtoehtoja. Sanoin, että kun sulla kaikki valkoista, laita edes verhoilla hieman väriä, hillitysti.

Ei uskaltanut tehdä muita ratkaisuja, kuin valkoista vaan. Ja nyt marisee, että oisko sittenkin pitänyt olla vähän väriä...

Minusta valkoinen sisustus alkaa olla jo niin passé. Mielikuvituksetonta, ostaa vaan kaikki valkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän