Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kateellinen kaverilleni!!

Vierailija
19.04.2012 |

Kaveri oli lomalla vasta, pidennetty vkl lapissa, kahden viikon päästä lähtee etelään. Ei lapsia, vakityö (ja vain virka-aikaan) ja viikonloput vapaita. Voi matkustella ja mennä ja tulla, ei huolta huomisesta eikä tarvii kuin elää itselleen.

Itse olen ihan burn outissa, yh ja opintopisteitä tulossa vähän reilut sata tähän lukukauteen. Montaa päivää en ole vapaata pystynyt pitämään ja jos ei ole kouluhommia, on vilkkaan lapsen perässä juoksemista. Aaaauuuhhhh!!!

Tuntuu ettei TÄÄ PASKA LOPU KOSKAAAAANNNNN!!!!! Olen ihan loppu, väsynyt, vittuuntunut, katkera, kateellinen, pa, you name it.

Kesälläkään ei ole lomaa, vaan pitäisi vääntää gradu. Sitten pitäisikin mennä töihin. Voi perkele, se on ihan varma, että ensimmäisellä palkallisella lomalla minä häivyn jonnekin missä aurinko paistaa ja gigolot piirittää.

ap

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole 10 vuoteen kiinnostanut matkustelu eikä menemiset enää. Tylsäähän tämä sinkkuilu näin on.

Vierailija
2/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuositavoite on 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väsyny etten tajua enää mitä kirjoitan. Siis reilut sata opintopistettä+gradu lukuvuoteen.

Kakkonen, vaikka sulla on tylsää, niin olen silti kateellinen sullekin. Haluaisin vaan maata sohvalla ja sylkeä kattoon olla.

Vierailija
4/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkovalmistuminen oli edessä.

ap

Vierailija
5/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin ilta vapaata saattaisi tehdä sinulle terää. Se sinun kahdehtimasi ystävä saattaa kadehtia sinua, sinulla on ihana lapsi. Tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi kasvaa ja hänestä on sinulle hienoa seuraa. Sinkuilla biologinen kello raksuttaa ja se on toisille tosi paha paikka.

Minäkin olen yh, töissä virka-aikaan ja onnellinen kaikesta mitä minulla on. Sinäkin olet joku päivä samassa tilanteessa.

Vierailija
7/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokatoinen vkl isällään, mutta mulla on silloin kouluhommia. Ei siis vapaata. Ja pääaineeni on tosi työläs ja vaativa. Ku meniskin jollain esseitten kirjoitteluilla tai kirajtenteillä... :(

Siis olen näitten kouluhommien takia bönarissa ja tuntuu ettei nää lopu ikinä enkä ehi tekemään kaikkee. Koko ajan vähintään kolme askelta jälessä :((

Huomenna on yksi tentti, sitten ois jäljellä enää kolmen kurssin loppuosat ja tentit. Mutku tuntuu että paukut on loppu NYT. Aivokapasiteetti ei enää riittäis. Ja nytkin nukuttais niin että silmät menee väkisin kii ja kuitenki pitäis tenttimateriaalien kimppuun käydä vielä.

Kauhee ahistus, kun niitä uusintakertoja EI ENÄÄ OLE! PAKKO päästä läpi. Itku ja paniikki tulee.

ap

Vierailija
8/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi saavutukset ovat täysin sinunkin ulottuvilla: lapsettomuus, vakityö virka-aikaan ja vapaat viikonloput.

Lapsesta pääset eroon antamalla hänet adoptioon. Voit sen jälkeen unohtaa hänet kokonaan. Helppoa.

Etköhän jostain töitäkin noilla lähtökohdilla saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi