Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhä saat olla kunhan olet laiha, terve myös mieleltäsi, hyvähampainen ja teet orjatyötä.

Vierailija
11.04.2012 |

Mutta kyllähän laihana pysyy, kun joutuu orjatyöhön 20km matkat kävelemään, ei ole varaa autoon.

Hampaat ei vioitu, kun ei ole rahaa syödä.

Läskejä ei kerry, kun ei ole rahaa ruokaan.

Mielenterveysongelmistasi vaikenet, hullujen päälle syljetään.

Ja fyysiset sairaudet jäävät toteamatta, koska et pääse lääkäriin, eli olet virallisesti terve, kun sairauksia ei lue paperissa.

Orjatyöläisen on pakko hymyillä vaikka itkettäisi, koska muuten vittumainen työnantaja antaa potkut ja työkkäri paiskaa karenssilla, etkä mistään saa rahaa.

Muutama vuosi ja köyhyys poistuu luonnollisella tavalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakea yhteiskunnan tukia, vaan sinnittelet pätkätöistä saamallasi alle 1000€:n kuukausipalkalla.

Vierailija
2/4 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessahan ei oikeasti köyhiä ole, niitä on vaan kehitysmaissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhällä ole varaa syödä terveellisesti, eli läski ja huonohampainenhan hänen pitäisi olla (etenkin kun hammashoito maksaa maltaita eikä sitä kunnalliselta puolelta juuri heru).

Ja muuten, jos työnantaja antaa kenkää, ei karenssia tipu, vain jos eroat itse työstäsi.

Vali vali vali taas. Itse olen ollut sekä köyhä ja mielenterveysongelmainen että nyt myöhemmin suht hyvätuloinen ja "täyspäinen", ja aina olen pysynyt normaalipainoisena ja (terveellisen) leivän syrjässä kiinni. Elämä heittelee, mutta palon on omistakin valinnoista kiinni. Ihan jo toimeentulotuella pärjää, kun kiinnittää huomiota valintoihin (esim. asumismuoto ja -koko).

Vierailija
4/4 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhällä ole varaa syödä terveellisesti, eli läski ja huonohampainenhan hänen pitäisi olla (etenkin kun hammashoito maksaa maltaita eikä sitä kunnalliselta puolelta juuri heru). Ja muuten, jos työnantaja antaa kenkää, ei karenssia tipu, vain jos eroat itse työstäsi. Vali vali vali taas. Itse olen ollut sekä köyhä ja mielenterveysongelmainen että nyt myöhemmin suht hyvätuloinen ja "täyspäinen", ja aina olen pysynyt normaalipainoisena ja (terveellisen) leivän syrjässä kiinni. Elämä heittelee, mutta palon on omistakin valinnoista kiinni. Ihan jo toimeentulotuella pärjää, kun kiinnittää huomiota valintoihin (esim. asumismuoto ja -koko).