Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun FB-kaveri on AV-mamma!!!! xD xD xD

Vierailija
12.04.2012 |

Aina kun se on online FB:ssä, tänne AV:lle tulee tietyntyyppisiä aloituksia ja vastauksia! SIIS IHAN AINA!!! xD Just sen tyyliin ja just niistä asioista mitkä koskee sitä xD

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sun fb-kamut on AV-mamman kavereita kun täällä kerran pyörit :D

Vierailija
2/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös av-mamma mutta kaapissa! Hän taitaa olla kaapista tullut... Ei ole vielä linkittänyt täältä mitään FB:seen mutta ehkä pian???

Olen FB:ssä aina piilossa ettei kukaan yhdistä juttujani siellä ja täällä.... ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompi sä olet teistä kahdesta.

Kai sulle tapahtui pienenä jotain extrasuperhyper noloa?

Vierailija
4/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se chattaa mun kanssa fb:ssä ja samaan aikaan av:lle ilmestyy ketjuja ja kysymyksiä just samasta asiasta mistä me chatataan. eli se kirjottelee molempiin samaan aikaan, mulle fb:ssä ja av:lle. aika noloa.

Vierailija
5/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se chattaa mun kanssa fb:ssä ja samaan aikaan av:lle ilmestyy ketjuja ja kysymyksiä just samasta asiasta mistä me chatataan. eli se kirjottelee molempiin samaan aikaan, mulle fb:ssä ja av:lle. aika noloa.

Se sun skriivaus, jossa eka kyselit multa et mikä sul on ku tulee keltasta kakkaa pepusta niin sattumalta sama kyssä oli täälläkin. Ja sama ku kysyit multa sätissä et miten voit parsia suomilipun Jarmon pilottiin ni kohta se sama kysymys oli täällä.. Tosi noloa.. Ei siis se, että sun mies käyttää pilottii ja et sul tulee keltast paskaa vaan se et kirjottelet tänne samaan aikaan ku mulle.

Vierailija
6/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinäkin, joten mitä sinä hihkut?!? Samaa hän ajattelee sinusta!

Vierailija
7/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miljoona kertaa nolompi