Paria juttua ihmettelen noissa neljän tähden illallinen ym. ohjelmissa
Onkohan niillä tositosi tiukka budjetti, kun on ostettava aina kaikkein halvimpia ja rupusimpia tuotteita? Miten helppo ois voittaa, jos ostais hyviä ja tuoreita raaka-aineita!
Ja miksi niille tulee melkein joka kerta hirveä kiire niissä valmisteluissa? Aloittasivat valmistelut hyvissä ajoin, niin ei menis niin tiukille. Joku joskus levitteli jotain ryppyistä pöytäliinaa ja valitti ettei ehdi sitä silittämään. Ois kattonut edes edellisenä päivänä, miten meinaa kattaa pöydän.
Sitten se, että minkä takia ne usein valmistaa ruokia, joita ei ole kuulemma ikinä ennen valmistaneet? Kyllä mä ainakin harjoittelisin ja testaisin ruokalajeja, joilla aion osallistua kilpahenkiseen ohjelmaan enkä vain valkkais summanmutikassa jotain hienonkuuloista ruokaa.
Pikkusen olis helppo voittaa joku tollanen kisa. En oo vaan "tähti", niin mua ei pyydetä niihin:)
Kommentit (6)
Niin voisinkin osallistua!:) En vain tiedä ollaanko sellasta suunniteltu tehtäväksi taas.
AP
Niin voisinkin osallistua!:) En vain tiedä ollaanko sellasta suunniteltu tehtäväksi taas.
AP
en tiedä onko jo loppunut, kato livin sivuilta?
http://www.livtv.fi/ohjelmat/arvostele-mun-illallinen-suomessa/hae-muka…
Kerrothan sitten pääsitkö :)
Mun mielestä ne käy neljän tähden illallisessa aina K-Kaupassa. Niillä on selvästi sopimus sinne. Joskus taisi kyllä esim. Pakarisen Hanna käydä jossain kauppahallissa.
Laitoin hakemuksen! Piti vain kysyä ensin suostuisko mies siihen, että lähen mukaan jos pääsen:) Täällä meillähän se sit kuvattaisiin.
AP
14-vuotiaat tytöt siis. Vuoron perään kunkin kotona laittoivat 3 ruokalajin illallisen ja äänestivät parhaan. Säkin voit vaikka ystäväperheiden kanssa järjestää samanlaisen "kilpailun". Palkinnoksi vaikka viinipullo. Vois olla hauska projekti kevääksi.