Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttää miehen hössötys!

Vierailija
11.04.2012 |

olen raskaana, odotamme esikoista, mutta laskettu aika on vasta alkusyksystä. Olen niin ärsyyntynyt mieheeni. nytkin paapoo minua, että pitäisi mennä nukkumaan, että saan tarpeeksi unta. ihan kun en itse osaisi mennä nukkumaan silloin kun haluan..

Höösää turvaistuimista ja vaunuista, tekee älyttömän terveellisiä ruokia, kohtelee minua kuin jotain vähä-älyistä potilasta. Jos suutun miehelle, hän puhuu minulle kuin mielisairaalle! Myöntelee ja on ymmärtäväinen, hormonithan siinä vain tekevät tepposiaan.

en tiedä miten jaksan vauvan syntymään asti, enkä ole ollenkaan varma haluanko tuon miehen kanssa lasta kasvattaa.. puuh, myöhäistä on, mutta ei hän todellakaan ollut tuollainen aikaisemmin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulevaa vauvaa. Onnittelut!!

ps. taitaa ne hormonit tehdä sulla vähän tepposia hihih ;)

Vierailija
2/14 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan toi olla stressaavaa, mut jos miettisit positiivisesti, musta toi ainakin kuulostaa ihanalle. Mun miestä ei juurikaan tuntunut kiinnostavan mikään, puheissa kyllä muttei käytännössä... Jos en ite olis panostanu meidän molempien ruokavalioon, oltais vedetty jotain pitsaa ja leipää koko raskausaikakin. Yksin sain ottaa selvää vaunuista yms. Kiukutteluuni vastasi kiukulla. En valita, mutta oispa ollu ihanaa jos mies ois huolehtinu enemmän! Ja voihan toi helpottaa, jos on vaan jotai alkuhuumaa ja laantuu, onhan laskettuun vielä noin paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti

Vierailija
4/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan se minustakin aluksi ihanaa. Monestihan miehiä ei niin kiinnosta. Kun mies toi apteekista kauhean kasan vitamiineja, oli se minusta ihan söpöä. Kun olen suunnittelemassa makaroni-juuston tekemistä, napsaisee mies minulta kattilan ja tekee minulle hyvää ja terveellistä mozzarellasalaattia, grr. kun kävelen miehen ohi ilman vaatteita, tämä ei edes huomaa, kun nenä on kiinni tietokoneruudussa vertailemassa turvaistuintestejä.

Kun olen lähdössä pyöräilemään, saan ensin kuulla miten haitallisia pienhiukkasia on tähän aikaan vuodesta, kuinka vaarallista pyöräly on ja miten se voi lisätä riskiä saada peräpukamia raskausaikana, niin eipä tee mieli pyytää miestä seuraksi. Hän myös tiedustelee lisääntyneestä virtaamistarpeesta ja ilmoittaa että "näillä viikoilla voi sitten tulla sitä tai tätä"

ei enää niin ihanaa ja söpöä..?

-ap

Vierailija
5/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olis nippassut multa vaikka munkin kädestä kun odotin lasta niin olisi ollut piru merrassa. Siis tietysti jos syö todella epäterveellisesti ymmärrän miehen huolen, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
6/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitä hittoa on makaroni-juusto?

Vierailija
7/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/235857/Juustomakaroni/

Se on vähän miten sen on oppinut lausumaan ja tekemään :) Mutta yksi ohje tuossa :)

Vierailija
8/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko kunnon puhe miehelle?

Vierailija
9/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kukaan haluaa syödä tollasta moskaa?

Vierailija
10/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kukaan haluaa syödä tollasta moskaa?

Voitko oikeasti uskoa, että ihmisillä on erilainen maku JOPA ruoan suhteen o.O

Hulluja ne on!

Vierailija
11/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan makuhermoja kutkuttelevaa tosta varmasti saa mutta ravintoaineita ei nimeksikään

Vierailija
12/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni hossottaa ja tuo sita minulle melkein paivittain. Siis sellaista, jossa juusto tulee jauheena pussista.

Vierailija
13/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpa tosi huolehtiva mies.

Vierailija
14/14 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä lopahtaa. Oon aika varma että vauvan hoitokin kiinnostaa miestä tasan sen ajan, kun vauva on niin pieni ettei liiku eikä muutenkaan tee muuta kuin nukkuu ja syö. Siinä vaiheessa, kun se alkaa oikeasti vaatia työtä (noin 2 vuotiaana), mies ottaa takapakkia.

Sano mun sanoneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän