G: Paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Kommentit (150)
15e käyttötilillä, 90 säästö, 150 asuntosäästö t. lukiolainen
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:35"]
~16000e käyttötili
~800e säästötili
[/quote]
I call this BS.
Miksi kukaan pitäisi käyttötilillä moninkertaista summaa säästötiliin verrattuna?
Miksi kukaan, jolla on yli kymppi säästössä, pitäisi sitä edes säästötilillä! :D Tilillä makuuttaminen on niin hölmöä hommaa, ettei sitä harrastava oikeasti ole kymppitonnia nähny eläissään.
T: Rahoitusalalla työskentelevä asiantuntija
PS: Omalla käyttötilillä rapiat 1400€. Säästöt ihan muissa instrumenteissa.
[/quote]
Häh? Mulla ainakin on yli 100 000 € tilillä (ja vieläpä käyttötilillä suurin osa) makoilemassa koska en ole löytänyt mitään muutakaan riskitöntä paikkaa niille. Aina kun olen sijoitusneuvojien kanssa keskustellut on tarjottu sijoitusmahdollisuuksia joista tuotto jotain minimaalista tai vaihtoehtoisesti sitten vähän korkeammalla tuotolla (ja todellakin vain vähän) riski menettää kaikki. Aika paljon kiinnostaa alkaa riskaamaan tuollaista rahamäärää.
Ja pohjekin on niin paksu ettei sukanvarteen mahdu.
Pankin pojat repii perseensä mun kanssa mutta siinähän repivät.
[/quote]Tuota noin, kerropa missä sijoituksessa on riski menettää kaikki
Käyttelytilillä n. 3000-4000 tuhatta. Tiedän, ettei tars olla, mutta mulla ylensä on tän verran, jotenkin turvallista... Sitten sijoitustileillä, joita en avaa toki enemmän.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:53"]
Käyttelytilillä n. 3000-4000 tuhatta. Tiedän, ettei tars olla, mutta mulla ylensä on tän verran, jotenkin turvallista... Sitten sijoitustileillä, joita en avaa toki enemmän.
[/quote]
Siis 3000-4000€, hih
n.16000
Terveisin opiskelija. Nämä ovat säästöjä, en tällä hetkellä käy töissä. Rahaa menee oikeastaan vain ruokaan, opintotuella voin maksaa osani vuokrasta. Mies käy töissä, hänellä on sitten enemmänkin rahaa.
Tonneroinen, onneksi palkkapäivä alkoi 5 min. sitten.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 22:35"]
~16000e käyttötili
~800e säästötili
[/quote]
I call this BS.
Miksi kukaan pitäisi käyttötilillä moninkertaista summaa säästötiliin verrattuna?
Miksi kukaan, jolla on yli kymppi säästössä, pitäisi sitä edes säästötilillä! :D Tilillä makuuttaminen on niin hölmöä hommaa, ettei sitä harrastava oikeasti ole kymppitonnia nähny eläissään.
T: Rahoitusalalla työskentelevä asiantuntija
PS: Omalla käyttötilillä rapiat 1400€. Säästöt ihan muissa instrumenteissa.
[/quote]
Häh? Mulla ainakin on yli 100 000 € tilillä (ja vieläpä käyttötilillä suurin osa) makoilemassa koska en ole löytänyt mitään muutakaan riskitöntä paikkaa niille. Aina kun olen sijoitusneuvojien kanssa keskustellut on tarjottu sijoitusmahdollisuuksia joista tuotto jotain minimaalista tai vaihtoehtoisesti sitten vähän korkeammalla tuotolla (ja todellakin vain vähän) riski menettää kaikki. Aika paljon kiinnostaa alkaa riskaamaan tuollaista rahamäärää.
Ja pohjekin on niin paksu ettei sukanvarteen mahdu.
Pankin pojat repii perseensä mun kanssa mutta siinähän repivät.
[/quote]Tuota noin, kerropa missä sijoituksessa on riski menettää kaikki
[/quote]
No enpä painanut mieleen, kun ei yllättäin innostanut pätkääkään. Eiköhän sellaisia ihan googlettamalla löydy. Tai ota vaikka yhteys sijoitusneuvojaan, ne kyllä kertoo. ;)
Eikä tarvitse kyllä olla kuin viidesosan menettämisen riski niin en lähde. Sehän ois jo herrajjumala yli 20 tonnia. Että ei kiitos.
13 153 e käyttötilillä, rahastosijoitustilillä 4741 e. Lisäksi kotona käteistä jemmassa noin 2200 euroa.
Nyt on -15 euroa, mutta puolenyön jälkeen on 923,80 euroa.