G: Paljonko tililläsi on rahaa nyt?
Kommentit (150)
Käyttötilillä näytti olevan 713,-.
Säästötilillä vajaat 9000,-.
ja sillä pitäisi elättää 5 henkinen perhe lapsilisiin saakka.
menee kesän ja ensitalven matkoihin n puolet.
noin 450e.. Sillä pärjätään kevyesti kuun loppuun.. Ja varmasti ei kaikki edes mene.. :)
Joka palkasta jätän laskujen maksun jälkeen käyttötilille rahaa vain sen verran, minkä saan kuukauden aikana tuhlata shoppailuun ja ruokaostoksiin.. :)
Loput siirrän toiselle tilille jemmaan.. Mm. niitä yllättäviä menoja varten..
Käyttötilillä noin 2000 € ja säästötilillä noin 12 000 €. Tarkoitus on sijoittaa lähiaikoina rahastoihin.
noin 11 000€. Olen opiskelija ja nyt ei tunnu löytyvän työtä, joten luultavasti vähenee rahat kesän kuluessa.
Miehen tilillä ehkä tonni. Säästötilillä ehkä 2000€ pahan päivän varalla/ yllättäviin menoihin.
Minä hoitovapaalla, mies lomautettuna.
n. 20 000€ ja säästötililla n. 30 000€ :)
mutta tili tulee jo 15. päivä. Mies antoi just lisäks 100€ ruokarahaa.
euroa, sillä mennään lapsilisiin asti.
..on käyttötilillä 264e
säästötilillä 2200 ja toisella säästötilillä 800
käyttötilillä ehkä neljäkymppiä. Tili tulee perjantaina.
Säästössä viitisen tonnia, mutta niihin en koske kuin viimeisen pakon edessä.
Lainaa kuutisen tonnia.
siirsin sit sinne rahaa, nyt on nollilla.
Lompakossa 59 €. Tilipäivä on perjantaina. Ihmeen iso saldo tähän aikaan kuusta ;)
Yhteisillä säästötileillä on jotain 12000 €.
joku 25 000 euroa (humanisti ja insinööri). Onneksi rahat ovat "yhteiset" ja ensi kesän reissut (n. 3700 euroa) on jo maksettu.
Käyttötilillä jotain 800€ (tilipäivä miehellä perjantaina, mulla maanantaina), toisella tilillä n. 7000€ siirrettynä säästöön palkoista, s-tilille kertynyttä joku vajaa tonnin verran ja e-possusäästöä mun vanhalla tilillä puoltoista tonnia.
Mitä siitä sit tulee, kymppitonni?