RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Vierailija kirjoitti:
Maailman hirvein nimi on Örjan. Miten voi joku antaa pienelle pojalle tuollaisen nimen?
Muita kamalia ruotsalaisia nimiä: Hampus, Conny, Folke, Guy, Jörn, Kettil, Runar, Sverker, Tryggve. Naisilla Arna, Gurli, Hjördis, Lillemor (oikeasti, kuka antaa nimeksi "pikkuäiti"), Märit, Rigmor, Runa, Synnöve. Vanhassa nimipäiväkalenterissa oli sellaisia hirvityksiä kuin Börja, Kuno, Oihonna ja Polykarpus.
Ja englantilaisista nimistä yksi karmeimmista on Gaylord.
Juuso on Raamatussa Joosua
Analysoin kerran nuo Raamatusta otetut nimet jotka on muunnettu suomalaisiksi.
Se keissi epäonnistui surkeasti. Katastrofi.
Pahimpia mm nämä: Matias, Juuso, Matti, Jussi.
Aivan hirveitä.
Matias
Juuso
Matti
Jussi
En voi sanoin kuvata miten hirveitä nimiä.
Noihin ei totu koskaan.
Tämä on oikeasti ruma nimi:
Ida.
Naisten nimet ovat lähes kaikki ok, mutta Ida ja Iida ovat todella rumia nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista miesten nimistä on tosi rumia ja juntteja Maailman kauheimpia.
Tässä rehellinen mielipiteeni.
Tai sitten Suomen kielen täytyy olla maailman rumin ja juntein kieli .
Olen yrittänyt keksiä tähän selitystä
Sellainen rytsän iikori taas siellä sönköttämässä ja herjaamassa suomalaisia, hoonolla soomen kielellä lol. Ne teidän kaalimaan nimet vasta urpoille kuulostavatkin.
Enempi kai niihin liittyy mielikuvia tunnetusta ihmisestä. Ei mikään nimi ole kamala. Yrjö on mielestäni vähän kuninkaallinen nimi. Jorma taas ihan normi miehennimi. Tällainen teinimäinen naureskelu on tylsää.
Jorma Kalevi kaikkien kaveri ja pientenkin ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Enempi kai niihin liittyy mielikuvia tunnetusta ihmisestä. Ei mikään nimi ole kamala. Yrjö on mielestäni vähän kuninkaallinen nimi. Jorma taas ihan normi miehennimi. Tällainen teinimäinen naureskelu on tylsää.
kuitenki säkin oot täällä :D
Seija, Tuula, Pirkko, Anja...
Mohammed ja kaikki sen muunnokset.
Noora. Rumia olleet myös luonteeltaan nämä minun tuntemat tapaukset.
---
Auli on ihan ok - nimi.
Jotenkin suomalaiset naisten nimet menettelevät, mutta suurin osa suomalaisten miesten nimistä ovat äärettömän kauheita.