Montako prosenttia raskauksistasi on johtanut lapsen syntymään?
Minulla vain 25%. Arvatkaapa vain onko helppo luottaa, että sitä vauvaa enää koskaan tulisi? Oi miten ihanaa olisi olla onnellinen odottaja, joka pystyisi luottaa siihen, että positiivinen testi todella tarkoittaa vauvaa. :(
Kommentit (42)
2 lasta ja yksi keskenmeno ja yksi tuulimuna.
11 raskautta, 7 elävää lasta, yksi kohtukuolema ja 3 keskenmenoa
Kolme lasta joista kaksi elävää ja yksi kuoli synnytyksessä.
yksi rypäleraskaus ja 3 normaalia, tulos 3 lasta.
kolme keskenmenoa ja yksi abortti
seksiä ilman ehkäisyä vain ne kk:t joista plussasin+raskausajat (2 lasta).
Ja tiedän kyllä, miten onnekas olen. Enkä usko, että mahdollisessa seuraavassa raskaudessa kaikki mene hyvin, koska niin on mennyt aikaismmin. Itse asiassa hieman pelkään, ettei näin hyvä tuuri voi käydä vielä kolmannen kerran. Jää nähtäväksi, tuleeko perheeseen vielä lisäystä...
Eli kaksi lasta ja kuusi raskautta.
Kaksi lasta, nyt kolmatta kertaa raskaana rv 24+ jotain.
En usko, että mulla on mennyt yhtään raskautta kesken varhaisilla viikoilla. Eka ja kakkonen tärppäsi heti kun ehkäisy jätettiin, kolmannessa kesti 4kk mutta tein joka kuussa testejä jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa...
Yksi keskenmeno 1. kolmanneksella ja yksi kohtukuolema 9. kuulla. Niistä kahdesta onnistuneesta raskaudestakin toinen vauva syntyi pikkukeskosena.
Tässä asiassa olen ollut onnekas. Tsemppiä ap:lle! Ihan varmasti on vaikea suhtautua luottavaisin mielin kun takana on noin monta menetystä.
Vaikka itselläni jo monta lasta, niin vielä enemmän on keskenmenoja. Siskoni kanssa juuri puhuttiin, että hänellä ja minulla on niin erilainen suhtautuminen siihen "plussaan"... Hän heti laskee, milloin se vauva sitten syntyy. Minä taas alitajuisesti ajattelen vain, että "saa nähdä tuleeko tästä edes vauvaa" tai "milloinkahan se vuoto sitten alkaa"... Yleensä olen peruspositiivinen ihminen, enkä turhista murehdi, mutta tässä asiassa jotenkin en osaa ajatella positiivisesti. Toinen toistaan seuraavat keskenmenot on kai saaneet aikaan sen pelon, että raskaus todennäköisemmin menee kesken kuin että se elävä lapsi sieltä syntyisi...
Mutta hirveesti tahdon tsempata sinua ap!
t. kolmen äiti
tsemppiä sinulle ja vauvalykkyä!
mutta siis kahdeksasta raskaudesta kolme on johtanut elävän lapsen syntymään. 5 keskenmenoa/kohtukuolemaa.