Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönsin äidilleni olevani bi-seksuaali...

Vierailija
10.04.2012 |

Olen tuntenut olevani bi-seksuaali varmaan noin 10-vuotiaasta saakka. Nyt, kun olen 17-vuotias, myönsin tämän äidilleni ja hän suuttui. Sanoi, että haen huomiota ja että se on vain ohimenevä vaihe. Kun yritin kertoa, että olen tosissani, niin hän alkoi pakkaamaan tavaroitani sanoen, että minun pitää muuttaa heti pois, koska hän ei ikinä enää halua nähdä minua. Hän sanoi myös, ettei tule maksamaan collegeani. Olen asunut nyt kaverillani kaksi päivää ja en millään meinaa päästä tästä yli...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi myös, ettei tule maksamaan collegeani.

Kyl se siitä!!

Vierailija
2/4 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olisit valehdellut hänelle lopunikäsi ja tuntenut paskaa oloa sen takia. Sulla oli ojaa ja allikkoa tarjolla, ja et jaksanut elää hiljasuuden ojassa enää. Totuuden kun päästää ilmoille, se helpottaa lopulta. Jos välisi äitiisi ovat noin muuten olleet normaalit, tai vaikka olisivat olleet kireätkin, tulee hän katumapäälle lopulta. Hän ei välttämättä sanoin osaa pyytää anteeksi mutta kyllä sinä sen vaistoat hänestä jos sen aika koittaa. Sinun on silloin oltava valmis antamaan anteeksi, sanomaankin se, jos vain kykenet siihen. Kenenkäänhän ei ole pakko antaa anteeksi.

Kriisi on vasta alkuvaiheissaan hänellä joten hän tarvitsee aikaa. Tuollaisen uutispommin ylipääsemiseen menee vähintään päiviä. Mutta sinä haluat tasan sitä mitä haluat, eikä sinun tarvitse pyydellä anteeksi sitä. Halujaan ei tarvitse pyytää anteeksi.

Elämässä ihmisellä on oltava viisautta nähdä oman vaikenemisen ja puhumisen seuraukset. Olet 17v, elämän alkumetreillä, eikä sinulta voida vaatia suurta harkintakykyä ja majesteettista visiota siitä mikä on oikein ja mikä väärin ja ketä kohtaan. Se mikä ei tapa, se vain vahvistaa, vaikka se ei heti siltä tunnukaan. Kyllä ne asiat siitä helpottuvat, halusit sitä tai et :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v bi enkä ole saanut äidille sanottua, vaikka mitäpä se hänelle kuuuluisikaan.

Vierailija
4/4 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun seksuaalisuus äidillesi kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän