Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soskun asiakkaat saavat ilmaisen muuttoavun, itse ei tarvi edes kantaa?!?!?!!!!

Vierailija
09.04.2012 |

siis me muut maksamm sen että fyysisesti terve ihminen ei vaivaudu edes kantamaan tavaraa vaan sosku maksaa miehet ja auton muuttoa varten, voi juma. Pummit ja spurgut saa luksuskohtelua!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalivirasto on sossu ei mikään sosku.Mistä sä oikein olet kotoisin? ;)

Vierailija
22/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muuttoon yleensä ole hyvä syy? Usein on mahdollista käyttää jotain näistä perusteista: halvempi asunto, perhekoko muuttunut sitten edellisen muuton, työpaikka, perheen erityistarpeet, nykyisen vuokrasopimuksen päättyminen... tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saatu muuttoapua sossusta 2 kertaa ja vikaalla kerralla lähettivät 5 (!!) muuttomiestä kantamaan, sossusta vielä sanoivat mulle että itse ei saa kantaa sillä se ei kuulu vakuutukseen tms. joten siinä sitten hölmönä vieressä seisoin ja jakelin muuttomiehille ohjeita mikä laatikko mihinkin huoneeseen tulee. Ja olivat tosi mukavia nuoria muuttomiehiä, mutten tajua miksi heitä piti 5 olla. No, oli ainakin ripeästi muutettu! Ja ei olla spurguja eikä pummeja, sillä hetkellä vain oli hankala elämäntilanne, tällä hetkellä käymme kumpikin töissä.

Vierailija
24/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossusta faxasi maksusitoumuksen sinne muuttofirmaan, itse en edes sopinut mitään vaan sossu hoiti senkin.

Vierailija
25/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari psyykkisesti heikoilla olevaa yksinhuoltajaäitituttavaani roudaisivat sohvat ja kerrossängyt yksinään kerrostalon kolmanteen kerrokseen. Niin - ja hissiä ei tietenkään ole. Heillä ei myöskään ole veljiä, hyväkuntoisia isiä tms.

niin- ja he eivät ole yksinhuoltajia omasta tahdostaan.

Vierailija
26/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kunnat maksaa ilomielin, että pääsevät ns. ongelmatapauksesta eroon.

Muutimme ja teimme kaiken itse, kun ei ollut varaa muuttofirmaan ois maksanut 700e. Mielestäni sosiaaliturva on liian korkea ja tuollaiset avustukset tekevät monet laiskoiksi. Valitettavasti.

Vierailija
27/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin todistanut tätä. Olikohan vielä Niemi(nen?), jonka kanssa ainakin Helsingillä oli sopimus..?

Isohko maahanmuuttajaperheen piti muuttaa toiseen asuntoon. Kukaan heistä ei kantanut yhtään mitään; kunnan miehet hoitivat homman.

Vierailija
28/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin kateellinen. Just maksoin itse muuttofirmalle muutosta 1200€. Taidankin jäädä työttömäksi hyväpalkkaisesta työstäni että vain voisin saada toimeentulotukea ja ilmaiset muutot. Mitä muuta sieltä kaikkivoipalta sossulta saa, että pitää niin helvetisti niitä sossun asiakkaita KADEHTIA??? Ilmaiset sushit ja sampanjat perjantaisin?

Ei helvetti, suomalaiset ovat ainoaa kansaa maailmassa, jotka kadehtivat jopa yhteiskunnan alinta sakkia! Herätkää idiootit.

Vierailija
29/29 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin läntinen sos.virasto maksoi heille auton ja kaksi miestä (soittivat virastosta minulle ja pyysivät muuttamaan muuttopäivää pyhästä, sillä eivät kuulemma pyhätaksoja maksa) - minä ja lapseni kannoimme itse. Onneksi sain kaverilta pakun lainaksi ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän