RUMIN tietämäsi nimi?
Voi siis olla naisen joko naisen tai miehen, ja joko suomalainen tai ulkomaalainen.
Tuli mieleen, kun itse en ole koskaan tajunnut nimeä Mackenzie/Mckenzie. Se näyttää rumalta, kuulostaa rumalta eikä sovi etunimeksi. (Kiitos kun sain avautua)
Kommentit (1545)
Yrjö,Hermanni,Vilho,Viljo,aaretti,aatos,analius
Yrjö,Hermanni,Vilho,Viljo,aaretti,aatos,analius
Tarja on äitini joten kaunis nimi <3 Oma nimi ei ole vielä näkynyt täällä...
Monien täällä mainittujen lisäksi Terttu ja Einari. Oksennus...
Maximus, Phoebe, Jutta, Jatta, Jannicat Jennicat ja Jessicat on jäätäviä. Jarvis, Titta, Tyler, Pashley, Lincoln, Barnaby ( :DD )...
Pävi, Jarna, Yngve, Kimmo, Virve, Mervi, Teijo, Lorenz onhan näitä.
Myös se Tampereella asuva Tarzan ansaitsee kunniamaininnan rumaksi nimeksi. Tyyppi itse vielä itselleen aikuisena sen ottanut...
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:05"]
Pävi, Jarna, Yngve, Kimmo, Virve, Mervi, Teijo, Lorenz onhan näitä.
Myös se Tampereella asuva Tarzan ansaitsee kunniamaininnan rumaksi nimeksi. Tyyppi itse vielä itselleen aikuisena sen ottanut...
[/quote]
Tuon ekan nimen piti olla Pälvi (edellinen)
Ninja on yksi hirveimmistä, mitä tiedän lapselle annetun
Pontus ja Hampus - bättre folkin pulleita poikia, ilkeitä selän takana
Hjördis ja Tora - vanhoja änkyräakkoja
Irina, Yrsa, Ursula, Yrjö, Teresa, Impi
Ja kuka englanninkielinen antaisi lapsensa nimeksi GAYLORD????? Olen kyllä tv-ohjelmissa kuullut että ihmisen nimi oikeasti on Gaylord mutta sääliksi kävisi lapsi raukkaa jos tuollaisen nimen saisi :D
Oma lukunsa on sitten tietty suomalaisella nimet, kuten Brooke, Ridge, Madonna jne... HUOH
Ada, hirveä nimi, en käsitä mitä vanhemmat ajattelevat antaessaan moisen nimen, varsinkin kun 80 % suomalaisista ei osaa lausua d-kirjainta. Aata!
Italialaiset Piero, Piera, Pasqualina, Renzo ja Renza.
Suomalaiset Rami, Yrjö ja Ano
Dörte. Tai Dörthe. Mutta ei tässä kirjoitusasu enää mitään pelasta.
Paola, Jadeliina, Mimosa, Siru-Mari
Sukulaispiiriin kuuluu Pirjo, Terhi, Sirpa, Tarja, jotka täällä on inhokkina. Ihana kuulla, koska inhoan heitä kaikkia, tosi paskatyyppejä, riidan haastajia, vittumaiseia ja itsekkäitä. Kiusaaja-ainesta.
Onneksi ei oma nimeni eikä lasteni nimet , huh jes. Hyvät valinnat, kun av-raadin inhokkeina ei olla .