pettävä mies, jota en voi jättääkään...
Eli mieheni lienee tyypillinen mies omassa lajissaan. On maailman ihanin isä lapsille, entelias, hellä, huomaavainen, menestyvä, komea ja älykäskin. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kotona ollessaan ei minun tarvitse persettäni nostaa jos en halua. Jalkahieronnasta ruuanlaittoon...kaiken tekee ja hyvin! Rakastelemme usein (3-4kr/vko ja useita tunteja kerralla), mutta!!!!
Olen jo usean vuoden ajan tiennyt hänellä olevan sivusuhteita. Yksi otti jopa minuun yhteyttä, mutta keskusteltuani asiasta mieheni kanssa tämä nainen perui puheensa.
Olen kiukkuraivonnut, uhannut erolla, kerran pakannut tavarani ja lähtenytkin, itkenyt, anellut ja jopa lyönytkin aiheesta. Mies on aina tyyni eikä edes halua kuvitella eroa. Olen kuulema hänen maailmansa.
Yhtään pettämistä mies ei ole myöntänyt, vaikka heiluttelen todisteita nenän edessä. Alan olemaan niin kypsynyt tilanteeseen, että kohta olen turta.
Miehen isä petti vaimoaan minkä kerkesi ja anopilta ei tule muuta tukea, kuin kehotuksen keskittyä tärkeimpään eli omaan perheeseen... niinpä!
Rakastan miestäni yli kaiken ja pyydänkin neuvoa tilanteeseen mieluiten kokemusta omaavilta.
Tottuuko tähän vai voiko jotain oikeasti vielä tehdä?
Kommentit (25)
Ei se mihinkään lapsiin periydy, geeneistä voi tulla jotain piirteitä, mutta kyllä se on enimmäkseen luonnekysymys ja ne tulee geeneistä. Lapsesi tuota edes tiedä, ehkä sitten kun ovat aikuisia voivat arvata. Jos on komea ja mukava niin naisia aina riittää ja harva mies siitä ilosta kieltäytyy, samoin monessa suvussa naisilla on huolimattoman naisen vikaa, sekin voi periytyä, mutta ei sitä mistään mallista opita.
Se kun on ihan tutkittu juttu, että nimenomaan parisuhteen mallit periytyvät todella helposti.
Eli mieheni lienee tyypillinen mies omassa lajissaan. On maailman ihanin isä lapsille, entelias, hellä, huomaavainen, menestyvä, komea ja älykäskin. Hän kohtelee minua kuin kuningatarta. Kotona ollessaan ei minun tarvitse persettäni nostaa jos en halua. Jalkahieronnasta ruuanlaittoon...kaiken tekee ja hyvin! Rakastelemme usein (3-4kr/vko ja useita tunteja kerralla), mutta!!!!
Olen jo usean vuoden ajan tiennyt hänellä olevan sivusuhteita. Yksi otti jopa minuun yhteyttä, mutta keskusteltuani asiasta mieheni kanssa tämä nainen perui puheensa.Olen kiukkuraivonnut, uhannut erolla, kerran pakannut tavarani ja lähtenytkin, itkenyt, anellut ja jopa lyönytkin aiheesta. Mies on aina tyyni eikä edes halua kuvitella eroa. Olen kuulema hänen maailmansa.
Yhtään pettämistä mies ei ole myöntänyt, vaikka heiluttelen todisteita nenän edessä. Alan olemaan niin kypsynyt tilanteeseen, että kohta olen turta.
Miehen isä petti vaimoaan minkä kerkesi ja anopilta ei tule muuta tukea, kuin kehotuksen keskittyä tärkeimpään eli omaan perheeseen... niinpä!Rakastan miestäni yli kaiken ja pyydänkin neuvoa tilanteeseen mieluiten kokemusta omaavilta.
Tottuuko tähän vai voiko jotain oikeasti vielä tehdä?
Mutta mua toi ei haittaisi. Tosin samaan aikaan hommaisin itsekin oikein mielelläni sivusuhteen tai pari. Nuoria miehiä joita opettaa, tai sitten vaan himokkaita puutteessa olleita miehiä, nam.
Sen verran mulla kuitenkin on selkärankaa verrattuna ap:n mieheen ja tuohon toiseen ketjun idioottiin, että koska miehelleni pettäminen ja sivusuhteet on kauhistus, en koskaan OMAA PUOLISOANI LOUKKAISI NIIN PAHASTI.
SIinä katsokaas on se ero, onko sitä oikeasti hyvä puoliso, äiti ja ihminen, vai ei.
Miten niin et voi jättää? Tuo nakertaa sinut vielä järjettömäksi. Et sinä siihen totu, olisit tottunut jo, eikä se sitä lopeta.
lue Mäkelä:Naamiona terve mieli.Kertoo narsistista.Oikeassti miehesi ei välitä susta pätkääkään eikä kunnioita sua.Kunnioitatko itse itseäsi?
Sinäkö ja Ap:n mies HYVIÄ miehiä? Salli mun nauraa....