Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys hiivatulehduksesta (?)

Vierailija
28.02.2012 |

Heippa,

osaisitteko yhtään auttaa seuraavan asian kanssa; viikko sitten minulle iski aivan järkky hiivatulehdus (seksin jälkeen), olen rv 18. Työterkkari neuvoi soittamaan teratologiseen, jossa taas neuvottiin käyttämään ihan rohkeasti apteekin valmisteita. Apteekkitäti suositteil minulle Canesten-kuuria, jossa 3 kpl emätintabletteja (minusta tuntui kyllä, että tulehdus olisi myös ulkosynnyttimissä, mutta apteekkitätä oli hyvinkin vakuuttava. Viikonloppuna totesin itseni (pienellä epäilyksellä) terveeksi.

Eilen illalla uskaltauduimme sitten pitkästä aikaa petipuuhiin, ja heti kun sain "kontaktia" tuonne alapäähän, tuntui sellaista epämiellyttävää kihelmöintiä. Ja itse yhdyntä sitten tuntui sellaiselta (pahalla tavalla) kuumottavalta, enkä erityisesti nauttinut koko touhusta... Ja kun sitten kävin pesulla... aijai miten epämiellyttävää!

Eli, onko minulla nyt vielä jokin tulehdus päällä, ja mikä siihen auttaisi? Voinko hakea toisen kuurin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kutinaa, valkovuoto kokkareista, jne.. niin en hakisi uutta kuuria. Minusta kuulostaa enemmän siltä, että limakalvosi ovat kuivat raskaudesta johtuen, joten liukuvoide käyttöön!

Vierailija
2/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös raskaana. Neuvolalääkäri ohjeisti käyttämään viikon-kahden ajan Canesten-voidetta sen tablettikuurin lisäksi. Näin tein ja sen jälkeen on hiiva pysytellyt toistaiseksi poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita sulla on? Hiivaan kuuluu kokkareinen vuoto. Jos taas vuoto on pahanhajuista ja limaisempaa, kyse voi olla bakteerivaginoosista joka raskaanaollessa on vaarallisempi kuin muuten. Se voi aiheuttaa ennenaikaisia supistuksia, jopa ennenaikaisen synnytyksen. Mutta kyllä hiivakin voi raskaanaollessa olla tosi yleinen vieras. Kokeile maitohappobakteerikapseleita alapäähän, jos hiiva uusii herkästi, ja käytä alapesuun intiimipesuaineita, älä ikinä tavallista saippuaa.

Vierailija
4/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuo kuulosti sille, että olit liian kuivana yhdynnässä. Jos sulla ei mitään muita tulehdusoireita ole, niin seuraavan kerran, varovaisempaa etenemistä, luistoa lisää ja liukuvoiteet käyttöön.

Vierailija
5/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille. Minulle siis jäi tuon kuurin jälkeen vielä sellainen vieno kutina/kihelmöinti, joka aina välillä nosti päätään.. esim. vessassa pyyhittäessa tuntuu tosi epämiellytävälle. Ja sama tunne oli sitten yhdynnässä heti ensi kosketuksesta, joten en kyllä päässyt ihan "fiilikseen".

Hiiva on ollut joitain vuosia sitten hyvinkin yleinen vaiva, ja nyt kun oikein muistelen niin taisi niilläkin kerroilla olla, että paikat olivat kuurin jälkeen jotenkin "vieraan tuntuiset".. Tänään olo kuitenkin taas ihan hyvä, paitsi edelleen pyyhittäessä tuntuu epämukavalta..

Huoh

Vierailija
6/6 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gefilus piimää lasi-pari päivässä. 2 vuoteen ei ole ollut....:D Turvallinen ja halpa hoito!