Onko lastenkirjakustantamot erikoistuneet erilaiseen kirjallisuuteen?
Jos haluan kirjoittaa lastenkirjan, niin mille kustantamolle sitä kannattaisi tarjota?
Kommentit (3)
onmuutamia vainlastenkirjihinerikostuneita kirjan kustantamoja ja sen lisäksi ,oni muukuatanusliike ottaa mielellään hyviä käsikirjoitksia vastsaan. itse olenjulkaisut ensimäuisenlatenkirjani lasten keskus .nimisellä kustantamolla. se onhyvä kustanytsaja ja ihmiset oikeinmielyttäbiä. löydät googlettamalla sen. siten on pieni karhu- mniminen, vsainlastenkirjoja kustantava ja muita on mm. tami otava, ..niitä onktymmrenittäin. googleta suomankirjakustantajat ja kaytsi o sieltä, mitä kukinkustanusliike kustabntaa,
onea ja menetuystä sinulle kirhasi kanssa. jos ei kerta nappaa, laita toiselle kustantajalle.kirjoitamisen iloa tv. tyovi
onmuutamia vainlastenkirjihinerikostuneita kirjan kustantamoja ja sen lisäksi ,oni muukuatanusliike ottaa mielellään hyviä käsikirjoitksia vastsaan. itse olenjulkaisut ensimäuisenlatenkirjani lasten keskus .nimisellä kustantamolla. se onhyvä kustanytsaja ja ihmiset oikeinmielyttäbiä. löydät googlettamalla sen. siten on pieni karhu- mniminen, vsainlastenkirjoja kustantava ja muita on mm. tami otava, ..niitä onktymmrenittäin. googleta suomankirjakustantajat ja kaytsi o sieltä, mitä kukinkustanusliike kustabntaa,
onea ja menetuystä sinulle kirhasi kanssa. jos ei kerta nappaa, laita toiselle kustantajalle.kirjoitamisen iloa tv. tyovi
onmuutamia vainlastenkirjihinerikostuneita kirjan kustantamoja ja sen lisäksi ,oni muukuatanusliike ottaa mielellään hyviä käsikirjoitksia vastsaan. itse olenjulkaisut ensimäuisenlatenkirjani lasten keskus .nimisellä kustantamolla. se onhyvä kustanytsaja ja ihiset oikeinmielyttäbiä. löydät googlettamalla sen. siten on pieni karhu- mniminen, vsainlastenkirjoja kustantava ja muita on mm. tami otava, ..niitä onktymmrenittäin. googleta suomankirjakustantajat ja kaytsi o sieltä, mitä kukinkustanusliike kustabntaa,