Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko teillä kellään muilla tälläistä. Mies tulee töistä kotiin, hiippaa vaimon taakse, litistelee takaapäin tissejä, vetää pöksyt alas, etsii vaon ja työntää sisään. Jyystää pari kertaa ja yleensä sitten lopettaa. Sanoo, että ei muuta, kuin hän vähän kärkeä kastelee....Alkuaikoina tämä tuntui ihan kiihottavalta, mutta nykyään se tapahtuu niin usein ja yllättäen, että en ehdi aina kostua. Nyt olenkin jo viikkokaupalla sivellyt liukastetta pimppaan, niin ei ainakaan tee niin tiukkaa. Mutta ei kai siinä oikein voi olla antamattakaan....

Kommentit (14)

meilläkin tuollaista. Ei jaksa aina pylsiä tuntikaupalla. Siinä häviää kosteus ja himot. Miehelleni tärkeää on esileikki ja pitkä nautinto. Olen kade tilanteestasi!

,,,silleen, siis sitä, että mies halus vaan kastaa kärkeä. Nyt ei enää pitkään aikaan. Aina jyystää loppuun saakka. Silloin sitä joskus jopa osasi odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Alle tunnin pano on hänestä kuvottava pikapano josta ei saa mitään irti. Joten jyystetään pari kolme kertaa viikossa pari tuntia. Itse haluaisin 5 min session vaikka joka aamu ja vaikka illalla myös.

..seisoo melkein koko ajan ja joka paikassa. Meillä sellainen pikapano on jokapäivästä puuhaa. Joskus se harmittaa aika tavalla, kun alkaa tuntumaan hyvältä, niin toinen vetää ulos ja sanoo, että jatketaan hiukan myöhemmin. Luulen, että mies tekee silleen osaksi sen tähden, että sitten myöhemmin irtoaa isompi lasti. Hän tavallaan kerää ja kasvattaa lastia, ja sitten iltasella roiskauttaa kaiken kerralla, ja kyllä siltä aina aika tavalla tuleekin. Aika usein, kun hän vetää kullin ulos, niin minun pitää puristaa sitä sen aikaa, että se veltostuu, ja tietty, minulla pitää aina olla paperipyyhe mukana, se kärki kun pitää kuivata, ja senkin minä joudun tekemään.

Lainaus:

..Hän tavallaan kerää ja kasvattaa lastia, ja sitten iltasella roiskauttaa kaiken kerralla, ja kyllä siltä aina aika tavalla tuleekin. Aika usein, kun hän vetää kullin ulos, niin minun pitää puristaa sitä sen aikaa, että se veltostuu, ja tietty, minulla pitää aina olla paperipyyhe mukana, se kärki kun pitää kuivata, ja senkin minä joudun tekemään.

Et kai nyt ihan aikuisen tosissasi kuvittele, että sperman määrä korreloi miehen orgasmin rajuuden kanssa? Ainakin itselläni sillä ei ole merkitystä. Rajuimmat orgasmini ovat yleensä silloin, kun olen jo lauennut pari kertaa saman päivän aikana, koska silloin on todellakin tuntoherkässä tilassa, orgasmin tuleminen kestää pidempään ja silloin kun se tulee se on paljon rajumpi kuin ensimmäisellä kerralla. Näin myös monet muut miehet useissa netin keskusteluissa toteavat ja onpa se tieto myös yksi muinaisista japanilaista viisauksista kestävän ja tyydyttävän seksin suhteen.

ja miten niin vitussa sinun "pitää puristella" tai "joudut kärjen kuivaamaan". Miesk?ö niin käskee tekemään avioeron uhalla vai oletko niin helvetin tossun alla?

Jos et ole tyytyväinen miehesi toimintaan, niin sano sille ja älä nyt ainakaan suostu seksiä miehesi ehdoilla harrastamaan. Eihän siinä ole mitään järkeä. Minä ihmeen pikkupippelin kuivaajana hänen annat sinua pitää?

..suu pannaan, jos ei anna sitä kärkeä kastella ??? Siitä voi helposti seurata epäpuraa ja kaikkea hankaluutta. Jos sopuisa elo on ylläpidettävissä pelkällä haara-asennolla, niin en minä sitä niin helposti riko. Melko useinhan se kuitenkin tekee ihan hyvää, ja mieluusti minä sitä kalua kädessä pitelen ja puristelen. Se pyyhkiminen taas tulee minulle luultavasti siitä, että essun taskussa on yleensä jokunen paperipyyhe. Mies on kertonut, että hänelle ainakin tälläinen kärjen kastelu lisää sitä myöhemmin tulevaa hekumaa. Ensin ikäänkuin härnätään ja annetaan pari kertaa sykähtää ja lopetetaan, sitten ehkä vielä toisenkin kerran, ja sitten vasta päästetään koko hana auki ja silloin räjähtää. Sen olen kyllä itsekin todennut, että jos mies alkaa pikapanon jatkeeksi jyystämään laukeamiseen saakka, niin se ruiskaus on pienempi ja nopeammin ohi. Ehkä se menee eri miehillä hiukan eri tavalla. Tässä vaan mietiskelin, että naisena on vähän hankalampaa toteuttaa tuollainen hetkellinen halu, miehen kalun voi käydä kaivamassa esille, mutta jos se lörppä, niin mitä sillä tekee ??

Paras orkku on ensimmäinen ja jos sitä pitkittää, niin spermaa tulee paljon ja se on ohutta litkua, ja lentää monta metriä. Seuraavat orkut ovat jopa kivuliaita ainakin jälkeenpäin kalussa tuntuu kivistystä. Myös orkku on kovemman työn takana. Väljän tavaran kanssa useampi kuin 2 laukeamista päivässä tuntuu olevan haasteellista.

Lainaus:

Rajuimmat orgasmini ovat yleensä silloin, kun olen jo lauennut pari kertaa saman päivän aikana, koska silloin on todellakin tuntoherkässä tilassa, orgasmin tuleminen kestää pidempään ja silloin kun se tulee se on paljon rajumpi kuin ensimmäisellä kerralla.

..miehelleni, että minäkin saisin joskus ihan yllättäen sellaisen pienen "kärjen kastelun". Meneekö se nyt silleen, että silloin ei työnnetä pohjaan saakka, vaan työnnetään pelkkä terska sisään, vai milleen ?? Olen muutaman kerran tullut ihan märäksi pelkästä ajatuksesta,,, Meillä kyllä joka kerta menee niin, että minun pitää ensin kädellä hiplata miehen kulli kovaksi, se kun ei pelkästä sipaisusta ole moksiskaan.

..eilen kasteli sitä kärkeä ja lopetti siihen. Mutta ei se vaan kuitenkaan siihen loppunut. Mulla oli jo sen verran kosteutta ja kutinaa, että kullista pitäen talutin miehen sänkyyn ja loppuun asti sai luvan jyystää. Pikapano sai maistuvan lopun. Tämmöinen satunnainen pano on kyllä "poikaa".

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat