Miesten ehdottomat vaatimukset ja huono käytös treffipalveluissa
Laitoin kaksi viikkoa sitten ilmoituksen treffisivustolle. Olen luopunut täysin mahdollisuudesta löytää ketään ainakaan sitä kautta.
Sellaiset miehet, jotka muuten voisivat kiinnostaa minua, etsivät aina jotain hoikkaa/urheilullista pimua. Vaikka itse kertoisivat olevansa ruumiinrakenteeltaan pyöreitä tai jopa ylipainoisia.
Tein testin. Laitoin kaksi kuvallista ilmoitusta itsestäni, toisessa kerroin rehellisesti painoni, toisessa en laittanut painosta mitään. Otin yhteyttä kahden eri profiilin kautta samoihin miehiin. Niihin viesteihin, joiden yhteydessä profiilissa näkyy painoni, ei juuri tule vastausta. Kaikki ovat kuitenkin olleet kiinnostuneita, kun olen laittanut viestiä profiilista, jossa painoa ei mainita.
Onko se paino oikeasti noin tärkeä asia? Ymmärrän, jos on liikunnallisesta miehestä kysymys. Mutta jos mies itsekin on ylipainoinen, niin miksei silloin kelpaa pyöreä nainen?
Olen kuitenkin alkanut tänä keväänä liikkua ja painokin jo karissut. Kerron tästäkin profiilissa. Ei merkitystä.
Sitten ateismi. Lähes kaikki miehet, joista olen ollut kiinnostuneita, ovat olleet ateisteja. No, minulle on sama, onko mies ateisti vai mikä. Mutta kun sitten ollaan laiteltu montakin viestiä ja sitten tulee kysymys, onko sisaruksia ja millaisia ovat - kerron avoimesti, että siskoni on pappi. Poikkeuksetta viestit loppuu tähän miehen taholta. Ei mitään selitystä edes.
Kun sitten olen laittanut viestin, että mihin viestit jäi, niin kuulemma siihen, että siskoni on pappi.
Siis täh?
Mitä ne miehet oikein hakee?!
Ne miehet, jotka ovat kaikesta huolimatta jatkaneet kirjoittelua kanssani ovat joko jotain wannabe-taiteilijoita (materia ei merkkaa heille mitään - mutta heti ovat kyselemässä tarkkaan, kun kerron, että mulla omistusasunto ja mökki) tai jotain erikoisia otuksia (tyyliin: en käy ikinä kaupunkien keskustoissa olen metsien mies, minua kiinnostavat vain aseet ja sitten tulee jotain ihme sotahistorialätinää viesti toisensa jälkeen tai sitten pukeudun vain nahka-asuihin).
Siis missä tavalliset miehet on, joille kelpaa nainen kokonaisuutena? Vai onko kaikki 35-45 v miehet, jotka on vapaalla jalalla, jotenkin kummallisia tai hyvin vaativia - ja siksi vapaalla jalalla?
Kommentit (50)
Minä ainakin haluan keskustella miehen kanssa vähintäänkin älyllisesti korkealla tasolla. Kaikkihan osaavat puhua perheenjäsenistään, mutta ensimmäisillä kerroilla mies pitää saada kiinnostumaan ja ihastumaan. Ja on todella tylsää, jos mies vain kertoilee vanhempiensa asemasta tai urasuunnitelmistaan.
27.
Ihan pöhköä alkaa kertoa itsestään jotain korkealentoista liirumlaarumia, ehkä se uppoaa joihinkin kakskymppisiin runopoikiin.
Itsevarmuutta ja iloisuutta kyllä miehet varmasti arvostavat, mutta kyllä normaali mies haluaa ihan tavallisen mukavan naisen, joka ei arkaile kertoa ihan omasta arkielämästään ja siitä perheestäänkin. Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla uuden tuttavuuden lähtökohdista ja perheestä.
kaikissa olosuhteissa,etc. En keronut että painan paljon ja kulutan vielä enemmän, ja maalikin on aika rapistunut. Helppoa oli noukkia rusinat pullasta. Eikä maksanut paljon. Mies on ihan hulluna, ja kehuu mua ystävilleen kokoajan, kun niin mahtavan naisen löysi. Ikää mulla on 50, eikä tää mies tiedä siitä mitään, se on alle 40. Ja super kivaa meillä on.
Olen siis lähtenyt ihan vääristä lähtökohdista. Laitan luovuutta peliin ja unohdan sen, että kertoisin jotain elämästäni. :)
kaikissa olosuhteissa,etc. En keronut että painan paljon ja kulutan vielä enemmän, ja maalikin on aika rapistunut. Helppoa oli noukkia rusinat pullasta. Eikä maksanut paljon. Mies on ihan hulluna, ja kehuu mua ystävilleen kokoajan, kun niin mahtavan naisen löysi. Ikää mulla on 50, eikä tää mies tiedä siitä mitään, se on alle 40. Ja super kivaa meillä on.
