Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako joku mun kanssa tänään Porin juoksukoulun?

Vierailija
09.04.2012 |

Mä olen pari vuotta sitten käynyt tuon ohjelman läpi, mutta sitten juuri kun olin saanut sen kympin kerran juostua, iski joku flunssa ja jäi juoksut pitkäksi aikaa. Sitten iski laiskuus. Nyt ajattelin aloittaa taas.

Alku on varmaan vähän turhankin kevyt, mutta tarviin tuollaisen tiukan lukujärjestyksen, koska olen perusluonteeltani mukavuudenhaluinen ja juokseminen on mun mielestä aluksi ärsyttävää. Ohjelman ilo oli mulle juuri siinä, että juoksemiseen tuli himo.

Tässä vielä linkki: http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html

Tuolta sen saa tulostettua. Tavoitteena siis 11 viikon kuluttua juosta kevyesti 10 km.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ongelma on huonot lenkkarit ja 25kg ylipaino. Pääsin viimeksi näillä eväin 5 kilsaan saakka, kunnes 1,5 viikon mahatauti vei totaalisesti voimat ja homma jäi...

Sain aikalailla polveni kipeäksi viime kerralla ja tällä painolla varmaan saisin pian jonkun kroonisen vaivan aikaiseksi. Uusia kenkiä en voi hankkia.. ei ole varaa.. :/

TÄytyy miettiä...

Vierailija
2/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi edes pukeutua 10 min liikunnan takia. Mutta varmaan hyvä keino aloittaa, jos on aivan rapakunnossa ja riittää kärsivällisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi edes pukeutua 10 min liikunnan takia. Mutta varmaan hyvä keino aloittaa, jos on aivan rapakunnossa ja riittää kärsivällisyys.

Toisaalta kyllä ne lenkit siitä aika nopeasti pitenevät. Mä olen jotenkin niin pakkomielteinen, etten halua lintsata paria ekaa viikkoa, vaikka ehkä voisinkin. Kai tuossa ajatuksena onkin aloittaa kevyesti, matalalla kynnyksellä.

ap

Vierailija
4/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ongelma on huonot lenkkarit ja 25kg ylipaino. Pääsin viimeksi näillä eväin 5 kilsaan saakka, kunnes 1,5 viikon mahatauti vei totaalisesti voimat ja homma jäi...

Sain aikalailla polveni kipeäksi viime kerralla ja tällä painolla varmaan saisin pian jonkun kroonisen vaivan aikaiseksi. Uusia kenkiä en voi hankkia.. ei ole varaa.. :/

TÄytyy miettiä...

Huonot lenkkarit on kyllä paha, mutta jos viimeksikin pääsit viiteen kilsaan, niin sehän on hienoa. Ymmärtääkseni alku on kevyt juuri sen takia, että tottumattomat jalat eivät hajoaisi.

Kävin juuri 14 minuutin ulkoilulla, tai oikeastaan kävelin vähän pidempäänkin. Tuntuu hyvältä, vaikka suoritus ei vielä mikään ollutkaan.

ap

Vierailija
5/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. turhaa.

Vierailija
6/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilusti ylipainoa, mutta olen saanut sitä nyt dietin ja kilpirauhaslääkityksen kanssa pudotettua, mutta vielä on matkaa. Ennen liikuin todella paljon, mutta nyt muutamaan vuoteen en oe jaksanut mitään. Lähden!

Vierailija
7/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan, miltä tuntui! Hauskaa lenkkiä sulle, tsemppiä!

ap

Vierailija
8/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kummasti tuolla oppii/jaksaa tällainen 80-kiloinenkin lyhyt lyllerö juosta. Mutta polvet alkoivat napsua, siksi lopetin. Olen huono, tiedän.

Tänä vuonna en aio alkaa taas.

Vierailija
9/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilusti ylipainoa, mutta olen saanut sitä nyt dietin ja kilpirauhaslääkityksen kanssa pudotettua, mutta vielä on matkaa. Ennen liikuin todella paljon, mutta nyt muutamaan vuoteen en oe jaksanut mitään. Lähden!

Huomenna jatkuu!

Intoilee ap

Vierailija
10/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsille hoitajaa lenkkien ajaksi...3 ja 5 vuotias ei vielä yksin selviä :(

Vierailija
11/11 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen reilusti ylipainoinen, yli 10 kg, ja selvisin aloituksesta hyvin. Mun on pakko yrittää tällä ohjelmalla, muuten en saa aikaiseksi. Olen vaan liian laiska ja mukavuudenhaluinen. Mulla on uudet tosi hyvät lenkkarit, joissa paljon kantavaimennusta ja pronaatio tukea, muuten tästä ei tule mitään, on niin hemmetin monivialliset jalat...Katsotaan nyt , miten tän ämmän käy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme