Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä tyttö- ja poikakaverille yöksi?

Vierailija
19.04.2012 |

Meillä 15v neiti "seurustellut" 5kk poikaystävänsä (16v) kanssa ja pyysi päästä heille yöksi. Pojan vanhemmat ovat kai kotona koko ajan. Pidän ajatusta ihan sopimattomana ja tyttäreni mielestä olen ihan vanhanaikainen! Miten on muiden mielestä, milloin on sopiva ikä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä en ole huolissani. Se tapahtuu sitten, kun he niin päättävät, enkä voi sitä mitenkään estää -en kyllä haluakkaan! Ja ehkäisyasiat on puhuttu moneen kertaan ja muut siihen liittyvät jutut.

Kyse on nyt siitä, että pidän tuon ikäisten yökyläilyä sopimattomana! Mutta ehkä se oli minun nuoruudessani sopimatonta ja nykyään se on ihan sallittua.. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että olenko oikeasti ihan kalkkis, niinkuin tyttäreni väittää :)

Vierailija
2/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä en ole huolissani. Se tapahtuu sitten, kun he niin päättävät, enkä voi sitä mitenkään estää -en kyllä haluakkaan! Ja ehkäisyasiat on puhuttu moneen kertaan ja muut siihen liittyvät jutut. Kyse on nyt siitä, että pidän tuon ikäisten yökyläilyä sopimattomana! Mutta ehkä se oli minun nuoruudessani sopimatonta ja nykyään se on ihan sallittua.. Ihan mielenkiinnosta kyselen, että olenko oikeasti ihan kalkkis, niinkuin tyttäreni väittää :)

mutta mies antoi tytärpuolen tuoda poikakaverin yöksi, kun olivat 9. luokalle, sille se oli ihan ok. Samoin tytön äiti oli sitä mieltä, että se on ihan ok. Ja nyt, kun yhteinen tyttö on 9. luokalla, olen muuttanut mieleni ja se on minustakin ihan ok.

Luulen, että pidin sitä sopimattomana sen vuoksi, että omat vanhempani pitivät sitä sopimattomana eikä se olisi tullut meillä kuuloonkaan.

Ylemmäs vastannut 15 vuotiaan äiti, joka antaisi tytön tuoda poikaystävän yökylään, jos sillä sellainen olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sitten kun ei enää asu kotona saa tehdä mitä huvittaa mutta alaikäisenä ei juosta yökylässä eikä poikaystäviä tuoda kotiin yökylään.

Vierailija
4/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen löytyy aina aika ja paikka jos halua riittää. Vaikee kysymys silti. Ite alotin seksielämän 14-vuotiaana, mutten halua samaa omille lapsille. Suojaikäraja 16 on ehkä hyvä rajapyykki. Kortsuja kannattaa pitää kuitenkin saatavilla jo hyvissä ajoin sitä ennen!

Vierailija
5/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16v, niin sain tuoda silloisen poikaystäväni yöksi kotiin, mutta samassa huoneessa ei saatu nukkua. Mielestäni se oli ihan ok.

Samaan huoneeseen päästiin, kun olin 18v.

Noin mä ehkä toimisin nyt itsekin, jos olisi tuon ikäinen lapsi.

Vierailija
6/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis poikaystävä. Nukkuivat jopa samassa sängyssä.

No eipä tää tähän kuulunut kyllä.

Vaikea vastata kun meidän lapsilla ei oo ollut vielä varsinaisia tyttö- ja poikaystäviä. Perusystäväpohjalla siis menneet. 14v ja 16v

Olleet yökylässä vastakkaisellakin sukupuolella, mut eri huoniessa nukkuneet.

Vierailija
7/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 16v, niin sain tuoda silloisen poikaystäväni yöksi kotiin, mutta samassa huoneessa ei saatu nukkua. Mielestäni se oli ihan ok.

Outoa, kyse kuitenkin lähes aikuisista. Itse muutin poikaystävän kanssa asumaan 17-vuotiaana. Olispa ollut outoa jos vanhempien luona olisin joutunu nukkumaan eri huoneessa. :DDD

Vierailija
8/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kyse kuitenkin lähes aikuisista. Itse muutin poikaystävän kanssa asumaan 17-vuotiaana. Olispa ollut outoa jos vanhempien luona olisin joutunu nukkumaan eri huoneessa. :DDD

Teini-ikä pahimmillaan.

Vierailija
9/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös meillä on ollut ystäviä, jotka on poikia, yötä. Ovat nukkuneet eri huoneissa.

Poikaystävää tytöllä ei vielä ole, mutta jos olisi, niin se saisi tulla yöksi. Petaisin pojalle sängyn vierashuoneeseen, mutta en vahtisi, nukkuuko se siellä vai ei. Eli en tekisi siitä isoa numeroa, nukkuvatko samassa huoneessa vai ei, mielestnäi tyttö saa itse päättää sen, mutta tahdon antaa sille mahdollisuuden siihen, että voi sanoa pojalle, että sen täytyy nukkua eri huoneessa, koska vanhemmat vaatii niin. Tyttö päättäköön. Siis sitten, kun tämä asia tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
10/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen sanojensa mukaan he eivät ole harrastaneet seksiä vielä. Se on niin totta, että aika ja paikka löytyy, jos halua siihen on! Asiasta on puhuttu ja oletan, että hän ymmärtää ehkäisyn ym. jutut.

Mutta minusta vaan tuo yökyläily POIKAystävän luona tuntuu sopimattomalta, kun ollaan vielä niin nuoria.. Tytär on sitä mieltä, että olen ihan aikaani jäljessä ja siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos hän menee sinne yöksi. Juttelevat, katsovat leffoja ja ovat ihan samalla tavalla kuin tyttökavereidenkin kanssa oltaisiin. Pyysi minua myöskin soittamaan pojan äidille ja kysymään asiasta!

-ap-

Vierailija
11/11 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillani on sama ikäraja kuin minullakin nuorena oli: 15 vuotta. Kyllä kuule ne mukulat seksiä harrastaa vaikka kuinka yrittäisit kieltää. Kun kieltää, kielletystä tulee vielä mielenkiintoisempaa ja sitten kapinoidaan vastaan oikein olan takaa. Sinuna olisin enemmänkin huolissani lapsesi ehkäisyasioista.

Niin. Ja yökyläily tuon ikäisenä poikaystävän luona ei AINA tarkoita seksiä. Ehkä suurimmaksi osaksi kyllä, mutta ei noinkaan nuoria välttämättä paneta 24/7 ja ehkä he vaan haluavat läheisyyttä ja NUKKUA vierekkäin.