Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en siedä yhtään kylmää? Voiko asialle tehdä mitään

Vierailija
08.04.2012 |

ulkona 0C ja kevyt tuuli, toppatakissa pitä kulkea ja silti epämiellyttävä vilu koko ajan ja varsinkin kaula älyttömän herkkä. Jos kiukankin tuuli pääsee niskaan/kaulaan, kaula jumissa ja kipeä monta päivää.

Ja mies naljailee mun huivivirityksiä =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin ei mee niska jumiin, mutta kun ostan nykyään takin, niin kiinnitän aina sen kaulukseen melkein eniten huomiota.

Jos on vähänkään kylmä, niin mua melkein itkettää, kun se tuntuu niin pahalta. Nyt vanhempana olen oppinut pukeutumaan. Olen ostanut kunnon liikkeistä, kuten Partiovarusteesta joka säälle kerraston ja niistä aloitan pukeutumisen. En todellakaan halua palella yhtään. Sisälläkään en halua palella ja vaikka asutaan etelä-suomessa, niin edelleen laitan joka päivä tulet takkaan.

Vierailija
2/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kilpirauhasarvoa katsottu milloin viimeksi? onko sukurasitusta kilpirauhasen vajaatoimintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen paleli aina ja niveliä kolotti. Talvella oli koko ajan tuntui että olisi virtsarakon tulehdus. Viime syksynä aloitin tyroksiinit. Koko talven on tuntunut niinkuin olisi koko ajan lämpimässä kylvyssä kun olin niin tottunut jatkuvaan palelemiseen. Eihän siitä tarvinnut kärsiäkään kuin 38 vuotta!!!!

Vierailija
4/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat oireet, en osannu ajatellakkaan kilpirauhasen toimintaan liittyvää häiriötä.

Miltähän tää elo tuntuiskaan ilman palelua ja kolotuksia.

Vierailija
5/5 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntua hullulta mutta aloita avantouinti.Tekee hyvää kokonaisvaltaisesti, eka kerta voi tehdä häijyä mutta vaikutukset huomaa nopeasti.