Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies etääntyy, se sattuu

Vierailija
17.02.2026 |

Mulla on suht tuore juttu. Meillä oli väärinkäsityksen takia riita ja se sovittiinko jo. Mutta hän on paljon etäisempi, ei enää kysele mun kuulumisia yms. Oon itse laittanut viestiä kyselläkseen miten menee, hän vastaa mutta siihen se jää. Se tuntuu niin pahalta, ihminen joka oli se jonk kans ollu yhteydessä aktiivisesti, yhtäkkiä muuttuu kylmäksi. Enkä halua jäädä roikkuu, pommittaa kyselyillä.. tuskallista vain odottaa et hän muistaa mut. Vai pitääkö mun jäädä anelee takas. Alun perin se olin minä joka pahoitin asiasta mieleni, mut nyt se on mies joka mököttää

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuusdraama?

Jos, niin valitettavasti homma on tuomittu jo. Varsinkin, kun olette tuore pari. Älä jää roikkumaan, säilytä ylpeytesi.

Vierailija
2/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väisti luodin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu mustasukkaisuus juttu

Vierailija
4/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anele. Elä omaa elämääsi ja yritä keksiä muuta ajateltavaa. Äläkä enää tekstaa miehelle, vaan ota etäisyyttä. Ehkä mies vielä lämpenee, ehkä ei. Mutta tilanne ei tosiaankaan parane sillä, että nolaat itsesi matelemalla miehen edessä.

Vierailija
5/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maratonin ekoilla kilsoilla jo tulee heikko olo, niin se tietää vaikeaa kisaa...

Vierailija
6/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattais keskustella.

7/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan totesi, ettei olekaan enää niin kiinnostunut. Sitä tapahtuu. Jatka elämääsi, älä tarraudu häneen. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anele. Elä omaa elämääsi ja yritä keksiä muuta ajateltavaa. Äläkä enää tekstaa miehelle, vaan ota etäisyyttä. Ehkä mies vielä lämpenee, ehkä ei. Mutta tilanne ei tosiaankaan parane sillä, että nolaat itsesi matelemalla miehen edessä.

Jos jotain saisin korjata elämässäni, niin en ikinä jäisi enää kenenkään lahkeeseen roikkumaan. Siitä ei vaan tule hyvä, vaikka sen jotenkin saisi kurottua kasaan.

Tärkeämpää olisi ollut pysyä rehellisenä itselleen ja uskoa olevansa paremman arvoinen.

Vierailija
9/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, taas tämä viestisuhde italialaisen miehen kanssa. 

Vierailija
10/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastit todellisen luonteesi ja mies on alkanut miettimään uudestaan onko suhteessa si un kanssa mitään järkeä. Riidan aikana tunnekuohussa nainen sanoo rehellisesti mitä ajattelee asioista kun ei mieti etukäteen mitä sanoo juuri sen tunnekuohun takia

Vierailija
11/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan yksin. Parasta mitä voit nyt tehdä.  Ikävät tunteet menee kyllä ohi. 

Vierailija
12/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buhahhahhahhhahhaaa! Eiv naiset halua enää miehiä se on miesten oma vika. Huutonaurua! Teen itse samalla tavalla kun minulla on 7 muutakin naista. Jos et miellytä blokaan sinut, miksi ihmeessä oletat että olet miehelle ainoa

Vierailija
13/13 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat on typeriä. Pieni riita lopettaa koko suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän