Heräättekö joskus yöllä orgasmiin?
Minä aika useinkin.
Enkä edes muista nähneeni mitään unia seksistä - tai mitään unia ylipäätään.
Herään siihen, että orkku tuli ja puristan reisiäni yhteen.
Kommentit (28)
Saavathan teinipojat yöllisiä siemensyöksyjä.
Noin vaan yllättäen.
Aikuisista miehistä en tiedä, en ole kysynyt enkä huomannnut.
En koskaan saanut yöllisiä siemensyöksyjä nuorena, vaan vasta yli kolmekymppisenä, silloin tällöin. Ne eivät tietenkään ole pelkkiä ejakulaatioita, kuten tuosta häveliäästä ilmaisusta "yöllinen siemensyöksy" voisi päätellä, vaan kyllä se orgasmia edellyttää.
Olen usein saanut unessa orgasmin, joka on tuntunut yhtä hyvältä kuin oikea orgasmi, mutta joka ei ole kuitenkaan ollut "aito", eli siihen ei ole liittynyt siemensyöksyä.
En tiedä, miksi kuvitellaan, että nukkuessa saadut orgasmit olisivat jotenkin teinipoikien juttu.
ja yhessä vaiheessa aika usein.. yhtään en muista minkälaisia unia..
Heh, en ihan ehtinyt viime yönä saamaan kun heräsin 😁😂 Ehkä joskus...
Hyvin harvoin on onnistunut tulemaan niin, että housut tai lakana ovat sotkeentuneet. Yleisemmin seksiunissa päässy lähellä panemista jonkun seksikkään naisen kanssa ja suutelu asteelle. AIka havoin päässyt panemiseen asti ja vielä harvemmin lauennut lakanoihin. Tosin vaimo onkin pitänyt huolen, että seksiä ollut aina useampi kerta viikossa tai vähintään kertaviikossa. Tässä muutama päivä sitten nain unissani vaimoa doggyssä pitkään eikä mälli lähtenyt sitten millään.Pitkiä syviä työntäjä, muttei sittenkään lähtenyt. Jos seksiä olisi harvemmin kotona, niin ihan varmasti tulisi yöllisiä siemensyöksyjä. Syystä, ettei pelkkä omakiva ole koskaan poistanut panetusta.Pillu on ainut joka sen on poistanut.
Vierailija kirjoitti:
Hengität nyt manuaalisesti
Näet nenäsi kokoajan
Vierailija kirjoitti:
Heh, en ihan ehtinyt viime yönä saamaan kun heräsin 😁😂 Ehkä joskus...
No just. Löysitpä vanhan ketjun ja vielä typerällä kommentilla. Ei jatkoon.
herännyt orgasmiin vaikka uni ei ole mitenkään eroottinen. Esimerkiksi jos ajan autoa unessa tai lennän ilman mitään apuvälineitä, niin silloin herään orgasmiin. Mulla orkku on vaan niin hirvittävän voimakas, että ne ensimmäiset supistukset suorastaan sattuu. Hereillä en saa niin voimakkaita orkkuja.