Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetko puolisosi puhelutietoja tai tekstiviesteja? Itse en moista kyttaamista kasita lainkaan. Isien palstalla oli aiheesta ketju...

18.11.2005 |

Ja muutenkin, jos toinen pettää tai aikoo pettää, tekee se sen vaikka kuinka vahtisi. Täytyyhän parisuhteessa olla luottamustakin jo sen verran ettei tarvitse vahtia aikuisia ihmisiä. Ihan älytöntä. Luotan omaan mieheeni ja hän minuun. Kumpikin tietää että jos joku kolmas osapuoli ilmaantuisi kuvioon, peli olis kerralla poikki. Ja se siitä. Se on valintakysymys, me vai joku muu?! Rehellisyyttä kehiin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin käytän aina välillä miehen puhelinta tai otan vaikka kuvia sillä tai jotain, niin että ei kännykät meillä mitään salaisia ole.

Vierailija
2/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin, on se surkeaa, jos ainoa yksityinen juttu liitossa on kännykkä!

mulle on ihan sama kuka mun kännyä kyttää, samoin miehelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka mulle tulee viesti, niin mies saattaa lukee sen mulle ääneen, jos se on lähempänä mun puhelinta. Meillä ei oo mikään salaista.

Vierailija
4/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukee niitä viestejä, ja kun löytävät todisteet pettämisestä, joka on tapahtunut täysin heidän silmiensä alla, ovat hyvin hämmästyneitä ' on salannut multa tän!' Itse en lue miehen viestejä, mutta saisin ilman muuta jos haluaisin, sama toisinpäin. Olisi kyllä tosi hämmästynyt JA epäluuloinen, jos hän äkkiä alkaisi penätä täyden yksityisyyden perään. Silti ei olla kumpikaan mitään älyttömän mustasukkaisia. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
5/5 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huolissani mistään pettäisistä tms. mutta joskus luen viestejä ja katon puhelutietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän