Laihtumisestani, miehen suusta kuultuna:
"Mä tykkään susta aina, aina! Mulle on ihan sama mitä sä painat, mä rakastan sua ja haluan! Mutta kyllä mä tykkään siitäkin, että sä oot hoikistunu!"
Ja ihan oikeasti, miehen suhatutuminen ei ole muuttunut mitenkään ikinä, se on yhtä rakastava ja himokas ollut aina, painoin sitten 70kg tai 110kg.
Eikä mulla muutu. Mies on lihonut 25kg sinä aikana, kun olemme olleet yhdessä, mutta se ei vaikuta mun rakkauteni määrään. Seksi on yhtä innostavaa ja vaihtelevaa kuin ennekin, persoona on ihan se sama. Silti ei olisi ikävä asia, vaikka innostuisikin urheilemaan ja hoikistuisi.
Millaisia kokemuksia teillä on suuresta lihomisesta tai laihtumisesta parisuhteessa???
Kommentit (4)
Jos olet tosissasi ja noita tarinoita on enemmänkin, niin saan olla onnellinen omasta liitostani. Se ei taida kaatua vanhenemiseen, ryppyihin, jenkkakahvoinin tai rollaattoriin. ap
Olen painanut 58kg mutta myös 75kg. Joo, ei ole suuri heitto, oikeastaan, mutta minussa näkyy selvästi lihominen.
Samallalailla se mies on aina ollut perseessä kiinni ja kuiskutellut miten ihana olen yms. :)
Välillä ärsyttää, että on aina perseessä kiinni ja kädet tarraa aika suorasukaisesti tisseihin ilman lirkutteluja, mutta olisin aika maahan lyöty, jos lopettaisikin sen!
Se kiinnostus on imartelevaa. Ukolla toimii, mulla toimii.
Toisaalta osaa tehdä kaikkensa ihan vain mun nautinnon eteen ja ilmiselvästi vielä tykkää siitä kun saa naisensa sekaisin.
Tää on just hyvä näin! ap
niin mies ei enää halua minua seksuaalisesti, johtui lihominen sitten suklaasta tai vauvasta.
Kun laihdun lähelle normaalipainoa, mies on koko ajan kimpussani.
Joten, koska inhoan seksiä, olen mielummin lihava ja ilman seksiä kun hoikka ja mies koko ajan kimpussani.