Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pettävä mies, jota en voi jättääkään...

Vierailija
09.04.2012 |

Eli mieheni lienee tyypillinen mies omassa lajissaan. On maailman ihanin isä lapsille, entelias, hellä, huomaavainen, menestyvä, komea ja älykäskin. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kotona ollessaan ei minun tarvitse persettäni nostaa jos en halua. Jalkahieronnasta ruuanlaittoon...kaiken tekee ja hyvin! Rakastelemme usein (3-4kr/vko ja useita tunteja kerralla), mutta!!!!

Olen jo usean vuoden ajan tiennyt hänellä olevan sivusuhteita. Yksi otti jopa minuun yhteyttä, mutta keskusteltuani asiasta mieheni kanssa tämä nainen perui puheensa.

Olen kiukkuraivonnut, uhannut erolla, kerran pakannut tavarani ja lähtenytkin, itkenyt, anellut ja jopa lyönytkin aiheesta. Mies on aina tyyni eikä edes halua kuvitella eroa. Olen kuulema hänen maailmansa.

Yhtään pettämistä mies ei ole myöntänyt, vaikka heiluttelen todisteita nenän edessä. Alan olemaan niin kypsynyt tilanteeseen, että kohta olen turta.

Miehen isä petti vaimoaan minkä kerkesi ja anopilta ei tule muuta tukea, kuin kehotuksen keskittyä tärkeimpään eli omaan perheeseen... niinpä!

Rakastan miestäni yli kaiken ja pyydänkin neuvoa tilanteeseen mieluiten kokemusta omaavilta.

Tottuuko tähän vai voiko jotain oikeasti vielä tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa olis uskoa, että pettäminen loppuis.

Sun kannattaa tehdä niin kuin anoppi sanoo. Sillä kun on kokemusta.

Poika on saanut mallin isältään.

Vierailija
2/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt sopimuksen itseni kanssa. Jos paljon alkaa stressaamaan, niin eroan. Nyt keskityn vain ja ainoastaan perheeseeni ja olen ihan onnellinen. Miehelle olen sanonut,että tauteja ei tarvitse tuoda. Tosin mies ei ole suostunut kanssani seksiin viimeiseen vuoteen. Yhden klamydian olen ukolta saanut.

Rakastan miestä ja lapsia. Kaikki aikani menee lapsiin,työhön ja opiskeluun töiden ohessa. En yksinkertaisesti ehdi miettimään mitä se äijä missäkin kenenkin kanssa tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi mukaan sulla on ihana elämä. Kertomasi perusteella voi päätellä etteivät miehen sivusuhteet eivät ole millään tavalla huonontaneet elämääsi. Mahtaako olla ihan päinvastainen tilanne ja miehesi huomioiva käytös johtuu juuri sivusuhteista?

Vierailija
4/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi mukaan sulla on ihana elämä. Kertomasi perusteella voi päätellä etteivät miehen sivusuhteet eivät ole millään tavalla huonontaneet elämääsi. Mahtaako olla ihan päinvastainen tilanne ja miehesi huomioiva käytös johtuu juuri sivusuhteista?

mies on ollut huomioiva ja ihana. Ja perhekeskeinen.

Mutta kyllä minuun helvetisti sattuu ajatus miehestäni naimassa muita... enkä anoppia katsellessa ihan allekirjoita, että hänen neuvonsa on noudattamisen arvoinen. Katkera ja naljailee miehelleen koko ajan. En todellakaan haluaisi samaa itselleni..

Ap

Vierailija
5/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut huomioiva ja ihana. Ja perhekeskeinen.

Mutta kyllä minuun helvetisti sattuu ajatus miehestäni naimassa muita... enkä anoppia katsellessa ihan allekirjoita, että hänen neuvonsa on noudattamisen arvoinen. Katkera ja naljailee miehelleen koko ajan. En todellakaan haluaisi samaa itselleni..

Ap

Jos et osaa laittaa mappiin Ö koko asiaa, niin ei sulla muuta vaihtoehtoa ole.

