Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pisti vihaksi supermarjo!!!

Vierailija
11.04.2012 |

Kun selitti tämän illan ohjelmassa miten ihmettelee kun äideillä on synnytyksen jälkeistä masennusta. *Hänellä kun ei ainakaan ole syytä masentua kun on ihanat lapset ja mies joka hoitaa.* Voi että kun näin punaista! Kyllä vaan minullakin on maailman ihanimmat lapset ja ihana mies, mutta silti vaan masennuin eikä sitä ihan helpolla voi itse estää. Ihan kuin masentuminen hänen mielestään johtuisi siitä, ettei ole onnellinen perheestään. :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pihalla ja tietämätön tuo nainen oikein on?

Vierailija
2/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan sillä vähän joka asia kun ei mulla vaan ole tuollaista että miten kellään voi olla. Sama se kun ihmetteli että miksi muka ei voi liikkua läpi raskauden niinku hän. Toiset ei vaan osaa yhtään asettua toisten saappaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotetaan että joku muu tulee hoitamaan kakaran ja huushollin ja itse vaan maataan kun lehmä suossa. En usko pätkääkään tuohon "masennukseen". Ei sitä ennenkään ollut kellään ennenkuin lääkefirmat keksi näitä uusia tauteja nappikaupan lisäämiseksi.

Vierailija
4/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun selitti tämän illan ohjelmassa miten ihmettelee kun äideillä on synnytyksen jälkeistä masennusta. *Hänellä kun ei ainakaan ole syytä masentua kun on ihanat lapset ja mies joka hoitaa.* Voi että kun näin punaista! Kyllä vaan minullakin on maailman ihanimmat lapset ja ihana mies, mutta silti vaan masennuin eikä sitä ihan helpolla voi itse estää. Ihan kuin masentuminen hänen mielestään johtuisi siitä, ettei ole onnellinen perheestään. :(

Vierailija
5/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on aivokemiallinen häiriö =sille ei voi mitään. Ja joidenkin on pakko olla vuodelevossa lapsen terveyden vuoksi, ei voi liikkua jos haluuaa ettei lapsi synny ennen aikojaan.

On typerää puhua asioista joista ei selvästi mitään tiedä. On eri asia sanoa että on väärin että jotkut ruokkivat lapsiaan vain sipseillä ja kokiksella, mikä on väärin ja vaarallista lapsen terveydelle. Mutta jos puhuu asioista noin, että voisi melkein rinnastaa "en ymmärrä miten pienen vauvan äiti sairastuu syöpään" niin ei todellakaan ole penaalin terävin kynä.

Vierailija
6/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan sillä vähän joka asia kun ei mulla vaan ole tuollaista että miten kellään voi olla. Sama se kun ihmetteli että miksi muka ei voi liikkua läpi raskauden niinku hän. Toiset ei vaan osaa yhtään asettua toisten saappaisiin.

ei tälläkään palstalla kovin moni osaa toisten sijaan asettua

pata kattilaa soimaa...

Vierailija
7/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

supermarjo juuri on masentunut. Tuollainen minä olin, kun olin synnytyksen jälkeen pettynyt kaikkeen; puuhasin jatkuvasti jotain niin, ettei tarvinnut olla läsnä lapsille. Meillä koti kiilsi, kun kaikki muu tuntui siedettävämmältä kuin ottaa lapset kainaloon ja lukea niille kirjaa. Vauva sai vaikka itkeä kun touhusin tärkeänä jotain ihan triviaalia. Tuollaiset ylipuuhakkaat äidit on usein niitä, jotka ei tunnetasolla osaa/halua/pysty kohtaamaan lapsiaan vaan tekee suorittamisesta hyveen.

Vierailija
8/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy muistuttaa, että SuperMarjo saati kukaan muukaan julkkis ei ole mikään guru. Jostain luin, että SuperMArjollakin on ollut perhessä jos vaikka minkälaista vastoinkäymistä (miehen alkoholiongelma tms?), mutta silti kehtaa päästää suustaan moisia lausuntoja... ? Hei miettikääpä nyt itse, asiantuntija varmaan todella puhuu, kun Marjo suunsa avaa....

Vierailija
9/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää vaan kun toinen selittää asioita niin kuin hänen kantansa olisi ainoa totuus.

ap

Vierailija
10/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se liikkumattomuus on oma päätös? Toisilla on niin hirveät liitoskivut että turha haaveillakaan jostain laskettelusta.

Vierailija
11/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat ärsyyntyä jonkun tuntemattoman ihmisen kommenteista? Haukutaan täällä esim. uusperheitä ja äitipuoliakin lähes päivittäin, en minä silti jaksa vetää hernettä nenään. Ei se ihmisten ajatusmaailmaa muuta.

Vierailija
12/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

supermarjo juuri on masentunut. Tuollainen minä olin, kun olin synnytyksen jälkeen pettynyt kaikkeen; puuhasin jatkuvasti jotain niin, ettei tarvinnut olla läsnä lapsille. Meillä koti kiilsi, kun kaikki muu tuntui siedettävämmältä kuin ottaa lapset kainaloon ja lukea niille kirjaa. Vauva sai vaikka itkeä kun touhusin tärkeänä jotain ihan triviaalia. Tuollaiset ylipuuhakkaat äidit on usein niitä, jotka ei tunnetasolla osaa/halua/pysty kohtaamaan lapsiaan vaan tekee suorittamisesta hyveen.

Että mikähän sillä on kun pitää koko ajan olla menossa ja tekemässä. Ihan kun kieltäisi itseltään rauhoittumisen ja lepäämisen. Ehkä se työ on vaan joillekin supermarjoille kaikki kaikessa... Tuntuu, että se isä on ihan perheen koira, jota vaan kuljetetaan narussa yhpäri ökylähiöö.

Vierailija
13/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jaksat ärsyyntyä jonkun tuntemattoman ihmisen kommenteista? Haukutaan täällä esim. uusperheitä ja äitipuoliakin lähes päivittäin, en minä silti jaksa vetää hernettä nenään. Ei se ihmisten ajatusmaailmaa muuta.

Miksi itse olet keskustelupalstalla jos et halua keskustelua? Se, että ärsyyntyy Marjon ajatuksista, on ollut ohjelmantekijöiden tarkoituskin, ja ovat tarkoituksella leikanneet noita "minä-tiedän-miten-tulee-elää" -kommentteja tuohon. Mutta se ei poista sitä, että harvinaisen yksisilmäisiä juttuja tällä superihmisellä on. Ja niistä on ihan kiva keskustella.

Vierailija
14/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua häiritsee hänessä se, että se fokus on aina siinä Marjossa, siinä mitä hän haluaa muiden tekevän. Kun perheessä on pieni vauva, se mielenkiinto pitäis olla siinä, että ollaan sille vauvalle läsnä vauvan ehdoilla, mikä tarkoittaa kiireettömyyttä, koska ei vauvan hermosto vielä pysy perässä missään nopeatempoisessa elämässä.

Mä olen nähnyt ihan riittävästi äitejä, joille raskaus on pelkkä naisen projekti jossa kytätään senttejä ja kiloja, synnytys pelkkä pisteytettävä suoritus ja vauva lähinnä objekti, jota imetetään ja hoidetaan suorituskeskeisesti kuten kympin tyttö ainakin. Kaikki on ulospäin täydellistä, mut jokin siitä puuttuu, joku tunnetason juttu.

Vierailija
15/15 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhtautunut super-Marjoon tähän asti neutraalisti ja ihmetellyt av:n taivastelussa sitä, miksi tuon perheen elämäntapa herättää niin paljon ärtymystä. Kuitenkin siinä vaiheessa kun tämä sarjan päähenkilö alkaa verrata elämäntapojaan muiden vastaaviin ja juttujen taso on tyyliä "en tajua miten joku voi masentua", herää kieltämättä myös oma ärtymys tyyppiin. Elä ja anna muiden elää.

-14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi