Supermarjo on kaikkea sitä mitä palstalaiskiaiset eivät ikinä tule olemaan
Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset.
Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika!
NIH!
Kommentit (54)
eikä lapsesi venyttele hanuriaan Tallinnan laivalla :)
Olen laiska, ruma, lihava, köyhä, pienituloinen, en edes naimisissa. Sille että olen fiksu ja lapsenikin ovat menestyneet kohtalaisen hyvin koulussa en voi mitään. Kaikesta huolimatta olen iloinen että olen oma itseni enkä myy ilotyttöjä tai omia lapsiani viihdykkeeksi äitini ja mieheni kanssa.
eikä lapsesi venyttele hanuriaan Tallinnan laivalla :)
Olen laiska, ruma, lihava, köyhä, pienituloinen, en edes naimisissa. Sille että olen fiksu ja lapsenikin ovat menestyneet kohtalaisen hyvin koulussa en voi mitään. Kaikesta huolimatta olen iloinen että olen oma itseni enkä myy ilotyttöjä tai omia lapsiani viihdykkeeksi äitini ja mieheni kanssa.
tosin ennen myisin itseäni kadunkulmassa kuin lapsiani. :)
minullakin on koulussa menestyvät lapset jotka opiskelevat tai ovat opiskelleet myös samassa musiikkioppilaitoksessa kuin supermarjon lapset ja menestyvät/menestyneet sielläkin, meillä on aina harrastettu paljon (ilman kilpailupakkoa), olen hoikka ja kaunis ja ahkera ja hyvä työssäni. En silti lähtisi televisioon esittelemään elämäämme vaikka siitä maksettaisiin miljoona. Ihan normielämää tuollainen aktiivinen elämä, ei siinä mielestäni mitään superia ole. Meillä on tosin paljon rennompi meininki emmekä yritä täyttää joka hetkeä olemalla tuloksellisia. Tsemppiä vaan Marjolle ja perheelle.
Heidän lapsensa ovat muuten vielä pieniä, koulu ei juuri aikaa vaadi. Meillä luetaan esim. kahta pitkää kieltä ja yksi aktiiviharraste per lapsi on aivan riittävä.
Eiköhän täällä palstaile kaikenlaisia ihmisiä, av-mammojen kirjo on aika laaja. En ole kyseistä ohjelmaa katsonut, enkä aio katsoa, mutta eikös nämä tosi-tv-sarjat pohjaudu suht samaan formaattiin ympäri maailmaa. Ihminen on utelias, ja meitä kiinnostaa tietää miten muut elävät. Se kuinka hyvin Reality TV todella kuvaa tämän kyseisen perheen todellista arkea on mielestäni kyseenalaista.
Sama muuten pätee bloggeihin, joissa yritetään antaa kuva mukamas täydellisestä arjesta. Tosi-asia kuitenkin on että yksikään nainen ei ole aamusta iltaan täydellisen kaunis ja rikkaidenkin perheiden kakrujen nokat ovat joskus räkäisiä.
ihanan rennolta ja normaalilta.
Miten ne kaksi noita-akkaa ovat saaneet niin hirveän suuren vallan marjon perheessä? Sitten vielä joka käänteessä haukkuvat työnantajiaan kameroiden edessä ja luulevat olevansa jotain miss universumin ja miss maailman risteytyksiä.
ja keskustelu tästä myös. Ääripäät ovat käytössä. Jos et pidä Supermarjosta, olet laiska, ruma ja tyhmä. Jos pidät, olet anorektikko ja kontrollifriikki lapsia nälässä pitävä hirviö.
En ole katsonut yhtäkään jaksoa kyseisestä ohjelmasta. Syynä se, että mainospätkät ohjelmasta olivat niin raivostuttavia. Mediatutkimustakin lukeneena tajusin, että ohjelmasta tehdään tahallaan provosoiva, jotta se aiheuttaisi keskustelua. Toisin sanoen kieltäydyin katsomasta ohjelmaa, koska
1) Tuottajat vääntävät tahallaan provosoivaa ohjelmaa ja yrittävät sillä vaikuttaa katsojien ajatuksiin, vaikka perhe on ihan tavallinen
TAI
2) Tuottajat ovat löytäneet perheen, joka on sen verran yksinkertainen, että ei tajua, mihin ovat joutuneet, tarvitsisivat ongelmiinsa apua ja ohjausta mutta sen sijaan koko Suomi vain nauraa ja osoittelee ja päivittelee.
Kumpaankaan en halua olla osallisena.
Lisäksi en suostu kasvatusalan ammattilaisena missään nimessä allekirjoittamaan väitteitä, joita näin jo mainospätkissä. En katso ohjelmaa, joka yllyttää katsojiaan ja ihailijoitaan vaarantamaan lasten terveyden.
En ole jaksanut yhtään supermarjon jaksoa katsoa, koska en yleensäkään tuhlaa telkkariin aikaa. On niin paljon muuta mielenkiintoisempaa elämässä.
Mutta yleisesti ottaen en vain tykkää tästä nykytyylistä maailmassa, että hehkutetaan jotain näin pinnallista joka lehdessä ja supermarjoa tulee tuutin täydeltä.
Mutta minä olenkin jo niin vanha, että en jaksa innostua tällaisista asioista. Minä olen elänyt sitä vanhaa hippikautta ja rauhanmarsseja ja muuta tuollaista. Silloin ei nuoruudessa maailman tärkein asia ollut vain oma napa ja pinnallisuus.
Mutta jokainen tavallaan. Välillä vain hirvittää, millaisessa maailmassa omat nuoret aikuiset joutuvat elämään jos ihanteena on tuollaiset supermarjot yms.
Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset.
Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika!
NIH!
Olen laiska, ruma, lihava, köyhä, pienituloinen, en edes naimisissa. Sille että olen fiksu ja lapsenikin ovat menestyneet kohtalaisen hyvin koulussa en voi mitään.
Kaikesta huolimatta olen iloinen että olen oma itseni enkä myy ilotyttöjä tai omia lapsiani viihdykkeeksi äitini ja mieheni kanssa.
Ite oon lihonu tän raskauden aikana 6kiloo nyt rv 32 ja syön terveellisesti, mutta myös herkkuja.. koska en TODELLAKAAN HALUA TÄN NÄKÖSTÄ ALIRAVITTUA LASTA!!!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012033015397178_vi.shtml
ja pakko todeta.. ei se vanhempi likka mikään kummonen laulaja oo..
häiritsemään yksi asia ( kun katsoin ekan jaksoni koko ohjelmaa). Hän puhui masentuneista äideistä muistaakseni, että hän ihmettelee kun on masentuneita ja hän rakastaa elämää ja hänellä on kaikki niin hyvin, että miksi masentuisi.
Minulla oli myös, hyvä perhe, ihana koti, suloinen esikoinen, olin äitiyslomalla hyvästä työpaikasta, talous turvattu. Ei mitään ulkoista syytä masentua.
Mutta niin vain kävi toisen lapsen synnyttyä. Etsin siihen apua vaikka mistä, mutta viimein menin hyvälle gynegologille, joka mittasi estrogeenitasoni, joka oli hälyyttävä. Sain siihen hormonihoitokuurin ja olono alkoi kohentua.
Annoin neuvolaankin palautetta, että miten on mahdollista, että minulle ei sieltä osattu edes kertoa noin yksinkertaisesta asiasta, joka aiheuttaa kuulemma todella ison osan nk. babyblues tapauksista?
Eli ei se ulkoisista puitteista, Marjo kiinni ollut. Sen voin kertoa, että masennus oli todella syvä ja paha, itsemurha pyöri mielessä joka yö enkä muista juuri mitään muuta noista ajoista, niin syvällä olin :(
Ahkera olen töissä, en kotona (rakastan löhöilyä, rentoutumista), hyvännäköinen ja hoikka olen, en ole varakas (hyvin toimeentuleva kylläkin) ja minulla ei ole lapsia.
En nyt ymmärrä miksi minun pitää olla kateellinen hänelle, hänellä ei ole mitään mistä olisin kateellinen. Elän onnellisessa avioliitossa ja elämäni on ihanaa.
Odotan vastausta miksi haluaisin olla hänen kaltainen?
Itse en missään nimessä haluaisi olla pakkomielteinen suorittaja ja tyrkkyjulkkis.
ja keskustelu tästä myös. Ääripäät ovat käytössä. Jos et pidä Supermarjosta, olet laiska, ruma ja tyhmä. Jos pidät, olet anorektikko ja kontrollifriikki lapsia nälässä pitävä hirviö.
En ole katsonut yhtäkään jaksoa kyseisestä ohjelmasta. Syynä se, että mainospätkät ohjelmasta olivat niin raivostuttavia. Mediatutkimustakin lukeneena tajusin, että ohjelmasta tehdään tahallaan provosoiva, jotta se aiheuttaisi keskustelua. Toisin sanoen kieltäydyin katsomasta ohjelmaa, koska
1) Tuottajat vääntävät tahallaan provosoivaa ohjelmaa ja yrittävät sillä vaikuttaa katsojien ajatuksiin, vaikka perhe on ihan tavallinen
TAI
2) Tuottajat ovat löytäneet perheen, joka on sen verran yksinkertainen, että ei tajua, mihin ovat joutuneet, tarvitsisivat ongelmiinsa apua ja ohjausta mutta sen sijaan koko Suomi vain nauraa ja osoittelee ja päivittelee.Kumpaankaan en halua olla osallisena.
Lisäksi en suostu kasvatusalan ammattilaisena missään nimessä allekirjoittamaan väitteitä, joita näin jo mainospätkissä. En katso ohjelmaa, joka yllyttää katsojiaan ja ihailijoitaan vaarantamaan lasten terveyden.
Haluaisinko, että tyttäreni viettäisivät aikaansa hennapeltosten kanssa? En.
Vaikka en ole ihan seinästä repäisty tapettiin sulautuja, en osaa arvostaa ulkonäkökeskeisyyttä tai esiintymisen korostamista. En oikein ymmärrä sitäkään, miten lapsia ohjataan tuossa perheessä tekemään ja harrastamaan tiettyjä asioita. Ei meidän lapsille tarvitse järjestää ohjelmaa tuohon tapaan. Ovat varmaan jotenkin yksinkertaisia, mutta viihtyvät pitkät ajat kuuntelemalla äänikirjoja ja piirtelemällä tai leikkimällä lähimetsässä inkkareita.
häiritsemään yksi asia ( kun katsoin ekan jaksoni koko ohjelmaa). Hän puhui masentuneista äideistä muistaakseni, että hän ihmettelee kun on masentuneita ja hän rakastaa elämää ja hänellä on kaikki niin hyvin, että miksi masentuisi.
Kyllä oli niin ymmärtämättömän ihmisen puhetta kuin olla ja voi. Mutta tuossa päivittelyssä kyllä paistoi läpi se, miten yksinkertainen ihminen hän on. Useinhan tuo masennus johtuu juuri hormonaalisista tekijöistä, unenpuutteesta tms. Eikä näillä tekijöillä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten ihana elämä ja hyvät ulkoiset puitteet on. Kuten ei synnytyksen jälkeinen psykoosikaan ole mikään valintakysymys..se nyt vaan voi tulla, vaikka kuinka olisi ihana mies..
Mutta antaa hänen nyt uskotella itselleen, että on tässäkin asiassa muiden äitien yläpuolella, jos se hänelle jotain tyydytystä tuo.
NIH!
ilmeisesti tuntee kyseisen rouvan ihan itse eikä ole muodostanut käsitystään lehdistä ja televisioruudusta :D Muaaahhh, hanki nyt jo oma elämä ihminen!
NIH!
Mä olen ahkera, fiksu, ihan riittävän hyvännäköinen jopa meikittä, hoikempi tosin voisin olla, varakas ja hyvätuloinen (perheen yhteiset tulot siis), naimisissä todella mukavan ja fiksun miehen kanssa, joka on loistava isä, mutta ei tossun alla, ja koulussa menestyvät fiksut lapset - ne jotka jo ovat koulussa. Kilpaurheilijoita meillä ei ole, mutta urheilulla tärkeä osa meidän elämässä kylläkin. (Vai voiko futiksen pelaajan laskea kilpaurheilijaksi, jos tosissaan pelaa ja pelejä on paljon?). Ja meilläkin harrastetaan myös musiikkia ja lapset on aidosti kaksikielisiä...
Ja silti, musta ton Marjon elämä ja tavat on sellaista, mitä en missään tapauksessa haluaisi itselleni tai perheelleni. Mun mielipide kyseisestä henkilöstä ei ole kovinkaan korkealla, enkä ole mitenkään fiksua kuvaa saanut ihmisestä...
Joten eiköhän jokaisella ole oikeus omaan mielipiteensä, vaikka se olisikin häntä vastaan. Jos ei muuta, niin sitä vastaan, että näin laittaa perheensä näytille.
todella kateellista porukkaa tällä sivustolla.
Olen laiska, ruma, lihava, köyhä, pienituloinen, en edes naimisissa. Sille että olen fiksu ja lapsenikin ovat menestyneet kohtalaisen hyvin koulussa en voi mitään.
Kaikesta huolimatta olen iloinen että olen oma itseni enkä myy ilotyttöjä tai omia lapsiani viihdykkeeksi äitini ja mieheni kanssa.