3

Vierailija
6/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi rakastaa miestä, joka pettää minua. En myöskään voisi kunnioittaa itseäni, jos jatkaisin liittoa pettävän miehen kanssa. Mulle se on luottamuskysymys ja kynnyskysymys. Ilman uskollisuutta ei voi olla rakkautta (siis minun maailmassani). Perhe on minulle tärkeintä maailmassa, mutta itsekunnioitukseni kärsisi kovin tuollaisessa tilanteessa enkä voisi olla onnellinen. Perhe se on yhdenkin huoltajan perhe ja parempiakin miehiä on olemassa, ihan todellakin on.

Vierailija
7/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Siedä ja pysy suhteessa

-Eroa

Molemmilla on etunsa ja haittansa. Sun täytyy vaan päättää, mitä pidät tärkeänä. Itse eroaisin ensimmäisestä tiedosta, että mies on pettänyt.

Vierailija
8/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi rakastaa miestä, joka pettää minua. En myöskään voisi kunnioittaa itseäni, jos jatkaisin liittoa pettävän miehen kanssa. Mulle se on luottamuskysymys ja kynnyskysymys. Ilman uskollisuutta ei voi olla rakkautta (siis minun maailmassani). Perhe on minulle tärkeintä maailmassa, mutta itsekunnioitukseni kärsisi kovin tuollaisessa tilanteessa enkä voisi olla onnellinen. Perhe se on yhdenkin huoltajan perhe ja parempiakin miehiä on olemassa, ihan todellakin on.

Ajattelisin myös niitä lapsianikin. Jo anoppisi esimerkki todistaa, että malli periytyy lapsille. Haluatko jatkaa perinnettä omien lastesi kohdalla? Haluatko todella, että pojat pettävät puolisojaan ja tytöt alistuvat pettureiden uhreiksi? Todellako haluat antaa omasta sukupuolestasi noin arvottoman kuvan?

Sinua tuntematta voin sanoa suoraan, että ansaitset parempaa. Et oikeasti rakasta miestä, joka polkee sinua, nöyryyttää sinua ja pakottaa lapsesikin omaksumaan samanlaisen valehtelevan ja selkärangattoman elämäntyylin. Sinä pelkäät muutosta. Pelkäät, että olet loppuelämäsi yksin, että et kelpaa kenellekään, että et pärjää taloudellisesti jne. Kysymys onkin sinun arvostasi. Ansaitsetko sinä ja lapsesi rehellisyyttä, kunnioitusta ja arvostusta? Vai valheita, pettämistä ja vehkeilyä selän takana?

Ei sinun tarvitse saada miestäsi tunnustamaan. Lyöminen, huutaminen, itkeminen ja vaatiminen eivät auta. Miehesi ei tunnusta. Sen sijaan suosittelen tekemään ihan järkevän suunnitelman elämästäsi ilman miestä. Mieti ero valmiiksi, säästä rahaa pahan päivän varalle, etsi uusi asunto, suunnittele työkuviot valmiiksi. Sitten kerrot tyynesti asian miehellesi. Sanot, että olet tehnyt elämääsi järjestelyjä, ja jos mies ei kykene lopettamaan valehtelua ja petturuutta vaan jatkaa sinun ja lapsien satuttamista valehtelulla ja antaa avioliittonsa luisua vanhempiensa kopioksi (sitäkö hän todella haluaa?), niin laitat suunnitelman täytäntöön. Korosta hänelle tyynesti, että sinä et yritä todistaa mitään tai saada häntä kiinni rysän päältä, koska tiedät, mitä hän puuhaa selkäsi takana. Pelkkä epäilys riittää. Sano myös suoraan, että avioliiton ollessa näin pettävällä pohjalla koet, että myös sinulla on oikeus etsiä lohtuseuraa muualta.

Jos mies on valmis pelastamaan liittonsa, voitte aloittaa pariterapian tai ainakin keskustella avoimesti ja suoraan tilanteesta ja pettämisistä. On eri asia pettää, kun tiedät tilanteen ja syyt siihen, miksi mies pettää. Voit tavallaan antaa hiljaisen hyväksynnän, jos mies pystyy asioita perustelemaan ja olet valmis asian hyväksymään. Se,mitä et voi hyväksyä, on miehen valehtelu, asian kieltäminen ja sinun syyllistämisesi. Se osoittaa vain, että mies ei sinua arvosta ja nöyryyttää sinua ihan vain huvikseen.

