Miesten ehdottomat vaatimukset ja huono käytös treffipalveluissa
Laitoin kaksi viikkoa sitten ilmoituksen treffisivustolle. Olen luopunut täysin mahdollisuudesta löytää ketään ainakaan sitä kautta.
Sellaiset miehet, jotka muuten voisivat kiinnostaa minua, etsivät aina jotain hoikkaa/urheilullista pimua. Vaikka itse kertoisivat olevansa ruumiinrakenteeltaan pyöreitä tai jopa ylipainoisia.
Tein testin. Laitoin kaksi kuvallista ilmoitusta itsestäni, toisessa kerroin rehellisesti painoni, toisessa en laittanut painosta mitään. Otin yhteyttä kahden eri profiilin kautta samoihin miehiin. Niihin viesteihin, joiden yhteydessä profiilissa näkyy painoni, ei juuri tule vastausta. Kaikki ovat kuitenkin olleet kiinnostuneita, kun olen laittanut viestiä profiilista, jossa painoa ei mainita.
Onko se paino oikeasti noin tärkeä asia? Ymmärrän, jos on liikunnallisesta miehestä kysymys. Mutta jos mies itsekin on ylipainoinen, niin miksei silloin kelpaa pyöreä nainen?
Olen kuitenkin alkanut tänä keväänä liikkua ja painokin jo karissut. Kerron tästäkin profiilissa. Ei merkitystä.
Sitten ateismi. Lähes kaikki miehet, joista olen ollut kiinnostuneita, ovat olleet ateisteja. No, minulle on sama, onko mies ateisti vai mikä. Mutta kun sitten ollaan laiteltu montakin viestiä ja sitten tulee kysymys, onko sisaruksia ja millaisia ovat - kerron avoimesti, että siskoni on pappi. Poikkeuksetta viestit loppuu tähän miehen taholta. Ei mitään selitystä edes.
Kun sitten olen laittanut viestin, että mihin viestit jäi, niin kuulemma siihen, että siskoni on pappi.
Siis täh?
Mitä ne miehet oikein hakee?!
Ne miehet, jotka ovat kaikesta huolimatta jatkaneet kirjoittelua kanssani ovat joko jotain wannabe-taiteilijoita (materia ei merkkaa heille mitään - mutta heti ovat kyselemässä tarkkaan, kun kerron, että mulla omistusasunto ja mökki) tai jotain erikoisia otuksia (tyyliin: en käy ikinä kaupunkien keskustoissa olen metsien mies, minua kiinnostavat vain aseet ja sitten tulee jotain ihme sotahistorialätinää viesti toisensa jälkeen tai sitten pukeudun vain nahka-asuihin).
Siis missä tavalliset miehet on, joille kelpaa nainen kokonaisuutena? Vai onko kaikki 35-45 v miehet, jotka on vapaalla jalalla, jotenkin kummallisia tai hyvin vaativia - ja siksi vapaalla jalalla?
Kommentit (50)
Kurja kuulla tuollaisista kokemuksista. :(
Toisaalta naiset osaavat olla tosi jul...ehdottomia asettaessaan miehelle esim. pituusrajoja. Siihen nyt on jo itse sitä paitsi aika mahdoton vaikuttaa vs. paino, joka voi olla terveydellinenkin kysymys. Tällaiset vaatimukset vaan tuntuvat olevan naureskeltavia "itsestäänselvyyksiä" ("en tietenkään ole itseäni lyhyemmän kanssa" tms.), kun taas naisen painoon vihjaaminen on tosi törkeää.
Tuo pappiasiaan tarttuminen on nyt aivan käsittämätöntä, saahan siskosi olla ammatiltaan/vakaumukseltaan mikä vain.
Toivottavasti löydät jonkun fiksun miehen, on niitäkin kuitenkin. Ja toisaalta kaikki eivät kirjallisesti niin loista, vaikka muuten olisivat hyviä tyyppejä.
että sekä naiset että miehet tuijottavat sitä ulkonäköä - ainakin ennen kuin tutustuvat paremmin toiseen. Älä luovu toivosta, keskity itseesi ja omaan hyviinvointiisi, mukava kuulla että olet päättänyt pudottaa vähän painoa tosissasi. Se IHAN varmasti alkaa näkyä jossain vaiheessa kun pääset toivomiisi tuloksiin myös itsevarmuutena ja säteilynä ulospäin. :) Eiköhän sitten ala niitä kiinnostuneita miehiäkin löytymään.
eikä hoida niitä nyt eron jälkeenkään. Poimii vain rusinat pullasta eli tekee vain itselleen mieluisia asioita heidän kanssaan. Ei vie harrastuksiin, ei käy vanhempainilloissa, ei osta vaatteita, ei vie lääkäriin, ei mitään mikä on ikävää ja pakollista ja arkista. Silti kehtasi mainostaa treffipalstalla, kuinka hyvä isä hän on ja viettää aikaa lastensa kanssa. Yksi kaverini vinkkasi minulle exän ilmoituksesta ja olin tikahtua kun näin sen. Miten joku kehtaa valehdella sillä tavalla?
Ja ennen kuin joku ehtii ensin niin sanon, että en ole exän osallistumista vaillakaan, selviän hyvin ilmankin, mutta mielestäni on törkeää valehdella asiasta.
Tosiaan minuakin epäilyttää nuo isipapat, joilla on niitä rakkaita prinssejä ja prinsessoja kaksin-kolmin kappalein, mutta silti ovat lastensa kanssa vain joka toinen viikonloppu.Jos se lapsi on niin rakas, niin miksei sitten ole yhdessä hänen äitinsä kanssa? Sehän olisi lapselle paras.
minulle on vain plussaa, jos nainen on lihavahko, polttaa tupakkia ja ottaa joskus myös alkoholia, koska olen itsekin juuri sellainen, enkä muutenkaan arvosta ihmisiä, joille tällaiset asiat ovat kynnyskysymyksiä. Sellaiset sanat kuin "urheilullinen" ja "hoikka" eivät herätä mielenkiintoani.
En polta. Tupakansavusta tulee minulle huono olo. Enkä ryyppää, juo olutta/siideriä/lonkeroa tai tykkää istua pubeissa.
Viiniä juon ruoan kanssa ja shamppanjaa mielellään vaikka ilman ruokaakin. :) Mutta kyllä mun juomiset rajoittuu 1-2 viinilasiin/viikko.
Jos menen baariin, ostan jonkun hauskan cocktailin.
Mun kilot on tulleet ihan suklaasta ja leivonnaisista ja siitä, että en ole liikkunut tarpeeksi. Ei alkoholista.
ap
Jätä muutenkin väliin sellaiset aiheet, jotka saattavat pelästyttää. Anna miehelle vähän kerrassaan jotain uutta tietoa. Kaikilla on myös sotkuja ja outoja juttuja, mutta niiden aika tulee sitten, jos suhde etenee. Jos mies on jo ihastunut, hän hyväksyy sitten kyllä melkein mitä tahansa.
tuollaisesta säikähtää niin saa kyllä mennäkin. Ei nyt mitään seksisuhdehistoriaansa kannata selostaa alkuun, mutta kyllä sisaruksista/perheestä rupattelu mun mielestä kuuluu normaaliin alun tutusteluun.
Jätä muutenkin väliin sellaiset aiheet, jotka saattavat pelästyttää. Anna miehelle vähän kerrassaan jotain uutta tietoa. Kaikilla on myös sotkuja ja outoja juttuja, mutta niiden aika tulee sitten, jos suhde etenee. Jos mies on jo ihastunut, hän hyväksyy sitten kyllä melkein mitä tahansa.
40-55 v. miehiä tositarkoituksella ja ihan hulluun porukkaan olen netin kautta törmännyt. Seuraavia ryhmiä tuntuu varsinkin löytyvän:
On tullut tavattua noita ylivaativia: ovat saaneet hankittua itselleen asunnon ja jonkun auton ja sitten ovat sen jälkeen niin tasokkaita miehiä, että vaan missi kelpaa - vaikka muuten olisivat millaisia kaljamassuja itse.
No, on mullakin oma asunto. Autoja kaksikin. Ja usein, kun on juttuun päästy, niin liikutaan jossain ihan eri hintaluokassa, kuin mitä nuo miesten mammonat on olleet. Enkä silti vaadi mieheltä mahdottomia - ja mulla on ihan sama, millainen se miehen koti tai auto on, kunhan ei asu jossain sillan alla.
