Mahtavaa... Olin viikon lomalla ja tänään onkin sitten kollegalla "selkä kipeä"
Tämä on jo toinen kerta kun lomani jälkeen kollega jää viikon yksin oltuaan saikulle. Kiva yrittää selata satoja meilejä läpi ja uutta pukkaa koko ajan. ARGH!
Kommentit (4)
lähes aina loman jälkeen sairaslomalle.
Oikeasti se jo nolottaa, en edes usko enää kenenkään uskovan siihen että oikeasti olen sairas.
Jostain syystä vain olen sattunut sairastumaan loman lopulla tai ensimmäisinä työpäivinä.
Meillä saa 4 päivää sairastaa omalla ilmoituksella, mutta itse haen lääkärintodistuksen jo ensimmäisestä päivästä, ihan jos siitä syystä että tämmöinen sairastelu kuulostaa niin pahasti lintsaamiselta :(
Mieluummin olisin kyllä töissä kuin kipeänä saikulla.
Nyt olen kesälomalla, ja sairaana.
Kannattaa jutella esimiehelle jos töitä on liikaa. Jos sitä on liikaa vain satunnaisesti niin tällöin vaan pinnistellään, tietty.
Totta hitossa työkaverin olisi pitänyt oman terveytensä kustannuksella tulla töihin, ettet sinä vaan rasitu liikaa.
Eikö sinne pieneen päähäsi mahdu, että yksin töissä oleminen voi tosiaankin kuorimittaa muitakin enemmän, kuin vain sinua.
Jokainenhan sen huomaa, että työnkuorimistus on eri, kun yksin hoitaa, jää taukoja pitämättä jne.
Meillä joka kertaa kun tuoteryhmä vastaava jää lomalle, niin hänen sijainen jää muutaman päivän päästä saikulle.
Me muut tehdään sitten sekä lomailevan tuoteryhmävastaavan, että hänen sijaisensa työt, tunnit tai palkka ei meillä lisäänny mutta 15h/pvä tulee töitä lisää.
Pomot ei vain huomaa tätä toimintamallia, sijainen ei taida soveltua tuohon vastuulliseen hommaan.