Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jää kuukauden päästä eläkkeelle

Vierailija
10.04.2012 |

Pakko rehellisesti sanoa että kyllä tympii! Kyllä minustakin olis mukavaa ihan vaan lomailla, harrastaa, matkustella ja tehdä mitä huvittaa.

Ei tietenkään se uhtään minun työvuosiani vähentäisi vaikka mies ei eläkkeelle jäisikään, mutta kaipa mä nyt tässä tilanteessa oon vähän kateellinen :)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhrautuvalta äidiltä :) mutta musta teillä olis nyt juttutuokion paikka.. itselläni on parisuhde jossa kysytään ensin toiselta (ymmärrän hyvin että on niitäkin joissa kumppanit vaan tekee oman päänsä mukaan) ja jutellaan asioista, otetaan toinen mahd. paljon huomioon, ja tuntuu että nyt miehesi aikoo kuin erota perheestään

Vierailija
42/45 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan laiska mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ei osaansa tee, niin menköön tekemään sitä ei mitäänsä muualle.

Ja eläkkeellä on aikaa opetella tekemään ruokaa ja kaikkee.

ELLEI tämä ole provo, ei kai kukaan nainen tuollain nielemättä hyväksyisi toisen pelkkiä etuoikeuksia??

Vierailija
44/45 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miehesta tulee siis koti-isa. Samahan se mista syysta lopettaa tyot! Eli hanelle kuuluu sitten kaikki ne hommat mitka kotiaidillekin kuuluisi. Ainakin voit ap vaatia etta opettelee kokkaamaan. Mika mies se sellainen on joka ei sen vertaa viitsi vaivautua etta pystyy jarkkaamaan ruuat poytaan kun kerran kotona roikkuu. Samoin rutiinisiivoukset, pyykinpesut yms, miten mies voi kuvitellakaan vaativansa etta han makaa kotona paivat pitkat tekematta mitaan, ja vaimo ryntaa toista kotiin illansuussa laittamaan hanelle ja lapsille ruokaa ja rupeaa sen jalkeen siivoamaan ja silittamaan. Se ettei ole tahan mennessa laittanut ruokaa ei ole mikaan tekosyy. Jokaisen taytyy joskus oppia jotain uutta.

Vierailija
45/45 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet suostunut siihen, että sinä teet aina kaiken?