Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mite ihmeessä?

Vierailija
09.04.2012 |

Olen 39 vuotias mies. Ihan normaali karpaasi, ammatiltani palomies. Miksi ihmeessä asia on niin, että jos mies tahtoo naiselta edes siedettävän ulkonäön niin se on pinnallista?

Sitten kaikilla mätisäkki-ryhävalailla on niin helveytin kovat vaatimukset miehelle?

Joku kohtuus näissäkin asioissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vain palomiehille.

Vierailija
2/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallista. Minä en ala pikkumulkkuja katselemaan vaan haluan, että miehellä on kunnon mela, sekin on pinnallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen suhteen meillä naisilla on kaikki valtit käsissämme... eikun siis ...sämme.

Vierailija
4/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehet tuppaavat olemaan aika rumia. Jos ei kiihota niin ei voi mitään.

Siinä olen kyllä samaa mieltä, että ryhävalailla ei ole sen enempää valinnanmahdollisuuksia.

Vierailija
5/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein nelikymppinen mies ja tällaista jauhat?

Vierailija
6/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia ryhävalaita, hyvin sopivat toisilleen (kenellekään muulle eivät sitten sovikaan)

Vierailija
7/7 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläkin saa olla ulkonäkövaatimuksia naisia kohtaan. Ite oon siis nainen ja oon välillä ihmetelly kovasti sellasia pariskuntia, joissa mies on tosi komea ja nainen joku läski rumilus, että miks ihmeessä noin upea mies on ottanu itelleen tollasen akan.

Ite olin 18v missikroppanen seksipommi, ku aloin olemaan mieheni, silloin 33v, kanssa. Hän taas ei ollut timmeimmästä päästä, mutta silti MINUN mieleeni ja mielestäni siis aivan älyttömän seksikäs ja himoitsin häntä uskomattoman paljon. Että kyllä ulkonäöllä on merkitystä ja onneksi ihmiset tykkää eri näköisistä niin jokaiselle varmaan löytyy joku joka tykkää juuri hänen ulkonäöstään. Ite oon nyt synnytysten myötä mielestäni rupsahtanu ja oon surru, et mun mies nai seksikkään teinin ja nyt oon tällanen, mut mun mies edelleen ylistää mua maailman seksikkäimmäks naiseks, niin eipä sitä onneks tunnu raskauden muutokset kehossa häiritsevän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi