Minkälaisia vuosipäivälahjoja (esim. hääpv) annatte miehellenne?
Tai mitä olette itse saaneet mieheltänne?
Jäin vain miettimään, että onko kovinkin yleistä, että annetaan/saadaan yhtä hulppeita juttuja kuin noissa yleisimmisä blogeissa?
Kommentit (9)
no meillä on aina timantit kehissä ja kuoharit kylmässä.
NOT.
:)
eikä kyllä muisteta hääpäivääkään sen päivän tullessa :D Onneksi anoppi muistaa paremmin heheh.
Mä olen vielä onnettomampi siinä suhteessa kuin mies. Mies on joskus jopa hääpäivän muistanut ja jotain lahjaakin ostanut. Mä muistan aina jälkeenpäin.
ei tosin aina hääpäivänä, mutta niillä main.
me joka kerta vähintään kuoharia tai jopa samppanjaa juodaan ja syödään kotona jotain parempaa. Saatetaan mennä ulos, jos saadaan lapsenvahti. Lahjoja ei enää harrasteta, ekoina vuosina kylläkin. Enemmänkin jotain hassua hankittiin kuin timantteja.
joskus olen ostanut grafiikkaa, joskus olen saanut koruja. Kyllä me jotain pientä aina joku merkkipäivänä keksitään.
Nyt mennään yhdessä syömään kun saatiin lastenvahti.
ei hulppeasti juhlita. No 10v hääpäivää vähän enempi, mentiin kaksisteen viikonloppureissulle.
Ja joko laitetaan jotain hyvää ruokaa kotona tai käydään syömässä.
Ei ostella mitään toisillemme, tosin mieheni teetti minulle edelliseksi hääpäiväksemme valkokultaisen timanttisormuksen, jossa eri värisiä timantteja - olin siitä tosi otettu!
mennä syömään, mutta ei sitten jaksettu, joten ajateltiin hakea pitsat. Sitten ei oikeastaan tehnyt mieli pitsaakaan, joten haettiin kaupasta kalaa ja puolivalmisteita ja laitettiin uuniin.
t. juuri hääpäiväänsä viettänyt