Olen siis lähtenyt ihan vääristä lähtökohdista. Laitan luovuutta peliin ja unohdan sen, että kertoisin jotain elämästäni. :)
Minä ainakin haluan keskustella miehen kanssa vähintäänkin älyllisesti korkealla tasolla. Kaikkihan osaavat puhua perheenjäsenistään, mutta ensimmäisillä kerroilla mies pitää saada kiinnostumaan ja ihastumaan. Ja on todella tylsää, jos mies vain kertoilee vanhempiensa asemasta tai urasuunnitelmistaan.
27.
Ihan pöhköä alkaa kertoa itsestään jotain korkealentoista liirumlaarumia, ehkä se uppoaa joihinkin kakskymppisiin runopoikiin.
Itsevarmuutta ja iloisuutta kyllä miehet varmasti arvostavat, mutta kyllä normaali mies haluaa ihan tavallisen mukavan naisen, joka ei arkaile kertoa ihan omasta arkielämästään ja siitä perheestäänkin. Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla uuden tuttavuuden lähtökohdista ja perheestä.
Alan esittää jännempiä kysymyksiä. Mitä mieltä olet siitä, sopiiko lampaan kanssa paremmin cabernet sauvignon vai pinot noir vai ei kumpikaan? Mitä mieltä olet Schopenhaurein ydinajatuksista? Missä kasvavat mielestäsi parhaat teelaadut? Millaisina koet suomen ja kiinan kielten taustalla vaikuttavat erot? Mitä mieltä olet uuden musiikkitalon akustiikasta?
Missä on miehiä, jotka pystyy tuohon? Ja silti saa lyötyä naulan seinään?
sä ap vaikutat ihanalta tyypiltä. toivottavasti löydät pian jonkun kivan miehen joka sen tajuaa! =)
sä ap vaikutat ihanalta tyypiltä. toivottavasti löydät pian jonkun kivan miehen joka sen tajuaa! =)
Sitä minäkin toivon. :D
No eikö se ole hyvä että karsiutuu joukosta pois sellaiset, jotka ovat niin ulkonäkökeskeisiä, että eivät halua edes tutustua ylipainoiseen henkilöön? Et sä varmaan tuommosta miestä haluais, vaikka laihtuisitkin, vai? Hirveä ressi ettei vaan liho, kun mies lähtee saman tien läpytteleen. Eikähän sieltä tarvi tulla kuin se yks hyvä ja hauska viesti, kun kolahtaa. Ei niitä tarvi kymmentä. Älä lyö heti hanskoja tiskiin. :)
kuin pelkästään perheestä ja normaaliarjestaan. Mutta korkealentoinen hevonpaska ensimmäisillä treffeillä voi olla samanlainen tilanteentappaja kuin se "tavisjuttelukin". Kannatan edelleen sitä omana itsenään pysymistä, kyllä kaikille se oikeahko pari löytyy. ;)
27.
Alan esittää jännempiä kysymyksiä. Mitä mieltä olet siitä, sopiiko lampaan kanssa paremmin cabernet sauvignon vai pinot noir vai ei kumpikaan? Mitä mieltä olet Schopenhaurein ydinajatuksista? Missä kasvavat mielestäsi parhaat teelaadut? Millaisina koet suomen ja kiinan kielten taustalla vaikuttavat erot? Mitä mieltä olet uuden musiikkitalon akustiikasta?
Missä on miehiä, jotka pystyy tuohon? Ja silti saa lyötyä naulan seinään?
Mutta jos etsit miestä, jonka kanssa keskustella esimerkiksi mainitsemistasi asioista, niin keskustele niistä. Jos mies ei siihen kykene, niin miksi madaltaa omaa vaatimustasoa? Jos ilmoituksessasi lukee, että olet ihan tavallinen suomalainen nainen, niin se ei välttämättä houkuttele juuri sitä yhtä, joka selaa vastaavanlaisia ilmoituksia sadoittain.
27.
Antakaapa nyt tekstiehdotuksia. Ehkä sitten olen arkinen, kun ilmoituksessa totean, etten etsi mitään prinssiä vaan mukavaa ihmistä, jonka seurassa viihtyy. Ja että uskon rakkauden olevan niin tahdon kuin tunteenkin asia.
Ehkä en tuo niitä jännittäviä asioita elämässäni esille. Pitäisikö kertoa, että harrastan avoautoja? Teen ex tempore-matkoja päivän varotusajalla? Olen liftannut purjeveneisiin Irlannissa ja pokkana vaan kävellyt yksityisten shamppanjatalojen päätilojen ovesta sisään ja saanut täyden esittelyn heidän kellareihinsa ja tiloilleen? Kertoa antiikkiharrastuksestani, niistä kummallisista paikoista, joihin se on minut vienyt ja niistä eksentrisistä ihmisitä, joihin se on minut tutustuttanut?
Kerronko, että haluan rakastella ulkona omalla hiekkarannallani? Että haaveiden matkani olisi reissata junalla Kiinaan?
Mitä? Tätäkö miehet hakee?