Mikä pakkomielle aikuiselle etäisälle on heti hankkia uusi ? Ja
onko ihan pakko tuoda niitä lasten silmien alle?
Kouluikäiset lapseni kärsivät. He haluaisivat olla isänsä kanssa keskenään.
Kyse ei mistään aikuisten oikeasti rakastumisesta vaan siitä, että isä raahaa aina perässään jotain kapakasta löytämäänsä naista, jolla lapsi tai lapsia.
Jää vähän kesken kirjoitukseni..
Kommentit (16)
varakas ja hyvin toimeentuleva alkoholisti.
Istuu paikallisissa ja aina tarttuu mukaan kaikenlaista naista.
Minulle on ihan sama kenen kanssa lasteni isä viettää vapaa-aikaansa. Mutta olisiko kohtuullista, että silloin kun isällä on lasten kanssa tapaaminen, hän on todellakin lastensa kanssa, eikä sekoita tapaamisiin joitain kapakkah***a?
huorittelemaan, ottaisit sä miehen itsekin jos saisit.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt naisia jotka hyökkäävät toisten naisien kimppuun. Yleensäkin toisien nimitteleminen on noloa ja sivistymätöntä.
Kapakka voi muutenkin olla täysin oikea paikka exällesi hakea uutta kumppania, ainakin heillä on yhteinen harrastus.
Että kyllä siinä mielessä saa todellakin ap:a kiinnostaa tämän miehen tekemiset. Ei miehen omalla ajalla, mutta todellakin silloin, kun mies on lasten seurassa.
Eronneen perheellisen voisi olettaa vähän miettivän, keitä marssittaa lastensa eteen, kun lapset ovat jo yhden perheen hajoamisen joutuneet todistamaan ja kärsimään! Oli sitten kyse etä- tai lähivanhemmasta.
Kiinnostaa tietää, olisitteko te, joiden mielestä ap:n exän tekemiset "eivät kuulu ap:lle pätkääkään" myös vastanneet yhtä avarakatseisesti esim. aloitukseen, jossa ap olisi kertonut olevansa vasta eronnut äiti ja tuovansa tuon tuostakin uuden, tiheään vaihtuvan, baarituttavuuden kotiinsa leikkimään lapsille isäpuolta?!?
Toki mies saa tehdä seuraelämässään just niin kuin huvittaa, mutta jos aikuisella on yhtään älliä, hän kyllä ymmärtää, että ihan jokaista baarituttavuutta ei tarvitse eroperheen lapsille esitellä, vaan vasta sellainen kumppani, joka on osoittautunut sopivaksi ja potentiaalisesti pitkäaikaiseksi ja näin myös lasten elämässä relevantiksi henkilöksi.
Siinä tosin olen ihan samaa mieltä vastaajien kanssa, että miehen kumppaneiden haukkuminen baarih***ksi on alatyylistä ja asiaankuulumatonta ja kertoo jotain myös ap:n sosiaalisista taidoista.
arvasin, että saan vihat niskoilleni. Olen kuitenkin tavallinen ja hyvin toimeentuleva äiti.
Yritän parhaani mukaan kasvattaa lapsiani, joilla menee koulu hyvin, on ystäviä jne.
Ongelmat tulevat aina kun lapset sanovat, etteivät halua mennä isänsä luokse jos se nainen ja lapset ovat siellä.
sun lapset on? Jos ovat yli 12-vuotiaita, voivat kieltäytyä menemästä. Tapaavat kaupungilla tai muualla. Mutta tärkeää on myös, että lapset itse puhuvat asiasta isälle.
Isä ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää.
Lapset haluavat tavata isäänsä mutta eivät isän naisystäviä lapsineen.
Mitä voin tehdä?
Onko ainoa keino ottaa yhteys lastensuojeluviranomaisiin?
sun lapset on? Jos ovat yli 12-vuotiaita, voivat kieltäytyä menemästä. Tapaavat kaupungilla tai muualla. Mutta tärkeää on myös, että lapset itse puhuvat asiasta isälle.
päästä ensin tuosta katkeruudestasi.
ihme vastauksia olet saanut, näkee taas, millaiset hutsut täällä kirjoittelee. Minulla täsmälleen sama tilanne, paitsi mies ei tuo ketään satunnaisia tuttavuuksia näytille, vaan kun ekat eropaperit oli laitettu, ja ero siis ei edes selvä vielä, alkoi olla vanhan hoitonsa kanssa ja nämä kaksi pakottivat sitten eukon lapset ja meidän lapset leikkimään uusperhettä. Seurauksena se, että tilanne on nyt niin tulehtunut, että lapsemme ovat kieltäytyneet menemästä muijalle eivätkä voi sietää tämän lapsia. Nyt on sitten nuoripari ihmeisssään...yritin monta kertaa sanoa, että kun on isäviikko, niin silloin isä on lapsien kanssa eikä esim. jätä lapsiamme moneksi päiväksi tämän uuden eukkonsa hoitoon.
olen itse täällä kans saanu kuulla, että exän tekemiset ei kuulu mulle, ja olen katkera jne jne. Kyllä ne tekemiset kuuluu silloin kun ne vaikuttaa lapsiin, aj tuntuu ihan sairaan pahalta kun lapset itkee mulle, kuinka kamalaa oli olla 4 päivää toisten kodissa jossa ei uskalla tehdä mitään, ei ole omia tavaroita, eukon lapset ei anna koskea omiinsa, eukko ei komenna niitä, eukon lapset lähtee omien kavereittensa kanssa ulos eikä pyydä mun lapsia mukaan jne jne jne.
ihan hirvee tilanne, mut mitäs teet, kun exä niin paska, ettei ajattele kun alapäällään.
tsemppiä sulle ap, yritä kestää, ehkä sit helpottaa, kun lapset 12 v ja tosiaan voi valita, menevätkö enää ollenkaan isälleen...meilläkin kova ikävä isää, ja mites selität lapsille, et isä ei halua olla heidän kanssaan vaan uuden eukkonsa, eihän sellaista voi sanoa lapsille mitenkään :(
Isä ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää.
Lapset haluavat tavata isäänsä mutta eivät isän naisystäviä lapsineen.Mitä voin tehdä?
Onko ainoa keino ottaa yhteys lastensuojeluviranomaisiin?sun lapset on? Jos ovat yli 12-vuotiaita, voivat kieltäytyä menemästä. Tapaavat kaupungilla tai muualla. Mutta tärkeää on myös, että lapset itse puhuvat asiasta isälle.
Jollet sinä voi puhua lastesi äänenä, että se entinen ihana mies ymmärtää. Muuten et varmaan voi mitään, jos isällä ei mitään pahaa tapahdu.
Minkä ikäisiä lapsenne ovat? Joko heidän sana painaa?
i]ihme vastauksia olet saanut, näkee taas, millaiset hutsut täällä kirjoittelee. (
[/quote]
hutsuksi. Tuo on meinaan solvaus.
ihme vastauksia olet saanut, näkee taas, millaiset hutsut täällä kirjoittelee. Minulla täsmälleen sama tilanne, paitsi mies ei tuo ketään satunnaisia tuttavuuksia näytille, vaan kun ekat eropaperit oli laitettu, ja ero siis ei edes selvä vielä, alkoi olla vanhan hoitonsa kanssa ja nämä kaksi pakottivat sitten eukon lapset ja meidän lapset leikkimään uusperhettä. Seurauksena se, että tilanne on nyt niin tulehtunut, että lapsemme ovat kieltäytyneet menemästä muijalle eivätkä voi sietää tämän lapsia. Nyt on sitten nuoripari ihmeisssään...yritin monta kertaa sanoa, että kun on isäviikko, niin silloin isä on lapsien kanssa eikä esim. jätä lapsiamme moneksi päiväksi tämän uuden eukkonsa hoitoon. olen itse täällä kans saanu kuulla, että exän tekemiset ei kuulu mulle, ja olen katkera jne jne. Kyllä ne tekemiset kuuluu silloin kun ne vaikuttaa lapsiin, aj tuntuu ihan sairaan pahalta kun lapset itkee mulle, kuinka kamalaa oli olla 4 päivää toisten kodissa jossa ei uskalla tehdä mitään, ei ole omia tavaroita, eukon lapset ei anna koskea omiinsa, eukko ei komenna niitä, eukon lapset lähtee omien kavereittensa kanssa ulos eikä pyydä mun lapsia mukaan jne jne jne. ihan hirvee tilanne, mut mitäs teet, kun exä niin paska, ettei ajattele kun alapäällään. tsemppiä sulle ap, yritä kestää, ehkä sit helpottaa, kun lapset 12 v ja tosiaan voi valita, menevätkö enää ollenkaan isälleen...meilläkin kova ikävä isää, ja mites selität lapsille, et isä ei halua olla heidän kanssaan vaan uuden eukkonsa, eihän sellaista voi sanoa lapsille mitenkään :(
terapiaa tuohon olotilaasi.
eroprosessiin. Kuten myös suru ja viha. heitelkää sit kiviä kun olette itse käyneet saman läpi.
Omille lapsilleni kävi aikoinaan samoin, kuukausi eron jälkeen isä toi näytille uuden äitipuolen joka olisi pitänyt hyväksyä sillä makaronilaatikolla.
Lapset olivat kuitenkin jo teini-ikäisiä ja heillä oli oma mielipide asiasta, tapaamiset isän kanssa ovat aina olleet todella vaikeita, he ovat käyneet isän luona korkeintaan 4-5kertaa vuodessa.
Alkuun yritin ottaa isään yhteyttä että eikö hän mitenkään voisi viettää aikaa lasten kanssa kolmestaan tai kahdestaan, edes muutamaa tuntia/hetkeä kerrallaan, tehdäänhän niin ehjissä perheissäkin mutta isän vakaa mielipide oli että hänellä ei ole aikaa sellaiseen. Tuskin kukaan teini-ikäinen haluaa vieraan ihmisen aikana tuntojaan elämästä kertoilla.
Nykyisin lapset ovat aikuisia ja näkevät isäänsä ehkä 10h vuodessa, yhteisiltä vanhoilta ystäviltä olen kuullut että isä on katkera kun minä olen erottanut lapset hänestä.
Lasten takia olen surullinen, vaikka heidän elämässään on aina ollut kaksi ihana isoisää, kaksi enoa ja kummisedät miehen malleina, isänmallikin olisi mielestäni ollut tärkeä, kun en kuitenkaan yksin lapsia hankkinut.
i]ihme vastauksia olet saanut, näkee taas, millaiset hutsut täällä kirjoittelee. (
hutsuksi. Tuo on meinaan solvaus.
Koita päästä eroon mustasukkaisuudesta, se tuhoaa sun elämäs ennemmin tai myöhemmin.