Ja näitä herkkiä yksilöitä on myös kohdattu. En nyt viitsi mennä henkilökohtaisuuksiin, mutta jos mies hermoilee arkityötäänkin niin, ettei pysty nukkumaan, niin ei siitä suhteestakaan mitään tule. Eikä ollut missään vastaavassa asemassa tai erityisen vaativassa työssä.
Sitten oli yksi hullu, joka alkoi syyttää mua pettämisestä, kun oltiin kirjoitettu muutama tekstiviesti ja soitettu yksi puhelu... En vastannut yhteen häneen viestiinsä 15 minuutin sisällä, niin epäili minun pettävän häntä jonkun kanssa. Peruin sitten tapaamisen siihen paikkaan.
Ja sitten on nämä rock-henkiset tatuoidut moottoripyörämiehet. Yhden sellaisen kanssa yritin seurustella. Mutta sillä oli jo suhde - sen pyörän kanssa.
Ymmärtäisin, jos ilmoittaisi, että veljeni on moninkertainen rikollinen ja linnakundi tai siskoni tienaa elantonsa prostituoituna, että sellainen pelästyttää...
Mutta mitä ihmeen outoa on, jos joku on pappi?! Ihan tavallinen, rehellinen ammatti.
Jos se tuntuu olevan vaikea aihe, niin miksi nostaa sitä esiin heti? Minusta aikuisten ihmisten ei tarvitse kertoa lapsuudenperheestään muutenkaan kaikille. Ei se niin oleellista ole. Mutta voihan tietysti tehdä heti sukuselvitykset, luetella sairaudet ja listata muutenkin kaikkea mahdollista. Oma kokemukseni vain on, että miehet eivät ihastu faktoihin (vaikka kaikki olisikin mainiota ja upeaa). Siksi mielestäni olisi parempi yrittää kertoa mielipiteitään ja tunteitaan ja yrittää löytää niistä jotain yhdistävää.
27.
tuollaisesta säikähtää niin saa kyllä mennäkin. Ei nyt mitään seksisuhdehistoriaansa kannata selostaa alkuun, mutta kyllä sisaruksista/perheestä rupattelu mun mielestä kuuluu normaaliin alun tutusteluun.
vaikka match.com. Ikinä en ole keskustellut mistään sukulaisista kenenkään kanssa. Vaadi itse enemmän. Äläkä missään nimessä ikinä kerro kenellekään sun painoa etc. Jätä mielikuvitukselle varaa, ja ymmärrä myös oma arvosi!
Höpöhöpöä jostain ihanista kesäpäivistä ja pilvenlongista. Luoda mielikuvia. Can do.
En tiedä. MITÄ ne miehet oikein haluaa?
Nämä muuta neuvoneet kuulostaa juuri niiltä oudoilta nettideittiukoilta. Ole oma itsesi!
Nämä muuta neuvoneet kuulostaa juuri niiltä oudoilta nettideittiukoilta. Ole oma itsesi!
Jos alan kamalasti luoda jotain ihme mielikuvia, niin eihän se mies silloin minuun ihastu vaan niihin satuiluihin.
Itsekin haluan tietää miehestä ihan normaaleja asioita. Enkä vaan sellaista maalailua tyyliin, sunnuntaisin kastaisin sun varpaat suklaakastikkeeseen ja nuolisin ne. :P
ihaninta naista! Miehet haluaa mielikuvia, ne rakastuu mihin tahansa kun niille vaan osaa sen jutun myydä. Vaadi tietty tulotaso, koulutus, ja ulkonäkö, et ala kertoo mistään dieeteistä ja siskon ammateista! Että on ihmiset yksinkertaisia, oikeesti sitä saa mitä tilaa, kukaan ei halua sellasen seuraa joka ei arvosta itseään, eikä pidä itsestään huolta. Itsevarmat ihmiset on halutuinta väkeä, niiden rinnalla on kiva olla ja mennä! Kaikki haluaa hauskoja ja kivanoloisia, ei mitään turhanvalittelijoita.
aika arkiselta. Voin kuvitella, miten tylsää jollain miehellä olisi treffeillä, kun kertoilisit siskostasi.
Täytyyhän elämässä muutakin olla kuin jotkut siskon tekemiset. Ei hyvät treffit ole mikään työhaastattelu.
Jos alan kamalasti luoda jotain ihme mielikuvia, niin eihän se mies silloin minuun ihastu vaan niihin satuiluihin.
