Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko saatte palkkaa?

Vierailija
18.11.2005 |

Ikuisuussaihe joo, mutta kyselen silti. Itse olen menossa maanantaina pomon kanssa palkkaneuvotteluun ja koen olevani todellisessa palkkakuopassa. Joten mielipiteitä tilanteestani, kiitos!

Olen

- 30v.

- akateeminen loppututkinto

- päällikkö, markkinointi

- työkokemus alalta 2v.

- 3 alaista

- työpaikka pääkaupunkiseudulla

Tällä hetkellä palkka 3400e. En ole lainkaan tyytyväinen. Ajattelin pyytää 4200e, mitä mieltä olette?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä juuri minua liikuta :)

joillain kun on elämässä hiukan tärkeämpiäkin asioita kuin raha, väittäisi allekirjoittanut puolivalmis insinööri...

itse olen ihan tyytyväinen perheemme 700e/kk kuukausituloihin, koska niilläkin elää.

Vierailija
2/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattikorkeakoulututkinnon suorittanut fiksu nainen.

Palkkakuopassa puhelinmyyntifirmassa.

provikkapalkka kuukaudessa n.400e

ELI mene muualle valittamaan tuosta " vähästä" palkasta, tiedät kyllä että moni saa paljon vähemmän palkaa jopa korkeissakin asemissa.

Tais olla vähän provon toivetta viestissäsi? =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH HUH AP; get real..

Vierailija
4/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällikköasemassa. Tiedät varmaan että vastaavassa duunissa olevien miesten palkka olisi varmasti yli 4000 ¿. Minusta on ihan oikein, että naiset vaativat samaa palkkaa kuin miehet!!!

Mutta diplomaattista olisi ehkä pyytää vaikka 3800-3900 ¿/kk. ensin ja sitten myöhemmin enemmän. No en tiedä, kun en tunne alasi palkkausta.

- terveisin 36-vuotias FL assistentti yliopistolla ja palkka vain 2500 ¿/kk.

Ihan palkkakuopassa, tiedän, mutta kun työedut on loistavat ja työ ihanaa niin mikäs siinä. Ja onneksi ei tarvitse asua pk-seudulla, vaan muualla yo-kaupungissa.

Vierailija
5/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia on maksetaanko.

Itse olen tuiki tavallinen paska duunari ja käteen saan 2150 eruoa kuukaudessa.

Vierailija
6/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM

Päättävässä asemassa, mutta ei alaisia

Kk-palkka noin 3000 e

Työkokemusta kohta 4 v.

Olen ihan tyytyväinen, koska työpäiväni ovat aina vain noin 7 h. Jos joutuisin tekemään ylitöitä vaatisin niistä lisää liksaa.

Vierailija
7/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka 2600 e

Vierailija
8/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ikuisuussaihe joo, mutta kyselen silti. Itse olen menossa maanantaina pomon kanssa palkkaneuvotteluun ja koen olevani todellisessa palkkakuopassa. Joten mielipiteitä tilanteestani, kiitos!

Olen

- 30v.

- akateeminen loppututkinto

- päällikkö, markkinointi

- työkokemus alalta 2v.

- 3 alaista

- työpaikka pääkaupunkiseudulla

Tällä hetkellä palkka 3400e. En ole lainkaan tyytyväinen. Ajattelin pyytää 4200e, mitä mieltä olette?

Vaihda firmaa tyhmä. Luuletko että palkka nousee samassa firmassa istumalla ja palkkaa kiltisti pyytämällä ? Ei ne sulle maksa mitään ja miksi maksas, kun sä kuitenkin jatkat siellä.

Ota ittees niskasta kiinni ja lähe hakemaan paremmin palkattua palkkaa muualta. Tommoinen 500 euron kertakorotus on sillätapaa ihan mahdollinen JOS sinä osaat myydä ittes eteenpäin. 2v työkokemusta on just hyvä aika tehdä palkankorotushyppy. Sitten 2-3 vuotta ja uus palkankorotushyppy. Sen jälkeisessä paikassa kannattaa ollakin jo vähän kauemmin, ettei CV:stä tule sellainen 1-2 v. samassa paikassa ja sitten menoksi kertomus.. Sellainen ei ole monelle työnantajalle mieleen, kun monestikin haluavat palkata töihin pitemmäksi aikaa kuin 1-3 v, varsinkin jos ala on sellainen että joutuvat maksamaan koko ajan koulutuksestakin jne..

Lycka till, haluta saa, mutta se raha tulee loppujen lopuksi vain ja ainoastaan, kun rahastat sen verran mitä pidät kohtuullisena.

10v. sitten n. 1500 euroissa,

nyt 4100 euroa ja olen todennut, että tätä enempää ei kannata haluta, kun joutuu tekemään sitten enemmän töitä, ottamaan enemmän vastuuta jne jne. Työn määrä/palkan määrä on minulla kohdannut toistaiseksi optimiolotilan.

Vierailija
9/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka 4300 ekua kuussa.. olen tähän ihan tyytyväinen..

Vierailija
10/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin kun en tiedä tilanteestasi, niin aika huimalta tuntuu korotus. Meillä " henkilökohtainen korotus" on yleensä noin 100e :) Itse olen " gradua vaille valmis maisteri" 34 v, alan työkokemusta 7 v. Palkka n. 3000e, ihan tyytyväinen olen ottaen huomioon mukavat työaikani.

Vierailija
11/13 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainahan kysyä kannattaa vaikket vaihdakaan, mutta kertakorotuksena on kova. Meidän firmassa tuollaisia korotuksia saa vuositasolla eli vuosipalkkaan 800e on saatavissa, kuukausipalkkaan ei.

Itse saan peruspalkkaa 3800 ja siihen n. 1000e/kk päivystyspalkkiota (ei, en ole lääkäri).

Mäkin päättävässä asemassa, KTM, on alaisia. Työkokemusta ko. hommasta 1.5v.

Vierailija
12/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisit mies, liksasi olisi ainakin 4300e.

Vierailija
13/13 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa tähän:

-yhteyspäällikkö, kansainväliset tehtävät

-FM, 40 v

- ei pk-seudulla

-palkka roikkuu yhä alle 3000, vaikka työkokemusta on jo 10 vuotta...

- miesvaltainen ala - naiset tekee assarin hommia, joten esimiesnaisetkin samaistetaan heihin - etenkin palkassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi