Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestäisittekö minuna valmistujaisjuhlat?

Vierailija
09.04.2012 |

Tuli tosta laitoshuoltajan valmistujaisketjusta mieleen oma valmistumiseni. Valmistun ensi syksynä ammattikorkeakoulusta. Olen ollut koko ajan täysipäiväisenä töissä ja opiskellut tutkinnon sivutoimisesti etäopiskeluna. Se ei siis ole ollut monillekaan niin "näkyvää" kuin opiskelu yleensä, mutta ihan se 210 opintopistettä tässä on kasattu. Itselleni tämä on iso saavutus että olen jaksanut tämän puristaa kasaan, mutta toisaalta olen jo kolmekymppinen..

Järjestäisittekö? Ja siis en mitään isoja juhlia ajatellutkaan, mutta kahvittelut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi järjestää pienet juhlat arkea piristämään. Ja onhan se melkoinen saavutus työn ohessa opiskella!

Vierailija
2/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ole paljon hurraamista. Tarjoa kahvit, mutta älä rehentele tutkinnollasi. Amk-tutkinnon suorittaneita on 13 tusinassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työn ohessa. Miehen mielestä ei ollut syytä juhlia, joten ei sitten juhlittu.

Vierailija
4/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa juhlitaan muutenkin aivan liian vähän.

Vierailija
5/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vasta kolmekymppisenä valmistuu, niin ei ainakaan siinä ole paljon hurraamista. Tarjoa kahvit, mutta älä rehentele tutkinnollasi. Amk-tutkinnon suorittaneita on 13 tusinassa.

parkaa kun olet jäänyt tutkinnotta itse :)

Mä valmistuin kolmekymppisenä, mutta olinkin siihen mennessä ollut työelämässä jo 15 vuotta ja saanut kaksi lasta. Tuli myös opiskeltua aika paljon laajemmin kuin perusmaisterintutkinto vaatii.

Järjestä ihmeessä juhlat ap! Kateelliset länkyttää aina, ihan sama mitä teet :D

Vierailija
6/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juhlat aina mukavia :)

Itse en ehkä osaisi sitten juhlia varsinaisesti "valmistumista", pitäisin paremminkin pikku kahvittelut kavereiden kesken juuri sen vuoksi, että jaksoin :)

Vierailija
7/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opintovapaalla työstäni ja opiskelin amk-tutkinnon, todellakin juhlin sitä ja isosti.

Vierailija
8/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on aina ilo juhlia, juhli kun on kerran syytä.

Isoimmat kekkerit on yleensä ihmisillä hautajaiset, surullista.

Vierailija
9/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti järjestät juhlat! Sukulaisrouvani luki huvikseen maisteriksi viisikymppisenä ja järjesti juhlat hänkin.

Vierailija
10/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin noloa suorittaa tutkinto kolmekymppisenä vai? Tämä siis sille joka sanoi ettei siinä ole hurraamista.

Vierailija
11/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävin aikanaan lukion ja sen jälkeen olen koko ajan ollut töissä ja vasta nyt sai lukiotutkinnolla hakea tuohon aikuispuolelle kun opetusministeriö muutti säännöksiä. Siksi tutkinto tulee vasta nyt, tässä välissä kun on jo otettu ne asuntolainat jne jotka ovat rajoittaneet mahdollisuutta täysipäiväiseen opiskeluun.

Ehkä mä sitten järjestän, kiitos kannustuksestanne :)

ap

Vierailija
12/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin meinaan juhlia... täytän pian 50 ja kaksi tutkintoa tulossa:)

Vierailija
13/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin vain merkonomiksi työn ohessa ja valmistuin yli 30 vuotiaana. Ja kyllä minäkin juhlin.

Kaikki, ihan jokainen valmistuva aikuinen tai nuori on juhlansa ansainnut. Olkoon tutkinto ihan mikä vaan. Meillä juhlitaan aina kun siihen on mahdollisuus.

Paljon onnea ap:lle ja mukavia juhlia :) Ole ylepä itsestäsi

Vierailija
14/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlivathan ihmiset syntymäpäiviä, pääsiäistä, vappua, yo-lakkia ja peruskoulusta pääsyäkin, miksi AMK-tutkinto olisi jotenkin vähempiarvoinen? Vaikka sen sitten saisikin valmiiksi "vasta" 30-vuotiaana.

Mielestäni jokaista vähänkin vaativampaa saavutusta tulisi juhlia! Jos toiset järjestävät massiiviset rippijuhlat vaikkei nuoren ole tarvinnut tehdä muuta kuin opetella Isä meidän -rukous, niin totta kai monen vuoden koulun loppumista ja tutkintoa on juhlistettava! :)

Vierailija
15/15 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin täällä saa tällasia positiivisia vastauksia! :) Kiitos kaikille (paitsi sille yhdelle)! Mä pistän juhlat pystyyn!

ap