Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian nuoret sheivaa!

Vierailija
16.08.2013 |

Olen yh-äiti ja minulla on 11 ja 13 vuotiaat tytöt. Huomasin saunassa ollessamme että vanhempi tytöistä oli ajanut alapäänsä täysin paljaaksi. Itse en ole ikinä ajanut karvoitustani, enkä pidä sheivaamista tarpeellisena tytöllekkään. Riitelimme asiasta ja tyttö suuttui. Muutama päivä myöhemmin nuorempi tyttö valitti kutinasta jalkovälissä. Ilmeni että tyttö oli pyytänyt siskoaan ajamaan omatkin karvansa, ja nyt iho oli punertava ja siinä oli näppylöitä.:( Miten voin saada tytöt uskomaan ettei pitäisi sheivata, vielä ainakaan? Minkä
ikäisinä teidän tytöt aloittivat sheivaamisen, ja mitä mieltä olet siitä? Kiitos neuvoista!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienet" lapset ovat helposti alttiita erilaisille sukupuolielinten tulehduksille, ja sheivaaminen ei varmasti auta mitään. Sano nyt sille tytölle että korkeintaan sitten ku on poikaystävä tai aikoo olla poikaystävän kaa "silleen", niin sitten vasta ajelee jos välttämättä haluaa.

Vierailija
22/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:59"]

No pillun karvoja ei saa sheivata.

[/quote]

Kuinka estät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:03"]

"Pienet" lapset ovat helposti alttiita erilaisille sukupuolielinten tulehduksille, ja sheivaaminen ei varmasti auta mitään. Sano nyt sille tytölle että korkeintaan sitten ku on poikaystävä tai aikoo olla poikaystävän kaa "silleen", niin sitten vasta ajelee jos välttämättä haluaa.

[/quote]

Ei jumalauta! Ei kai kukaan äiti mene lapselleen opettamaan että karvat pitää ajaa kun aikoo harrastaa poikaystävän kanssa seksiä. Karvat ajetaan JOS itsestä siltä tuntuu!

Ja en ymmärrä miksi siinä ajamisessa olisi joku tietty ikäraja????? Jos karvat häiritsee, niin ne voi ajaa pois. Piste.

Mieluummi kannattaisi antaa neuvoja ja hankkia KUNNON VLINEET ja rauhoittavat aineet sun muut eikä aiakaan alkaa riitelemään asiasta. Ja opettaa että samalla terällä ei aja muut koskaan ja mieluiten vielä on se pimppakarvateräkin ittselläkin eri kuin kainaloita ym. varten. JA että vaihtaa uuden terän riittävän usein.

Vierailija
24/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitten jos ei sheivaa saa kuulla jotain itsetuntoa haittaavaa kommenttia jolatain randon ihmiseltä, yleensä vanhemmalta mieheltä. Kun tyttö tulee tiettyyn ikään, hänen kroppansa tulee alttiiksi yllättäville kommenteille, tätä vastaan tulisi taistella. Mikä hitto siinä on, kun tytölle alkaa kehittyä muodot, niin kaikki saivaat oikeuden kommentoida!! Sitten ihmetellään anoreksiaa  sun muuta. En sitten viitannut häpykarvoihin, en edes halua ajatella kuinka joku voisi sitä kommentoida.Pähkinänkuoressa, onko ok että tytön kehosta tulee julkinen kun teini- ikä alkaa?

Vierailija
25/33 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, asialla tuskin mitään tekemistä seksin harrastamisen kanssa. Koulu on alkanut ja jumppatunnit suihkuineen. Joku luokan tytöistä on keksinyt ajaa alapäänsä ja sitten kaikki hädissään ajaa. Muistan itse kun yritin ton ikäisenä värjätä hiusvärillä haivenia kun ei näkynyt tarpeeksi kun muilla oli jo. Silloin reilu 20 v. sitten siis hävetti 13 vuotiaana käydä posliinina suihkussa :) 

Vierailija
26/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään karvat palleista ja jortikan tyvestä, haaroista ja peräaukon tienoilta.

V(esileikit), kiihotus ja huipennus tuntuvat näin paljon nautinnollisemmilta. Tosi On !

Vierailija
27/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin ajeleen heti, kun karvat alko kasvaa, eli siinä joskus 11-12v. Mun mielestä häpykarvat on ällöttäviä, joten ajan ne pois.

Vierailija
28/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppuna oli niin mahtavaa herkutella 19v naisen posliinipimpillä, todella ihanaa nuolla kunnolla sellaista siistiä herkkua.

M29

Vierailija
29/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hirveää että jo tuossa iässä pitää olla paineet posliinipillusta kun on vasta lapsi.

Vierailija
30/33 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 11-vuotias kun karvat alkoivat kasvaa ja silloin aloitin myös sheivaamisen. Ensin se oli kapinointia murrosikää kohtaan, en halunnut kasvaa naiseksi.

Olen nyt 25 ja sheivaan edelleen, tosin nykyään olen ihan hyväksynyt naiseuteni :D ilman karvoja on vaan mukavampaa. Olen välillä antanut olla ihan luonnontilainen, mutta aina palaan karvattomuuteen.

Vierailija
31/33 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hygienisempaa ja kauniimpaa.

Vierailija
32/33 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyaikana pitää pillukarvoja? Hei haloo!

Vierailija
33/33 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuutta ei ole nykyään enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän