G: Paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Kommentit (150)
käyttötilillä 10 € ja s-tilillä 106 €..oon hoitovapaalla,mies elättää ;)
tilillä noin 30, miehen tilillä ehkä saman verran ja käteistä 40. Onneksi kummallekin tulee perjantaina rahaa. Minä kotona ja mies töissä. Ainaista pennin venyttämistä.
toisella 700e ja kolmannella n.800e. Käteistä kotona on 600e
Rahaa tulee seuraavaksi 300e tällä viikolla ja ensi viikolla 900e.
käyttötilillä n. 100€ (tähän tiliin on kortti)
laskujenmaksutilillä n. 50€
lapsen säästötillä (mun nimissä, mutta säästän lapselle) n. 5200€
omalla säästötilillä n.10 000€
lapsilisätilillä n. 200€
Nyt kun näitä lasken niin jonkun tilin saldon muistan väärin, koska eilen verkkopankissa käydessä neljän ensimmäisen tilin saldo oli yhteensä 16 200€
Niin ja saa antaa vinkkejä mihin tuommosen summan vois sijottaa. En haluais tilillä makuuttaa.
Onneks tänään on tainnut s-tilille jotain tulla. Ja niillä jotenkin on pärjättävä ensi viikkoon jolloin on kirppispöydän tilitys. Ja niillä rahoilla sitten lapsilisiin. Koko elämä on yhtä sumplimista päivästä toiseen...
Omalla käyttötilillä n.250e
Omalla säästötilillä n.9000e
Talous&laskutilillä 1800e
Yhteisellä säästötilillä n.800e
Säästötilillä 14 500€ (sekin on yhteinen tili) Kohta säästöt on syöty, kun ajateltiin ostaa auto.
Käyttötilillä n. 500 €, säästötileillä 10 000 € + 50 000 €, määräaikaistalletustilillä n. 3 000 €.
Säästötili 9000e
S-tilin saldoa en tiedä.
on siis käyttötilillä ja sillä mennään lapsilisiin asti. Säästötilillä 40€, toisella 10€ ja miehen tilillä reilu satanen. Viiden hengen perhe ollaan ja hyvin pärjättäisi, jos ei olisi vielä laskuja maksamatta..
ja säästötili 6532,3
käteistö muutama satanen, mutta sitähän ei kysytty:D
mun omalla tilillä on 15e
Mun yrityken tilillä tällä hetkellä on 16.000e :)
Käteisenä mulla on 100e
Minulla ei ole omaa tiliä.
Minkä ihmeen takia?
Ja tämä omalla käyttötilillä,
Perheen yhteisellä tilillä on noin 1500€ ja parilla säästö/pahanpäivävaratilillä yhteensä noin 3000€
Käyttötilillä n. 7
700 € , säästötilillä jotain 10 000 €. Perintörahoille on oma tili vielä, mutta ne jaamme lasten kesken heille tulevaisuuteen.
Käyttötilillä n. 350 €, palkkatilillä n. 2200 €. Visalla -500 €.
Käyttötilillä 450e ja säästötilillä 2500e
Yhteensä kolmella tilillä noin 5000€
kiitos firman joka mielevaltaisesti päätti siirtää palkanmaksupäivää kuun lopusta kuun puoliväliin ja siis lainata työntekijöiltään kahden viikon palkkakulut, korottamana tottakai!!! Nyt ollaanki sitten kusessa :)
No, pe 13. pv tuo helpotuksen :D