Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi ratsaat miehesi puhelimen?

Vierailija
10.04.2012 |

Minulle kävi nyt näin uudessa suhteessani...

Mitään ei löytynyt, näin ei kyllä luottamusta suhteessa rakenneta

T: Mies

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinta varjeltiin kuin suurtakin aarretta. Mies ei jättänyt sitä koskaan näkyviin. Kerran sitten päätin ratsata sen ja mitä sieltä löytyikään: rakkaudentunnustuksia toiselle naiselle, tapaamisehdotuksia jnejne... Asiasta keskusteltiin silloin vakavasti ja mies vannoi lopettavansa sen. Mä lopetin puhelimen ratsaamisen, kunnes nyt su-aamuna palasin töistä klo 7.15 ja mies nukkui sängyssä kännykkä kädessään. Mä ratsasin sen nyt uudelleen ja kas...kas...sieltä löytyi jälleen rakkaudentunnustuksia tuolle samalle naiselle. Nainen ehdotteli tapaamista torstaille. Naiselta oli myös tullut tekstari jossa sanottiin "olisi ihanaa kaataa punaviiniä vatsallesi ja nuolla se pikkuhiljaa pois ja lopulta ottaa suihin..."

Että siinä syy. Taas asiasta keskusteltiin vakavasti ja mä kysyin, että mitä mies tältä suhteelta haluaa, siis suhteesta minuun. Sanoi, että rakastaa vain mua ja ei halua missään tapauksessa menettää mua. Mä ihmettelin, että miks sitten lähettelee moisia viestejä toiselle naiselle ja käsittääkö ollenkaan miltä musta tuntuu. Kysyin myös, että mitä hän tuumaisi, jos mä tekisin samoin. Kuulemma tuntuisi pahalta, silti tekee mulle noin.

Vierailija
2/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ratsaamisen syyt ole selvät, mutta ei sillä tosiaan luottamusta rakenneta.

Sanotaan näin, että alkavasssa suhteessa itse kyllä päättäisin suhteen tasan siihen, jos puhelinta ja sähköpostia urkittaisiin. Jos luottamusta ei ole, niin sitten sitä ei ole ja silloin suhde ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain naisystäväni päässä. Todellisia syitä epäillä ei kertakaikkiaan ole!!!!

Kun en ole niin on-off ihminen niin tämä yks kertaa saa mennä... mun puhelin on näkösällä ja luettavissa aina, mutta toista kertaa sitä ei tutkita

T: Ap

Vierailija
4/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska ei tunnettu silloin vielä kovin hyvin niin ei tiennyt että läpällä heitetyt kaksimieliset jutut miespuolisen ystävän kanssa oli täysin viattomia. Mies oli nolo ja kuitenkin pahoitti mielensä. Siinä sitten selittelin, että se on vaan hurttia huumoria. No luottamus tuli takaisin sitten jossain vaiheessa, eikä tutkinut enää puhelintani, ainakaan että olisin siitä tiennyt.

Vierailija
5/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkinut monet kerrat ja syy siihen on kun kerran on petetty, en enää suostu siihen, vaan haluan aina tietää täyden totuuden. eli oli huonoa luottamusta tai ei, minä teen tuota kuitenkin. ja paljon muutakin.

Vierailija
6/6 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nyt löytänyt seurustelukumppanin, jolle on jäänyt pahat tavat entisestä elämästään.

Mun mies ratsasi mun puhelimen. No ei mulla mitään suhdetta ollut, mutta käytiin läpi likkakaverin suhdedraamaa. Ei ollut kiva. En tykännyt. Ja nyt käyttäydyn itse epäilyttävästi, kuljen just tyyliin suihkuun sen kännykän kanssa.

Vaikka jos mulla olisi suhde, niin ehkä mulla olisi joku prepaid.

Sano, että loppuu tuommoinen. Toisen puhelimeen ei kosketa. Eikä lompakkoon. Eikä mennä mun käsilaukulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän