Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette korjauta sitä revennyttä persettä?!

Vierailija
10.04.2012 |

En tajua tuossa synnytyksen jälkeen -ketjussa, miten jollakin voi olla 22 vuotta (?!) synnytyksen jälkeen vaikea pidätellä ripulia tai pieruja?

Oletteko te koskaan kuulleet kirurgeista, jotka korjaavat paikkoja kuntoon.

En tajua en...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osaisiko joku selittää miksi nämä äitien synnytysvauriot ovat nykyään niin paljon aiempaa yleisempiä? Nyt on synnytystapa-arviot ja vauvan painoarviot etukäteen."

Kävin edellisenä päivänä päivystyksessä, jossa lääkäri arveli vauvan liian isoksi. Koska oli päivystävä lääkäri, siirsi leikkauspäätöksen seuraavaan päivään. Synnytys käynnistyi yöllä. Kerroin tilanteen (lapsi arvioitu illalla liian isoksi) ja pyysin heti lääkäriä, mutta kätilö ei kutsunut, koska voisin hyvin odottaa aamuun, kun olen ensi synnyttäjä ja ensi synnytykset kestää... Pitkin aamupäivää pyysin uudelleen lääkäriä lukuisia kertoja. Henkilökunta alkoi jo hermostua minuun "sinä et ole kiireellinen". Lopulta aloin vuotaa verta. Silloin huomattiin että kohdunsuu on auki ja vietiin odotteluhuoneesta suoraan synnytyssaliin. Käskettiin ponnistaa. Ponnistutettiin melkein 3 tuntia. Sanoin moneen kertaan, että tämä ei onnistu, vauva ei liiku. Lopulta vedettiin imukupilla ja jälki oli sen mukaista.

Terveydenhuolto on tiedollisesti ja välineellisesti parempaa kuin koskaan -mutta asenteet ovat menneet niin paljon huonompaan suuntaan. Mitä tekee tiedolla, jos sitä ei käytä?

Vierailija
22/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tarvinnut tuskailla revenneiden paikkojen tai pidätyskyvyttömyyden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy jokunen osasyy päätökselleni....huh mitä sadistista kidutusta. Mikä vittu noita lääkäreitä ja hoitsuja vaivaa????

Vierailija
24/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli synnytyksessä peräaukon haavauma, joka vihoittelee kokoajan. Kakkiminen on yhtä tuskaa!! Välillä on parempia kausia ja välillä huonompia.

Miten teillä onnistuu vessassa isolla hädällä käyminen? Minulla on helposti kovalla maha ja syön pehmentäviä. Silti vessakäynnit saattavat sattua paljon ja vertakin on mukana. Nyt odottelen yhtä luontaistuote lääkettä, testaan sen kun se vaan kilahtais postista.

Onko teidän peppu siis kokoajan kipeä? Ja miten teillä sujuu tuollaiset vessa asiat?

Vierailija
25/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla tuli synnytyksessä peräaukon haavauma, joka vihoittelee kokoajan"

Mene lääkäriin. Tuohon on olemassa yksi reseptivoide, joka valmistetaan apteekissa (sis. nitroglyseriiniä), nimeä en muista. Auttaa!