Hemmottelusta
Miten hemmottelette puolisoanne? Pitääkö hänen tehdä jotain erityistä saadakseen huomiosi vai tuleeko hemmottelu ja hyvänäpidon tarve ihan automaattisesti ns "lihasmuistista"? :)
M34
Kommentit (5)
Itse herään usein avopuolisoani aikaisemmin töihin, joten keitän hänelle yleensä ammukahvit. Hänen noustessaan sängystä, annan suukon otsalle ja sanon "huomenta rakas". Yksin kaupassa käydessäni ostan aina ainakin jotain, mistä tiedän hänen erityisesti pitävän. Lähetän hänet kerran kuukaudessa kampaajalle (minun kustannuksellani) ja maksan hänelle vaateostoksia. Hieron päivittäin hänen jalkapohjiaan ja niskojaan päivittäin. Teen hänen mieliruokaansa yllätyksenä silloin tällöin ja tarjoilen sen hänelle romanttisesti viinin ja kynttilänvalon säestyksellä. Nuolen hänelle orgasmin (orgasmeja) 1-3 kertaa viikossa odottamatta sen johtavan yhdyntään (siis yhdyntöjen lisäksi). Lähettelen "rakastan sinua" tekstiviestejä työpäivän aikana.
Automaattisesti nuo huomionosoitukset tulevat, koska hän on minulle elämäni nainen. Saan tosin vastaavaa säännöllisesti myös häneltä.
jos olisi tuollainen vaimo. Nykyiselle petturille ei huvita mitään tuollaista tehdä. Olisi kiva kokea joskus olevansa elämänsä naisen kanssa.
Itse herään usein avopuolisoani aikaisemmin töihin, joten keitän hänelle yleensä ammukahvit. Hänen noustessaan sängystä, annan suukon otsalle ja sanon "huomenta rakas". Yksin kaupassa käydessäni ostan aina ainakin jotain, mistä tiedän hänen erityisesti pitävän. Lähetän hänet kerran kuukaudessa kampaajalle (minun kustannuksellani) ja maksan hänelle vaateostoksia. Hieron päivittäin hänen jalkapohjiaan ja niskojaan päivittäin. Teen hänen mieliruokaansa yllätyksenä silloin tällöin ja tarjoilen sen hänelle romanttisesti viinin ja kynttilänvalon säestyksellä. Nuolen hänelle orgasmin (orgasmeja) 1-3 kertaa viikossa odottamatta sen johtavan yhdyntään (siis yhdyntöjen lisäksi). Lähettelen "rakastan sinua" tekstiviestejä työpäivän aikana. Automaattisesti nuo huomionosoitukset tulevat, koska hän on minulle elämäni nainen. Saan tosin vastaavaa säännöllisesti myös häneltä.
jos olisi tuollainen vaimo. Nykyiselle petturille ei huvita mitään tuollaista tehdä. Olisi kiva kokea joskus olevansa elämänsä naisen kanssa.
Itse herään usein avopuolisoani aikaisemmin töihin, joten keitän hänelle yleensä ammukahvit. Hänen noustessaan sängystä, annan suukon otsalle ja sanon "huomenta rakas". Yksin kaupassa käydessäni ostan aina ainakin jotain, mistä tiedän hänen erityisesti pitävän. Lähetän hänet kerran kuukaudessa kampaajalle (minun kustannuksellani) ja maksan hänelle vaateostoksia. Hieron päivittäin hänen jalkapohjiaan ja niskojaan päivittäin. Teen hänen mieliruokaansa yllätyksenä silloin tällöin ja tarjoilen sen hänelle romanttisesti viinin ja kynttilänvalon säestyksellä. Nuolen hänelle orgasmin (orgasmeja) 1-3 kertaa viikossa odottamatta sen johtavan yhdyntään (siis yhdyntöjen lisäksi). Lähettelen "rakastan sinua" tekstiviestejä työpäivän aikana. Automaattisesti nuo huomionosoitukset tulevat, koska hän on minulle elämäni nainen. Saan tosin vastaavaa säännöllisesti myös häneltä.
mies tykkää hemmotella mua. :)