Vierailija
9/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ollut huomioiva ja ihana. Ja perhekeskeinen. Mutta kyllä minuun helvetisti sattuu ajatus miehestäni naimassa muita... enkä anoppia katsellessa ihan allekirjoita, että hänen neuvonsa on noudattamisen arvoinen. Katkera ja naljailee miehelleen koko ajan. En todellakaan haluaisi samaa itselleni.. Ap

*Mieti vähän nainen, onko tuo ihan oikeesti ton arvosta- anopillasikaan- miehillä on kokopäivätoiminen orja, joka kasvattaa lapset ja hoitaa perhettä, itse elelevät kuin kukot tunkiolla. En katselisi päivääkään! Vaihtoehtona kun voi olla ihan oikea rakkaussuhde, jossa ei tarvitse pettää. Surullista, että naiset alistuu tuollaiseen, ja miksi? Voitko todella rinta rottingilla sanoa, että tässä on minun mieheni ja perheeni. Ja samalla ukkosi panee muita naisia. Olet siis suostunut kynnysmatoksi.

Vierailija
10/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin myös niitä lapsianikin. Jo anoppisi esimerkki todistaa, että malli periytyy lapsille. Haluatko jatkaa perinnettä omien lastesi kohdalla? Haluatko todella, että pojat pettävät puolisojaan ja tytöt alistuvat pettureiden uhreiksi? Todellako haluat antaa omasta sukupuolestasi noin arvottoman kuvan?

Sinua tuntematta voin sanoa suoraan, että ansaitset parempaa. Et oikeasti rakasta miestä, joka polkee sinua, nöyryyttää sinua ja pakottaa lapsesikin omaksumaan samanlaisen valehtelevan ja selkärangattoman elämäntyylin. Sinä pelkäät muutosta. Pelkäät, että olet loppuelämäsi yksin, että et kelpaa kenellekään, että et pärjää taloudellisesti jne. Kysymys onkin sinun arvostasi. Ansaitsetko sinä ja lapsesi rehellisyyttä, kunnioitusta ja arvostusta? Vai valheita, pettämistä ja vehkeilyä selän takana?

Ei sinun tarvitse saada miestäsi tunnustamaan. Lyöminen, huutaminen, itkeminen ja vaatiminen eivät auta. Miehesi ei tunnusta. Sen sijaan suosittelen tekemään ihan järkevän suunnitelman elämästäsi ilman miestä. Mieti ero valmiiksi, säästä rahaa pahan päivän varalle, etsi uusi asunto, suunnittele työkuviot valmiiksi. Sitten kerrot tyynesti asian miehellesi. Sanot, että olet tehnyt elämääsi järjestelyjä, ja jos mies ei kykene lopettamaan valehtelua ja petturuutta vaan jatkaa sinun ja lapsien satuttamista valehtelulla ja antaa avioliittonsa luisua vanhempiensa kopioksi (sitäkö hän todella haluaa?), niin laitat suunnitelman täytäntöön. Korosta hänelle tyynesti, että sinä et yritä todistaa mitään tai saada häntä kiinni rysän päältä, koska tiedät, mitä hän puuhaa selkäsi takana. Pelkkä epäilys riittää. Sano myös suoraan, että avioliiton ollessa näin pettävällä pohjalla koet, että myös sinulla on oikeus etsiä lohtuseuraa muualta.

Jos mies on valmis pelastamaan liittonsa, voitte aloittaa pariterapian tai ainakin keskustella avoimesti ja suoraan tilanteesta ja pettämisistä. On eri asia pettää, kun tiedät tilanteen ja syyt siihen, miksi mies pettää. Voit tavallaan antaa hiljaisen hyväksynnän, jos mies pystyy asioita perustelemaan ja olet valmis asian hyväksymään. Se,mitä et voi hyväksyä, on miehen valehtelu, asian kieltäminen ja sinun syyllistämisesi. Se osoittaa vain, että mies ei sinua arvosta ja nöyryyttää sinua ihan vain huvikseen.

