Lähtisitkö vanhempiesi kanssa lomalle ulkomaille?
Kaverini ihmettelee kuinka voimme matkailla vanhempieni kanssa.
Siis ollaan viikko jossain Toscanassa samassa asunnossa ja vietetään aikaa yhdessä. Onko se muka jotenkin erikoista?
Kommentit (11)
Meillä isä tykkäsi reissata. Äiti juuri ja juuri niin risteilylle.
Nyt me reissaamme lasteni perheiden kanssa.
Meillä on hauskaa ja nautimme. Mukava tapa viettää aikaa omien lasten ja lastenlasten kanssa.
Meillä on kuitenkin aina omat hotellihuoneet(huoneistot). Saa olla myös omassa rauhassa.
Nyt valitettavasti vanhempani alkavat olla sellaisessa kunnossa, että yhdessä lähdemme korkeintaan Tukholmaan.
Olen reissannut paljon, ja erilaisissa kokoonpanoissa. Anopin kanssakin olen käynyt Kiinassa. No problem.
Olen tosi hyvissä väleissä molempien kanssa, isää tapaan viikoittain ja äidin kanssa puhun päivittäin. Mutta kumpaakaan en haluaisi lomaseuraksi, menisi hermot tokana päivänä :) Ei mene lomamieltymykset, aikataulut ym. oikein yksiin...
Usein olemme olleetkin. Hauskaa seuraa ovat, mieheni pitaa heista myos ja sekaan ei siis ole ongelma. Molemmilla omat "yksikot", muttaa silti lahekkain ja autamme tarvittaessa toisiamme.
Miehen vanhempien kanssa ollaan kerran oltu ja toista kertaa en lähde. Never ever. Ehkä niin että asutaan eri paikoissa, mutta ei siis saman katon alle.
jos eläisi:( Molempien vanhemmat on kuolleet ja ikää meillä molemmilla on mittarissa noin 40 vuotta.
Asun ulkomailla, ja täällä tulevat tietysti käymään. Muuten en jaksaisi lähteä reissuun, hermot menisivät heti toisena päivänä jo ihan niihin niiden juttuihin. Molemmilla on lisäksi tapana juhlistaa lomaansa alkoholilla, mikä on todella rasittavaa kun tännekin tulevat. Useasti olen joutunut sanomaan, että vaikka teillä on loma, mulla on arki, enkä jaksa hyysätä kännisiä ja kielitaidottomia siihen päälle, vaikka kuinka olisivat sukua.
ollut neljänä vuotena mukana ja myös nyt kesällä tulee mukaan.
Voisin ihan hyvin lähteä.. tai no itseasiassa ollaan lähdössäkin ensi talvena :) Voisin jopa reissata mieheni perheen kanssa.. No problem..
kukaan ei käy ulkomailla tai saati sitten vanhempien kanssa ;D