Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin eilen, että en enää mene kylään toisen siskoni luo!

Vierailija
09.04.2012 |

Oli pääsiäisillallinen heillä. Kaikki hienoa ja vimpan päälle sisustussuunnittelijan suunnittelemaa.

Puhe kääntyi jossain vaiheessa pannunaluseen ja siskoni sanoi, että siellä paikassa, josta hän alusen osti, oli myös ihania limenvihreitä pannunalusia. Siskon mies käytti melkein kymmenen minuuttia pätien, että miksi heillä ei voi olla limenvihreää pannunalustaa.

Siis millainen ihmisen ihmisen pitää lytätä toinen muitten kuullen (puhui todella alentuvalla äänell) jonkun fucking pannunalusen takia?

Syötyämme siskoni ehdotti että söisimme jälkiruuan keittiössä, jotta voisimme vaan jättää kamat ruokasalin pöytään eikä tarvitsis kannella edestakaisin juuri sillä hetkellä. Taas todella alentuvasti luennoiden mies käski siskoni siivoamaan pöydän ja meni itse sohvalle makaamaan. No, naisväki sitten hoiti homman.

Siskoni nielee ihan kaiken ja hymyilee ja on kohtelias. Ihan kamala tunnelma koko talossa. Mies, silloin kuin suvaitsee, kertoo omasta mielestään maailman hienoimpia ja hauskimpia juttuja ja tietysti keskeyttää muut jos semmoinen hänelle päähän pälkähtää.

Että mun teki mieli karjasita sen pannunalus-episodin kohdalla, että "saatana, jos mun sisko haluaa sen värisen rätin, niin sehän käy semmosen ostamassa ja sitä pidetään pöydällä, perkele!".

Mun kotiin sillä miehellä ei ole enää asiaa enkä minä enää mene niille, ei verenpaine kestä moista ihmistä! Taustalla on paljon muutakin toisista naisista lähtien. Hyvänpä mallin parisuhteesta saavat heidän lapsetkin!

Huh, onneksi on tämä av, että voi tänne purkautua :D Mulle käy kyllä joskus vielä niin, että sanon suoraan siskolleni, että miksi helvetissä ei eroa ja miehelle varmaan vielä joskus ärähdän jotain. Olen se huonosti käyttäytyvä sukulainen :D

Ai niin, seisoin eilen käsi lanteilla keittiössä ja siskon mies käveli muutaman kerran ohi. INHOAN sitä, että tullaan liian lähelle mua ja tämä mies viisti aina ihan vierestä vaikka tilaa ois ollu. Viimesellä kerralla ihan koskis mun käteen! Vieläkin pääsee irvistys, kun ajattelen millainen ihminen muhun koski, vaikkakin vahingossa tai puolitahallan. Teki mieli mennä samantien suihkuun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet hänen tukena aina kun tarvitsee. Mies kuulostaa narsistiselta kusipäältä.

Vierailija
2/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti siskollesi tärkeä, varsinkin kun tilanne kotona ei ole kertomastasi päätellen optimaalinen. Voisit vaikka suoraan sanoa siskollesi, että tilanne on sinusta sietämätön. Muuten hän voi luulla loukanneensa sinua itse jollain tavalla, kun et enää halua hänen kodissaan vierailla.

Omassa tuttavapiirissä on myös ollut vastaaavanlainen pariskunta, joskin öykkärimiehestä on jo aika jättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makaa sohvalla ja hyppyyttää vaimoaan kantamaan pirttipenkkejä, vaikka olisi viimeisillään raskaana ja arvostelee ihan kaikkea. Etenkin sitä vaimoa. Karjuu heidän lapsilleen ja koirille. Vieraille on hauskuudessaan Jumalan lahja.

Vaimo kipittää ja kipittää, palvelee, passaa. Huutelee miehelle takaisin törkeyksiä ja tekonauraa päälle, mutta kipitys ei lakkaa. Sitten mies siirtyy lempipuuhaansa ja rupeaa valittamaan vaivojaan ja kolotuksiaan tai selostamaan parin seksielämää yksityiskohtaisesti.

Harvoinpa tulee enää tavattua.

Vierailija
4/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mun siskon mies on rahanahne paska. Kaike pitää heille tulla ilmaiseksi. Muille ei anna mitään. Sisko kulkee vanhoissa lumpuissa mutta miehellä monta tuliterää autoa.

valitettavasti siskosta on tullut itsekäs rahanahne paska miehensä myötä.

Alunalkaen taisi tykätä siskostani niin paljon koska äitini oli niin tykästynyt tuohon vävyehdokkaaseen etät he asuivat ilmaiseksi äitini asunnossa, söivät äitini tekemiä ruokia. Jos lähtivät lappiin hiihtämään niin eiköhän äitini tehnyt sinne ruoat. (jep, me olemme itse maksaneet opiskeluajan asunnot ja elättäneet. Mun mies ei ole ollut suosikkivävyehdokas )

Muitakin naisia katselee sillä silmällä tämä perheen isä, siskon mies. En yhtään hämmärstyisi jos muita naisia kuvioissa olisi.