Vierailija
11/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse teet samaa?

en siis kannata, mutta herättäisikö hänet

Vierailija
12/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyynesti eroa, ja laittaisin miehen hoitamaan lapset puoliksi ja rahat ja omaisuus laitettaisiin puoliksi, ja sitten keskittyisin tapaamaan ihmisen, joka arvostaisi minua ja haluaisi rakastaa vain minua. Jonain tulevista päivistä, ojentaisin käteensä valmiiksi pakatun laukun ja sanoisin, että mene vaikka Pirjon luoksi yöksi. Ai että nauttisin tuosta tilanteesta.

Vierailija
13/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kuulostaa aivan minulta. Tosin minun vaimollani ei ole tietoa omista sivusuhteistani. Ei ainakaan ole mitenkään osoittanut mitään siihen suuntaan. Sanoisin, että sinulla on asiat todella hyvin jos mies on muuten niin ihana kun sanot, todennäköisyydet ovat sen puolella, että vaihtamalla huononee ja paljon.

Vierailija
14/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuossa suhteessa on pysyä, koska ap on todennäköisesti kouluja käymätön kotiäiti, joka olettaa miehensä elättävän hänet. eipä siinä silloin ole mitään muutakaan, ei töitä tai rahaa.

Vierailija
15/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt suuremmin haittaa miehen hyppelyt. Niin voihan sitä siinä elellä ja nauttia huolettomuudesta. Ja ota nyt sinäkin lisämausteeks pari rakastajaa :)

Vierailija
16/25 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erota. Jos vielä rakastatkin. Niin moni nainen katuu eroaan. Kuten minä.

Mieti asiaa. Jos mies kuitenkin rakastaa sinua. Ja olette hyvinvoivia.

Mutta, kun se tärkein asia ihmisyydessä on voitko sinä hyvin.

Et todellakaan. Silloin kannattaa puhua hänen kaa. Kumpi on kumpi. Haluatko olla vain se osapuoli, joka on vain.

Vierailija
17/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tehdä niin, että lakkaisin harrastamasta seksiä miehen kanssa (kun sillä kerran on tarvetta joka tapauksessa muille naisille) ja etsisin jonkun poikaystävän itselleni. Siis jos taloudellisesti ja muuten on helpompi asua miehen kanssa. Tietysti sitten pitäisi lakata myös rakastamasta miestä siinä mielessä mutta mun rakkaus olisi kyllä varmaan jo noihin muihin naisiin ajan myötä kaatunut.

Vierailija
18/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään lapsiin periydy, geeneistä voi tulla jotain piirteitä, mutta kyllä se on enimmäkseen luonnekysymys ja ne tulee geeneistä. Lapsesi tuota edes tiedä, ehkä sitten kun ovat aikuisia voivat arvata. Jos on komea ja mukava niin naisia aina riittää ja harva mies siitä ilosta kieltäytyy, samoin monessa suvussa naisilla on huolimattoman naisen vikaa, sekin voi periytyä, mutta ei sitä mistään mallista opita.

Vierailija
19/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän kuulostaa aivan minulta. Tosin minun vaimollani ei ole tietoa omista sivusuhteistani. Ei ainakaan ole mitenkään osoittanut mitään siihen suuntaan. Sanoisin, että sinulla on asiat todella hyvin jos mies on muuten niin ihana kun sanot, todennäköisyydet ovat sen puolella, että vaihtamalla huononee ja paljon.

Millään hieromisilla ja passaamisilla ei ole MITÄÄN painoarvoa sen rinnalla että on mies johon voi luottaa ja joka arvostaa omaa vaimoaan ja lastensa äitiä.

AP:han kärsii suunnattomasti tilanteestaan, asiat eivät todellakaan ole HYVIN. Miten vähän voi ihmisellä olla suhteellisuuden tajua?

Kaltaisiasi selkärangattomia on, mutta ei niiden kanssa tarvitse olla naimisissa.

Vierailija
20/25 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa lopettaa harrastuksensa sitten joskus vanhana ukkona, ei ennen sitä, ei ainakaan pyynnöistäsi, uhkailuistasi tms. Ja kyllä, hän on tyypillinen tuollainen pettäjä mies, niille ei riitä, että kotona on kaikki hyvin, tarvitsevat ihalua vielä muualtakin. Sun itsesi pitää se päätös tehdä, että jatkatko vai et.