Kypsä ja kaunis seksi
Kun edellisissä luvuissa on käsitelty avioliiton tavallisimpia ongelmia ja niiden selvittelyä, on merkillepantavaa, että samat asiat vaikuttavat myös avioliiton sukupuolielämään. On huomattu, että jos parilla on vaikeuksia suhteensa muilla alueilla, heijastuvat ne hyvin pian myös sukupuolielämään, joka tavallaan on koko suhteen ilmapuntari. Se ei ehkä tyydytä heitä enää samalla tavalla, koska ilmapiiri suhteessa voi olla muuten negatiivinen, tai sitten he saattavat olla jopa kokonaan harjoittamatta sitä, mikä sekään ei ole kovin epätavallista.
Tutkimmekin seuraavissa kappaleissa joitakin tavallisimpia sukupuolielämän ongelmia. Useat ongelmista ovat juuri sellaisia, jotka saattavat häipyä sen jälkeen, kun puolisot saavat puhevälit toistensa kanssa uudelleen kuntoon.
Koko juttu on tuolla http://www.jariiivanainen.net/apua_avioliittoon4.html
Tosi hyvä kirjoitus seksistä!
Kommentit (22)
Täysin hyödytöntä tekstiä. Tuossa on perusolettama että kaikki naiset on samanlaisia;-sängyn ulkopuolinen huomioonottamien=>saa pillua
-seksin jälkeinen läheisyys=>mulla eukko kääntää itse selkänsä ja torjuu läheisyydenNaiset on erilaisia. Mulle on vaan osunut melko passiivinen tapaus jota ei millään liehittelyllä muuteta :-(
Ja miehet myös on erilaisia. Ko teksti on kyllä huippuhyvä esimerkki asioiden yksinkertaistamisesta ja erittäin vanhakantaisesta sukupuolirooliajattelusta.
Mä haluun taivaaseen.