Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näköni sumenee, jos pidän piilolinssejä monta vuorokautta putkeen?

Vierailija
04.07.2022 |

Ärsyttävää. Nykyään riittää jo 3-4 vrk siten, että nukun piilolinssit päässä. Lopulta alkaa tulla hajataitteisuutta ja on pakko nukkua yl ilman piilolinssejä. Saunassa käynti piilolinssit päässä tai joku pölyinen pihatyö pahentaa tilannetta.

Mikä tähän auttaisi? En siis haluaisi alkaa ottaa puilolinssejä ylksi pois päästä. Ennen saatoin oitää niitä huuhtelematta jopa kuukauden putkeen silmissäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kunnolla näe kirjoittaa näitä viestejä, kun on niin sumeaa näkö välillä. :P Vai pitäisikö mun käydä optikolla jopa? En oo näöntarkastuksessakaan käynyt pariin-kolmeen vuoteen. Oon vain ostanut netistä uusia linssejä lisää.

Ap

Vierailija
2/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua olet sokea reetta. Mitään ei ole tehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis niitä jatkuvasti pidettäviä? Ehkä sun kannattais tosiaan käydä optikolla.

Vierailija
4/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene silmälääkärille ja käytä semmoisia mitä hän suosittelee

Vierailija
5/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sumenee piilarit silloin kun silmät kuivuu eikä voitelua (eli kyynelnestettä) ole. Voitelevista silmätipoista on silloin apua. Optikolta voi ostaa. Pelkkä kosteuttava tippa ei ole silloin hyvä (eikä mun mielestä piilarien kanssa koskaan muutenkaan).

Tosiaan jos sun piilarit ei ole niitä yötäpäivää-piilareita niin älä pidä niitä montaa päivää putkeen ottamatta välillä pois.

Vierailija
6/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sumenee piilarit silloin kun silmät kuivuu eikä voitelua (eli kyynelnestettä) ole. Voitelevista silmätipoista on silloin apua. Optikolta voi ostaa. Pelkkä kosteuttava tippa ei ole silloin hyvä (eikä mun mielestä piilarien kanssa koskaan muutenkaan).

Tosiaan jos sun piilarit ei ole niitä yötäpäivää-piilareita niin älä pidä niitä montaa päivää putkeen ottamatta välillä pois.

Nämä ovat yötäpäivää pidettäviä, mutta kuulemma parempi olisi laittaa ne yöksi purkkiin ja nukkua ilman niitä.

Vierailija
7/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä noita yötä päivää käytettäviä.

Osta dailies 1 kertakäyttöiset netistä.

Sit ihan silmälasit, käytät välillä piilareita välillä laseja. Anna silmille happea.

Vierailija
8/10 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piilolinssit kuivui silmiin ja näkö sumentui. Piti käyttää linssejä sen jälkeen max. 8h päivässä. Ja oli sellaiset kuukausilinssit, joita olisi voinut pitää yötä päivää.

Vierailija
9/10 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näkömuutokset, kerrostumat linsseissä, silmien kuivuminen, allergiat, infektiot ja muut silmäongelmat."

https://piilari.info/sumea-nako-piilolinssit/

Ei muuta kuin optikolle!

Vierailija
10/10 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeutuva rotta.