Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsin palstasta enemmän, kun täällä kävi vaan äitejä.

Vierailija
11.04.2012 |

Tunnustan. Minusta oli kivempi keskustella kun tiesi että 99% palstailijoista oli naisia ja ainakin 80% äitejä.

Ei mulla muuta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta täällä huvikseen notkunut lapseton, täällä on ehdottomasti netin parhaat jutut

Vierailija
2/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että lapsettomat naiset on huonompia juttelemaan esim. päivän uutisista tai Reinosta ja Mariasta? Onneksi mun ystävät ei ole noin valikoivia ettei lapsettomat kelpaa joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole koskaan henkilöllisyyttä tarkastettu.

Vierailija
4/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin silloinhan mitään tietoa siitä, ketkä palstaa lukevat ja ketkä kirjoittavat viestejä, ei voi olla.

Tämä on siitä kätevä keskustelupalsta, että aihepiiri on äärimmäisen monipuolinen. Näin ollen lukijoita ja kirjoittajia on laidasta laitaan: naisia ja miehiä, nuoria ja vanhoja.

Vierailija
5/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jutuista ei edes kosketa lapsia mitenkään.

Tv: lapseton nainen

Vierailija
6/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne äidit täällä sen suustaan siivompia tai armollisempia ole! melkeinpä päinvastoin..

niin ja mistäs tiedät oliko ne silloinkaan äitejä jotka kirjoitteli..

Vierailija
7/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muut naisetkaan häiritse, mutta ihan rehellisesti mua ei voisi vähempää kiinnostaa yhdenkään "iskän" tai "11cm miehen" tms. jutut.

Pysyisivät jossain moottoriäijät-palstoilla tai vaikka Suomi24:ssä, ja antaisivat akkain tapella täällä rauhassa.

Vierailija
8/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muut naisetkaan häiritse, mutta ihan rehellisesti mua ei voisi vähempää kiinnostaa yhdenkään "iskän" tai "11cm miehen" tms. jutut.

Pysyisivät jossain moottoriäijät-palstoilla tai vaikka Suomi24:ssä, ja antaisivat akkain tapella täällä rauhassa.

ap

Vierailija
9/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut palstalla vuodesta -99 lähtien ja ei mulla ole lapsia

Vierailija
10/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen lapseton.

Painu sinne kaksplussalle jos aaveen meno ei miellytä

Vierailija
11/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstapersuja en kaipaa, mutta 11 cm:n mies ja Tero ovat ihan parhaita, johtuien juuri siitä, että eivät ole ihan tavallisia hymistelijöitä.

Vierailija
12/12 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päähän kaikki pahantahtoiset, kaunaiset ja mielenterveysongelmaiset, jotka käyvät oksentamassa törkynsä tälle palstalle. Nykyään jopa teinit käyvät täällä "keskustelemassa". Enne pysyttiin aiheessa, annettiin vinkkejä ja ja huumoria oli paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan