Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supermarjo on kaikkea sitä mitä palstalaiskiaiset eivät ikinä tule olemaan

Vierailija
11.04.2012 |

Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset.

Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika!

NIH!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Näyttää 10v ikäistään vanhemmalta?

-Orjuuttaa lapsiaan?

-Ruma mieskin sillä on.

Juu, toivottavasti en tule olemaan :))

Vierailija
2/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI TYHMÄT IHMISET, ANTAKAA JO TÄTSYN OLLA JA HANKKIKAA JUMALAUTA ELÄMÄ. HUOH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI TYHMÄT IHMISET, ANTAKAA JO TÄTSYN OLLA JA HANKKIKAA JUMALAUTA ELÄMÄ. HUOH.

Vierailija
4/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siihen tyytyväinen, ei tarvitse kadehtia kenenkään toisen. Olen tasan yhden kerran seurannut ehkä 15min tätä supermarjo-ohjelmaa. JOkainen tehköön tyylillään, mun silmään heidän elämäntyylinsä on pinnallinen, suoritus-ja pätemiskeskeinen. ja mun mielestäni elämä jossa juostaan koko ajan paikasta toiseen pätevänä ei ole mitään elämää. Se on suorittamista ja pätemistä. Jotainhan nuo ihmiset pakoon juoksevat, noin symbolisesti, ihan sama mulle. En koskaan, ikinä tuhlaisi ainutkertaista elämääni tuollaiseen ryntäilyyn. Siitä jää aika suuri osa elämän vivahteista ja nyansseista kokonaan tajuamatta. Mutta kuten sanoin, kukin tyylillään. Ja jos ei paremmasta tiedä niin sitten noin. ja turha syyllistää vastaajia, tuo ap;han itse aloitti tämän provosoivan ketjun. Ehkä hänen pitäisi hankkia oma elämä???

Vierailija
5/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset.

Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika!

NIH!

Hän saattaa olla ahkera? En tiedä? Hän ei taatusti ole fiksu, tiedän koska tunnen, hän EI ole hyvännököinen (ehkä jossain friikkilandiassa), hän on kamalan luiseva, tuskin kovin varakaskaan jos pelkästään tuota bisnestä tekee, naimisissa ihan dorkan miehen kanssa, siis oikeasti tyhmän :) (tiedän kun tunnen) ja voipi olla, että lapset menestyy koulussa, mutta eivät he ainakaan sosiaalisissa taidoissa etene kun eivät edes samoille tunneille muiden lasten kanssa voi mennä...sairasta!

Vierailija
6/54 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapsesi venyttele hanuriaan Tallinnan laivalla :)

Tää oli NIIN hyvä, ketjun paras!! Kiitos, illan parhaat naurut tuli tästä!!

Koko ohjelma on niin turha, niin turha, suoranaista ohjelma-ajan pilaamista. Kuka niiden nk. trailereiden jälkeen sitä muka seuraa, ihan hirvityksiä koko porukka. Mitähän se tossumies oikeasti miettii koko touhusta??

Vierailija
7/54 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväkseni täytyy todeta, että minustakin tämä super Marjo näyttää anorektikolta tai kuivahtaneelta rusinalta. Hän on tainnut mennä liian pitkälle tuossa liikkumis- ja laihduttamisvimmassaan. Ulkönäkö on todella kärsinyt ja siksi hän ei ole kovin viehättävän näköinen ollenkaan.

Vierailija
8/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en halukaan olla.

Vierailija
9/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköä koskevan pakkomielteen takia asettaisin syntymättömän lapseni terveyden vaaraan. Musta se on vain surullista.

Vierailija
10/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
11/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En tahtoisi olla sairaalloisen tarkka painostani, on eri asia olla normaali kun painoaan tarkkaileva fanaatikko/valaankokoinen läski.

-En tahtoisi koko ajan suorittaa elämääni, elämässä parasta on pienet kiireettömät hetket, ei se että juoksee tukka putkella koko ajan. Moni jolla koko ajan kiire, tekee sen kiireen siksi että koittaa juostaa pakoon jotakin asiaa.

-En koskaan ikinä altistaisi omia lapsiani julkisuudelle, samaan tapaan kun Mikkoset tekivät, on kamalaa että pienet lapset lykätään julkisuuteen, vaikka eivät edes asiasta mitään ymmärrä.

-En todellakaan tahtoisi että teen työkseni sitä että myyn oman lapsen haitarinsoitto keikkoja ja jonkun tanssityttöryhmän keikkoja, tavoitteet ovat hieman korkeammalla olleet, ja luojan kiitos olen ne saavuttanut.

Mutta kai sitten olen vain supermarjolle kateellinen p*ska... :D

Vierailija
12/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en halukaan olla.

Vierailija
13/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissä mukavan ja fiksun miehen kanssa? Kenelläkään ei ole koulussa menestyviä, fiksuja lapsia? Sinä teet tälle palstalle aloituksia. Sinä et siis ole mitään edellä mainittua? Vituttaako pahastikin?

Minulla on kaikki tuo, mitä luettelit, paitsi että olen varakkaampi ja parempituloinen. Silti olen mielestäni ihan tavis, jota ei kenenkään kannata kadehtia. Kullakin onnensa, kullakin surunsa.

Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset. Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika! NIH!

Vierailija
14/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäköinen. Yrittää epätoivoisesti näyttää ikäistään nuoremmalta, tuollaiset pitkät blondit hiukset ovat kamalan näköiset ihan kenellä tahansa tuon ikäisellä.

t. 20-vuotias ja oikeasti vielä nuori ja hehkeä

Vierailija
15/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen palstalaiskiainen, jota viestissäs kuvailit?

Vierailija
16/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissä mukavan ja fiksun miehen kanssa? Kenelläkään ei ole koulussa menestyviä, fiksuja lapsia? Sinä teet tälle palstalle aloituksia. Sinä et siis ole mitään edellä mainittua? Vituttaako pahastikin?

Minulla on kaikki tuo, mitä luettelit, paitsi että olen varakkaampi ja parempituloinen. Silti olen mielestäni ihan tavis, jota ei kenenkään kannata kadehtia. Kullakin onnensa, kullakin surunsa.

Hän on ahkera, fiksu, hyvännäköinen, hoikka, varakas ja hyvätuloinen, naimisissa ilmeisen mukavan ja fiksun miehen kanssa ja kaiken lisäksi hänellä on koulussa menestyvät fiksut lapset. Eipä ihme, että luuserilapsien laiskoja, ukkojensa jättämiä paksukaismammoja pistää vihaksi! Koska onhan se selvä, että mamman elämäntilanne on ihan vaan Supermarjon ja hänen kaltaistensa vika! NIH!

kateus on rumaa ja syö ihmistä, oletteko huomanneet?

Vierailija
17/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen palstalaiskiainen, jota viestissäs kuvailit?

täällä niin paljon saisi paskaa niskaansa.

Vierailija
18/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa kateus on rumaa ja syö ihmistä, oletteko huomanneet?

Mä en nyt ihan ymmärtänyt, mikä tuossa lainaamassasi viestissä oli sitä älähdystä ja/tai kateutta? Vai onko sun vittuilu pelkkä autopilotti?

Vierailija
19/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissä mukavan ja fiksun miehen kanssa? Kenelläkään ei ole koulussa menestyviä, fiksuja lapsia? Sinä teet tälle palstalle aloituksia. Sinä et siis ole mitään edellä mainittua? Vituttaako pahastikin? Minulla on kaikki tuo, mitä luettelit, paitsi että olen varakkaampi ja parempituloinen. Silti olen mielestäni ihan tavis, jota ei kenenkään kannata kadehtia. Kullakin onnensa, kullakin surunsa.

kateus on rumaa ja syö ihmistä, oletteko huomanneet?

Vierailija
20/54 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa olla oikein kenellekään kateellinen. Voisin tuntea kateutta ehjistä ydinperheistä, mutta itsepähän olen tietoisesti perustanut perheen miehen kanssa, jolla on jo ennestään lapsia. Voisin tuntea kateutta myös omistusasunnoista ja varallisuudesta, mutta eihän minulla, nuorella opiskelijalla, ole mitään mahdollisuuksia ollut sellaisia omaisuuksia edes vielä haalia.

Ulkonäön takia en kadehdi ketään, koska ulkonäölle ei mitään voi. Sitä paitsi olen sata kertaa hehkeämpi kuin yksikään nelikymppinen tai miten vanha tuo Marjo nyt onkaan :D

Niin, en tiedä. Mitä se kateus sitten on? Sitäkö,e ttä haluaisi olla kuin Super-Marjo tai joku muu? Kuulostaa ihan joltain pikkulasten toiminnalta kun halutaan olla julkkiksia tai näyttelijöitä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä