Montako prosenttia raskauksistasi on johtanut lapsen syntymään?
Minulla vain 25%. Arvatkaapa vain onko helppo luottaa, että sitä vauvaa enää koskaan tulisi? Oi miten ihanaa olisi olla onnellinen odottaja, joka pystyisi luottaa siihen, että positiivinen testi todella tarkoittaa vauvaa. :(
Kommentit (42)
Yksi synnytys, kaksi keskenmenoa ja nyt raskaana. Raskaana olen ollut varmaankin useammin nämä ovat vain testattuja. Monta kertaa on menkat olleet myöhässä viikon/kaksi, jonka jälkeen on tullut todella runsaat ja kivuliaat "menkat". Prosenttiluku toivottavasti nousee vielä 50 %:n. Suvussa on myös paljon pieniä keskosia tämäkin pelottaa päivittäin. Nyt raskaus jo niin pitkällä, että jotain toiveita on jo, että lapsi tästä tulee. Tänään taas kontrolli tilanteesta. Saa nähä joudunko sairaalaan sisään.
Kaksi raskautta ja lopputuloksena kaksi lasta.
tosin enhän mä tiedä, onko joku mennyt kesken hyvin aikaisin, näitä on kuulemma todella paljon. Ikävää ap että sulla on ollut paljon keskenmenoja, varmasti rankkaa : (
olen tehnyt aina testi suht myöhään vertaa kk myöhässä noin 3 - 4 viikkoa. Testi on näyttänyt 6 kertaa + ja yksi mennyt kesken. Olen varma, että jos olisin tehnyt testin esim. heti kk olessa myöhässä olisi suhde jotain ihan muuta. Keskenmenoni tapahtui vasta viikolla 16.
Esikoiset kaksoset, kaksi yksöstä ja vauva masussa. Takana kolme keskenmenoa. Tässä raskaudessa en ole ollut onnellinen odottaja johtuen juurikin noista keskenmenoista.
päättyy keskenmenoon, ja moni viel'äpä ennenkuin tietää edes odottavansa vauvaa..
ap ole siis täysin huoleti, kaikki ajallaan
Toisaalta aivan varma en tietenkään voi olla. Kaksi kolmasosaa raskauksista kun päättyy keskenmenoon hyvin varhaisessa vaiheessa, ilman että mikään testi plussaa.
Taas toisaalta kun ehkäisyn jätimme, tärppäsi ekalla ja jatkui loppuun. Joten jos olen aiemmin ollut raskaana, sen on olisi pitänyt tapahtua ehkäisystä huolimatta. Yksi lapsi siis.
Tsemppiä ap:lle!
12 raskautta ja 2 lasta. Keskenmenot tyypillisesti viikoilla 9-11, 2 kertaa aikaisemmin (5 ja 7). Ikävä, ei nykylääketieteen keinoin hoidettavissa oleva hormoniongelma, mutta osaanpahan iloita kahdesta ihanasta lapsesta...