Itsekin haluan tietää miehestä ihan normaaleja asioita. Enkä vaan sellaista maalailua tyyliin, sunnuntaisin kastaisin sun varpaat suklaakastikkeeseen ja nuolisin ne. :P
Ymmärtäisin, jos ilmoittaisi, että veljeni on moninkertainen rikollinen ja linnakundi tai siskoni tienaa elantonsa prostituoituna, että sellainen pelästyttää...
Mutta mitä ihmeen outoa on, jos joku on pappi?! Ihan tavallinen, rehellinen ammatti.
tajua. Ei voi olla mikään oikea syy. Jollei sitten mies päättele, että olet akateemisesta suvusta ja se haittaa, koska hän on itse kouluttamaton?
Itse olen teologi ja ennemin se tuntuu olevan miesten mielestä "tuhmaa" kuin turn off :D
Ainiin, läskin pitää saada olla läski ettei sille tule paha mieli. Sitäpaitsi läskit on aina jonkun muun kuin läskin itsensä syytä.
Minä kyllä puolustan ketä tahansa joka ei halua läskiä seurustelukumppania. Läski on yököttävää.
Joten sinä olet ERITTÄIN ällöttävä.
En haluaisi tuntea kaltaisiasi pinnallisia paskiaisia. T: ex-lihava
Ihan pöhköä alkaa kertoa itsestään jotain korkealentoista liirumlaarumia, ehkä se uppoaa joihinkin kakskymppisiin runopoikiin.
Itsevarmuutta ja iloisuutta kyllä miehet varmasti arvostavat, mutta kyllä normaali mies haluaa ihan tavallisen mukavan naisen, joka ei arkaile kertoa ihan omasta arkielämästään ja siitä perheestäänkin. Kyllä minua ainakin kiinnostaa kuulla uuden tuttavuuden lähtökohdista ja perheestä.
kaikissa olosuhteissa,etc. En keronut että painan paljon ja kulutan vielä enemmän, ja maalikin on aika rapistunut. Helppoa oli noukkia rusinat pullasta. Eikä maksanut paljon. Mies on ihan hulluna, ja kehuu mua ystävilleen kokoajan, kun niin mahtavan naisen löysi. Ikää mulla on 50, eikä tää mies tiedä siitä mitään, se on alle 40. Ja super kivaa meillä on.
40-55 v. miehiä tositarkoituksella ja ihan hulluun porukkaan olen netin kautta törmännyt. Seuraavia ryhmiä tuntuu varsinkin löytyvän:
- Omaan tasoonsa nähden ylivaativat. Äijä voi olla jo kunnolla ukkoontunut, olutmahainen ja kaljuuntuva, mutta kehtaa tokaista kuvasta tai livenä nähtäessä etten ole tarpeeksi näyttävä nainen hänelle. Olen ihan tavallisen näköinen normaalipainoinen 38-vuotias nainen.
- Mielenterveystapaukset. Näistä voi tulla todellinen piina. Viimeksi tapasin ainakin 70-vuotiaalta näyttäneen mutta 42-vuotiaan miehen, joka ensitreffeillä alkoi itkeä sitä kuinka vaikeaa hänellä on, kun hän on niin ylettömän herkkä että kaikki itkettää eikä kestä. Skitsofreniakin kiusasi ja naiset syrjii raukkaa. 5 lasta kuitenkin tarttisi vielä saada, johon totesin että kuule sinun täytyy sitten vähän nuorempaa naista katsella... Kun en halunnut tavata toista kertaa mies tekstaili kuukausikaupalla viestejä joissa uhkaili itsemurhalla ja syytti minua julmuudesta kun ihastutin hänet itseeni ja hylkäsin. Tosiaan tavattiin vain kerta kahvilassa.
- Ikuiset poikamiehet joille alkoholi jonkinasteinen ongelma. Nämä tyypit voivat muuten olla ihan jees, mutta sitten jos alkaa seurustelua haluta, niin käy ilmi etteivät ole valmiit rajoittamaan vapaata poikamieselämäänsä jossa useita kertoja viikossa käydään poikien kanssa baareissa erittäin kosteasti juhlien. Nainen kelpaisi kyllä joskus viikonloppuna kerran tavattavaksi panopuuksi, elämänkumppania ei etsitä.